متن خبر

عینک هوشمند Ray-Ban Meta بسیار محبوب است که به همان اندازه هیجان انگیز و ترسناک است.

عینک هوشمند Ray-Ban Meta بسیار محبوب است که به همان اندازه هیجان انگیز و ترسناک است.

شناسهٔ خبر: 794987 -




مردی با عینک هوشمند Ray-Ban Meta
(اعتبار تصویر: Ray-Ban / Meta)

عینک های هوشمند Ray-Ban Meta روی من رشد کرده اند. زمانی که برای اولین بار آنها را تحلیل کردم، کمی آنها را دوست داشتم، اما گفت ن هوش مصنوعی متا - که اکنون به طور رسمی فراتر از ایالات متحده عرضه شده است - آنها را به راحتی به بهترین پوشیدنی هوش مصنوعی و یکی از بهترین عینک های هوشمند تبدیل کرده است. خرید و معلوم می شود که من تنها نیستم که تحت تأثیر آنها قرار بگیرم.

استفانو گراسی، مدیر مالی شرکت EssilorLuxottica، در تماس با درآمد سه ماهه سوم 2024 فاش کرد که مشخصات هوشمند پرفروش‌ترین عینک در 60 درصد از فروشگاه‌های Ray-Ban در منطقه EMEA هستند (از طریق UploadVR ). EssilorLuxottica شرکت مادر Ray-Ban است و EMEA مخفف اروپا، خاورمیانه و آفریقا است.

پس جای تعجب نیست که گراسی عینک هوشمند را "موفقیت" نامید و متا و EssilorLuxottica همکاری خود را برای ادامه همکاری با یکدیگر بر روی مشخصات هوشمند گسترش دادند.

اکنون، چند عامل وجود دارد که در اینجا باید در نظر گرفته شود. اولاً، به دلیل اینکه ما از سهم کل فروش آنها اطلاعی نداریم، عینک هوشمند Ray-ban Meta هنوز در مقایسه با عینک آفتابی سنتی این شرکت نقشی جزئی خواهد داشت. مشخصات متا ممکن است پرفروش‌ترین مدل در برخی از فروشگاه‌های Ray-ban باشد، اما اکثر فروش‌ها همچنان احتمالاً از سایه‌های مختلف عینک‌های آفتابی استاندارد حاصل می‌شوند.

همچنین عینک های ری بن ارزان نیستند. اگر در حال حاضر از آن دسته افرادی هستید که می‌توانید با اطمینان وارد فروشگاهی شوید و آماده خرید بیش از 100 دلار، حتی 200 دلار، با یک جفت سایه‌بان هستید، این مبلغ را برای جفت 299 دلار / 299 پوند / 449 دلار استرالیا با بلندگوها و دوربین‌های اضافه شده پرداخت کنید. -on یک خرید فوری است. محبوب بودن در بین خریداران Ray-Ban باعث محبوبیت گسترده آنها نمی شود.

با وجود این، حتی اگر پول نقد داشته باشید، این هزینه اضافی چیزی نیست، و جالب است – و شاید کمی نگران کننده – بشنوید که این دستگاه های ضبط پوشیدنی به وضوح به اندازه فناوری حتی یک دهه پیش بی ارزش نیستند. .

آیا ما برای یک انقلاب عینک هوشمند آماده هستیم؟

(اعتبار تصویر: آینده)

هنگامی که عینک گوگل راه اندازی شد، به عنوان یک انقلاب تکنولوژیک معرفی شد. در واقع، آنها کاملاً فرود را چسبانده بودند.

قیمت یک عامل بود، اما من به یاد دارم که بسیاری از صحبت ها در مورد اینکه اگر خیلی در مورد آنها فکر می کردید چقدر ترسناک بودند. نه فقط برای کسانی که می‌پوشند، که مجبور بودند خود را با دوربینی تنظیم کنند که (حتی اگر همیشه فعال نباشد) همیشه جایی را که آنها نگاه می‌کنند ببینند، بلکه برای اعضای عمومی نیز.

چندین داستان منتشر شده در مورد تجاوز به دارندگان عینک گوگل مجهز به دوربین و میکروفون وجود دارد، زیرا این فناوری به طور قابل توجهی دیگران را تحریک کرده است. به نظر نمی‌رسد که عینک‌های هوشمند Ray-Ban که به ظاهر کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرند، باعث افزایش جرم و جنایت مشابه یا متناسبی شده باشد.

چند دلیل برای این وجود دارد. مطمئنم طراحی گسسته‌تر ری‌بن‌ها نقش مهمی را ایفا می‌کند، همچنین این واقعیت که (به‌خوبی یا بدتر) با افرادی که هر لحظه بیداری دوربین‌ها را در اطراف خود حمل می‌کنند و از آنها استفاده می‌کنند، راحت‌تر هستیم – شما نمی‌توانید بیش از 30 دقیقه در یک بخش شلوغ از یک شهر بزرگ پرسه بزنید و در ده ها استریم زنده، وبلاگ یا ویدیوهای رقص ویروسی TikTok در حال ساخت حضور نداشته باشید.

به هر دلیلی، به نظر می رسد که عینک های هوشمند نه تنها در حال حاضر یک انقلاب تکنولوژیکی را تجربه می کنند، بلکه تصور عمومی نیز دارند. ما احتمالاً باید حداقل کمی نگران این باشیم که شرکت‌های بزرگ فناوری به لطف عینک‌های هوشمند بیش از هر زمان دیگری به اطلاعات شخصی ما دسترسی داشته باشند و اینکه چگونه ممکن است از آن استفاده کنند (مانند آموزش هوش مصنوعی). اما از منظر صرفاً فناوری، این علاقه مجدد مصرف کنندگان به عینک های هوشمند می تواند شرکت ها را تشویق کند تا در سال های آینده طرح های هیجان انگیز و رقابتی ارائه دهند.

باید منتظر بمانیم و ببینیم که دقیقاً چه چیزی از فضای رو به رشد عینک‌های هوشمند می‌آید، اما اخباری مانند امروز شروع به متقاعد کردن من می‌کنند که ممکن است در واقع موضوع این باشد که چه زمانی، نه اگر، روزی همه ما از یک عینک استفاده کنیم. - به همان اندازه که به نظر می رسد عالی و کمی ترسناک است.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

نویسنده ارشد، اخبار

Hamish یکی از نویسندگان ارشد TechRadar است و شما خواهید دید که نام او در مقالات تقریباً در هر موضوعی در سایت از معاملات خانه هوشمند گرفته تا تحلیل سخنرانان گرفته تا اخبار کارت گرافیک و هر چیز دیگری ظاهر می شود. او از گستره وسیع دانش خود برای کمک به توضیح جدیدترین ابزارها و اینکه آیا آنها یک امر ضروری برای خرید هستند یا یک مد ناشی از هیاهو استفاده می کند. اگرچه تخصص او نوشتن در مورد همه چیزهایی است که در دنیای واقعیت مجازی و واقعیت گفت ه می گذرد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است