متن خبر

عینک هوشمند Ray-Ban Meta به صورت زنده در اینستاگرام و فیس بوک پخش می شود

عینک هوشمند Ray-Ban Meta به صورت زنده در اینستاگرام و فیس بوک پخش می شود

شناسهٔ خبر: 438222 -




داستان‌های Ray-Ban اصلی آنطور که متا امیدوار بود، مورد توجه قرار ن گرفت. طبق گزارشی که اخیرا منتشر شده است، این شرکت توانسته است کمی بیش از یک سوم از هدف داخلی ۳۰۰۰۰۰ واحدی که برای هفت ماه اول فروش دستگاه تعیین کرده بود، بفروشد. شاید بدتر از آن بخشی از همان گزارش باشد که نشان می دهد حدود ۹۰ درصد از مالکان قبلاً سخت افزار را رها کرده اند.

مثل همیشه، چیزهای زیادی در اینجا وجود دارد، اما من گمان می کنم که بخش بزرگی از ناامیدی را می توان در محدودیت های سیستم ردیابی کرد. برای یک چیز، Stories نمی‌توانست ویدیو را پخش کند – یک ویژگی بسیار کلیدی که در مورد عینک آفتابی با دوربین تعبیه‌شده به آن امیدواریم.

من مطمئناً تا آنجا پیش نخواهم رفت که بگویم عینک هوشمند Ray-Ban Meta قرار است یک موفقیت بزرگ باشد، اما به شما می گویم که حداقل سازندگان آن بزرگترین مشکل را با نسل قبلی خود حل کرده اند. این عینک آفتابی جدید که امروز صبح در Meta Connect در منلو پارک، کالیفرنیا رونمایی شد، قادر به پخش زنده ویدئو در فیس بوک و اینستاگرام (به طور طبیعی) است.

داستان‌های Ray-Ban نسل دوم متا در مشکی براق با لنزهای زرد

اعتبار تصویر: دارل اترینگتون

این سیستم ها در طراحی استاندارد کلاسیک Wayfarer همراه با سبک جدید Headliner ارائه می شوند. آنها مانند عینک آفتابی استاندارد (یا عینک، بسته به عدسی) به نظر می رسند، به جز دو ماژول گرد در کنار هر دو چشم. در سمت راست یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی قرار دارد که می تواند عکس بگیرد و فیلمبرداری با کیفیت ۱۰۸۰p کند. طرف دیگر - که کم و بیش یکسان به نظر می رسد (به خاطر تقارن) در واقع یک چراغ LED است که روشن می شود تا به دیگران هشدار دهد که شما در حال ضبط هستید.

این یک ویژگی خوب است، از آنجایی که چقدر این چیزها نسبتاً نامحسوس هستند. بدون نور، انصافاً ضبط افراد بدون اطلاع آنها بسیار آسان خواهد بود (لطفا این کار را نکنید). در حالی که متا او میگوید هیچ گزارشی از گروه کوچکی از افرادی که این عینک را خریده‌اند دریافت نکرده‌اند که از آن برای مقاصد شیطانی استفاده می‌کنند، اما در اینجا یک Failsafe ایجاد شده است. اگر نور را مثلاً با نوار سیاه بپوشانید، پیامی دریافت خواهید کرد که به شما می گوید آن را حذف کنید. همچنین، سیستم در این حالت عکس یا ضبط نمی‌کند.

Ray-Ban Meta دارای بلندگوهای گوش باز (نه هدایت استخوانی) است که می توانند ۵۰٪ بلندتر از مدل های قبلی خود بلندتر شوند. ما چند جفت را در یک رویداد متا اخیر به دست آوردیم، و من می توانم این واقعیت را تأیید کنم که آنها می توانند به راحتی صدای بلندی داشته باشند. چیزی که ارزش توجه به همه اینها را دارد، این واقعیت است که ما آنها را در شرایط ایده آل آزمایش کردیم.

من به این نکته اشاره می‌کنم زیرا، در حالی که هدفون‌های گوش باز از نظر آگاهی از موقعیت بهتر هستند، هیچ لغو غیرفعال وجود ندارد. این بدان معناست که آنها با صدای زیادی از محیط رقابت می کنند و شنیدن آنها در محیط های بلند دشوار است. متأسفانه، هیچ راهی برای جفت کردن برخی از AirPods به طور مستقیم با عینک وجود ندارد. در عوض، برای گوش دادن به موسیقی و گرفتن تماس باید به سخت افزار داخلی تکیه کنید.

بیش از ۱۵۰ ترکیب طراحی ممکن است، زمانی که همه گزینه‌های طراحی مختلف، از جمله رنگ قاب، سبک و لنزها (از جمله عینک آفتابی، شفاف، نسخه‌ای، ترانزیشن و پلاریزه) را در نظر بگیرید. یک گزینه شفاف برای فریم‌ها نیز وجود دارد که ارائه می‌کند. نگاهی به فناوری پشت سر آن.شاید ما قرار است در کنار دستگاه‌های Nothing، یک بازگشت فناوری آشکار داشته باشیم.

Ray-Ban Meta برای پیش‌سفارش از امروز در بازارهای زیر آغاز می‌شود: S، کانادا، بریتانیا، ایرلند، ایتالیا، فرانسه، اسپانیا، بلژیک، اتریش، استرالیا، آلمان، نروژ، فنلاند، دانمارک و سوئد. آنها از ۱۲ اکتبر از متا، لنز کرافترز، آمازون و Best Buy به فروش می رسند.

قیمت از ۲۹۹ دلار برای لنزهای استاندارد شروع می شود. پولاریزه ۳۲۹ دلار و انتقال ۳۷۹ دلار. لنزهای تجویزی در مقیاس کشویی هستند.

درباره Meta Connect در TechCrunch بیشتر بخوانید

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است