متن خبر

غول فناوری سلامت ایالات متحده Change Healthcare مورد حمله سایبری قرار گرفت

غول فناوری سلامت ایالات متحده Change Healthcare مورد حمله سایبری قرار گرفت

شناسهٔ خبر: 452544 -




غول فناوری مراقبت های بهداشتی ایالات متحده Change Healthcare حمله سایبری به سیستم های خود را تایید کرده است. در بیانیه‌ای کوتاه، این شرکت بيان کرد که "در حال تجربه یک وقفه در شبکه مربوط به یک مسئله امنیت سایبری است. "

Change Healthcare در صفحه وضعیت خود نوشت: «به محض اینکه از تهدید بیرونی آگاه شدیم، به نفع محافظت از شرکا و بیماران، اقدام فوری برای قطع اتصال سیستم‌هایمان برای جلوگیری از تأثیرات بیشتر انجام دادیم. انتظار داریم که این اختلال حداقل در طول روز ادامه داشته باشد.»

بر اساس گزارش ردیاب حادثه، این حادثه صبح روز سه شنبه در ساحل شرقی آمریکا آغاز شد.

ماهیت خاص حادثه امنیت سایبری فاش نشده است. بسیاری از صفحات ورود به سیستم Change Healthcare زمانی که TechCrunch در زمان نوشتن تحلیل می‌شد، غیرقابل دسترسی یا آفلاین بودند.

روزنامه محلی میشیگان، Huron Daily Tribune گزارش می دهد که داروخانه های محلی به دلیل حمله سایبری Change Healthcare دچار اختلال شده اند.

Scheurer Health، ارائه‌دهنده مراقبت‌های بهداشتی در میشیگان، در صفحه فیس‌بوک خود بيان کرد که در حال حاضر نمی‌تواند نسخه‌ها را از طریق بیمه بیماران پردازش کند، با اشاره به "قطع سراسری بزرگترین پردازنده نسخه در آمریکای شمالی"، با اشاره به Change Healthcare.

Change Healthcare یکی از بزرگترین شرکت های فناوری مراقبت های بهداشتی در ایالات متحده است. Change Healthcare پرداخت‌های بیماران را در سراسر سیستم مراقبت‌های بهداشتی ایالات متحده انجام می‌دهد. این غول فناوری در وب سایت خود به خود می بالد که سالانه 15 میلیارد تراکنش مراقبت های بهداشتی را انجام می دهد و از هر سه سوابق بیمار در ایالات متحده "راه حل های ارتباط بالینی ما تحت تاثیر قرار می گیرد."

در سال 2022، گروه یونایتد هلث، غول بیمه سلامت، ادغام غول خدمات درمانی ایالات متحده Optum و Change Healthcare را در یک معامله 7.8 میلیارد دلاری تکمیل کرد که به Optum اجازه دسترسی گسترده به سوابق بیماران ده ها میلیون آمریکایی را داد.

Optum فناوری و داده ها را در اختیار شرکت های بیمه و خدمات بهداشتی قرار می دهد.

هر دو Optum و Change Healthcare متعلق به غول بیمه درمانی UnitedHealth Group هستند. سخنگوی Optum وقتی TechCrunch به آن دسترسی پیدا کرد، اظهار نظری ن کرد. هیچ یک از سخنگویان Change Healthcare یا UnitedHealth Group به درخواست اظهار نظر پاسخ ندادند.


آیا در Change Healthcare کار می کنید و در مورد حمله سایبری اطلاعات بیشتری دارید؟ با Signal و WhatsApp با شماره 1 646-755-8849 یا zack.whittaker@techcrunch.com از طریق ایمیل در تماس باشید. همچنین می توانید فایل ها و اسناد را از طریق SecureDrop ارسال کنید.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است