متن خبر

فارادی فیوچر به اندازه کافی زنده می ماند تا اولین فراخوان خود را صادر کند

فارادی فیوچر به اندازه کافی زنده می ماند تا اولین فراخوان خود را صادر کند

شناسهٔ خبر: 456586 -




استارت‌آپ مشکل دار خودروهای برقی فارادی فیوچر اولین فراخوان خود را صادر کرده است که تمام 11 وسیله نقلیه خود را در سال گذشته ساخته است، زیرا برای حفظ دفتر مرکزی خود در لس آنجلس مبارزه می کند.

این فراخوان حول مشکل چراغ هشدار کیسه هوا در شاسی بلند FF91 فارادی فیوچر است. ظاهراً این شرکت متوجه شده است که در صورت بروز مشکل در کیسه هوا، یک خطا در نرم افزار خودرو می تواند از روشن شدن چراغ هشدار جلوگیری کند.

فارادی فیوچر او میگوید برای تعمیر این نرم‌افزار، «برداشت و تحویل مجدد خودروهای مالکان را برنامه‌ریزی می‌کند». تا کنون، اولین مشتریان افراد مشهوری مانند جیسون اوپنهایم از Selling Sunset و (بله، جدی) خواننده کریس براون بوده اند.

این فراخوان در حالی صورت می گیرد که به نظر می رسد فارادی پول نقد بسیار کمی دارد. صاحبخانه دفتر مرکزی آن در لس آنجلس در تلاش است تا استارتاپ را پس از اینکه فارادی چندین بار پرداخت اجاره را از دست داد، اخراج کند. (یک جلسه استماع برای اوایل آوریل برنامه ریزی شده است. ) طبق ایمیل های مشاهده شده توسط TechCrunch، فارادی حقوق بسیاری از کارمندان باقی مانده خود را مرخص کرده یا کاهش داده است – اقدامات صرفه جویی در هزینه که اخیراً تا اواسط تا اواخر مارس تمدید شده است.

با این حال، قابل توجه است که پس از نزدیک به 10 سال و زیان نزدیک به 4 میلیارد دلار، فارادی فیوچر حتی به جایی رسیده است که اصلاً نیاز به فراخوانی دارد.

دیگر اخبار

نحوه استفاده از API تمام صفحه در جاوا اسکریپت

خبرکاو

برچسب‌ها

ارسال نظر

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.


تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است