غول کشتیرانی فدرال اکسپرس (FedEx) اعلام کرده است که قصد دارد یک پلتفرم تجارت الکترونیک جدید به نام fdx را راه اندازی کند.
پلتفرم جدید برای اتصال مشتری به کل سفر خرید آنها طراحی شده است، که فدکس معتقد است پتانسیل شرکت ها برای افزایش تقاضا، افزایش تبدیل، بهینه سازی برآورده شدن و ساده کردن بازده را باز می کند.
این شرکت بيان کرد که این راه حل «اولین در نوع خود» و «داده محور» آن را به اولین و «تنها شرکت لجستیکی تبدیل می کند که کل سفر مشتری را با ارائه راه حل های تجارت الکترونیکی سرتاسر برای کسب و کارها به هم متصل می کند. در همه اندازه ها.”
راه اندازی پلت فرم تجارت الکترونیک fdx
رئیس و مدیرعامل، راج سوبرامانیام اشاره کرد که راهاندازی ممکن است نشانه یک جهت جدید بالقوه برای شرکت باشد: "FedEx در حال تبدیل شدن به یک تجارت دیجیتالی است که از شبکه حمل و نقل فیزیکی گسترده ما پشتیبانی میکند و از مقیاس و بینش ما از جابجایی 15 میلیون بسته در روز استفاده میکند."
fdx بهعنوان پیشنمایش خصوصی در دسترس است و انتظار داریم که در سهماهه سوم سال جاری یا در حوالی آن عرضه شود.
FedEx امیدوار است که پلت فرم جدید تجارت الکترونیک مجموعه ای از قابلیت ها را ارائه دهد، از جمله اتصال مشاغل با مشتریان با ارزش، افزایش نرخ تبدیل و بهبود دید و کنترل با استفاده از شبکه تحویل FedEx، و ارائه گزارش دقیق انتشار کربن که می تواند به مشاغل کمک کند. برای اتخاذ تصمیمات آگاهانه تری برای پایداری
تا زمانی که fdx راه اندازی شود، پیوند عمیق تری با شبکه تحویل FedEx خواهد داشت که باید به شرکت ها کمک کند مسیرها و سرعت های حمل و نقل بهینه را پیدا کنند و کارایی آن را افزایش دهند. fdx همچنین از یک تجربه سفارشی پس از خرید پشتیبانی می کند که مشتریان می توانند از آن برای پیگیری محموله ها و سفارش مجدد استفاده کنند.
واضح است که با راهاندازی یک پلتفرم تجارت الکترونیک همهجانبه مانند این، fdx امیدوار است که یکی دیگر از غولهای کلیدی دیگر در این فضا - آمازون - را تصاحب کند. موفقیت این شرکت به عوامل زیادی بستگی دارد، اما با توجه به تمایل روزافزون مصرف کنندگان به انتخاب، حداقل به نظر می رسد که fdx در زمان خوبی از راه می رسد.
ارسال نظر