متن خبر

عینک بسیار بزرگ اسنپ واقعیت افزوده AR چشمگیری را با قیمت 99 دلار در ماه برای توسعه دهندگان به ارمغان می آورد

عینک بسیار بزرگ اسنپ واقعیت افزوده AR چشمگیری را با قیمت 99 دلار در ماه برای توسعه دهندگان به ارمغان می آورد

شناسهٔ خبر: 754918 -




عینک جدید اسنپ چیز بزرگ بعدی است - به معنای واقعی کلمه ممکن. عینک های واقعیت گفت ه از نظر فیزیکی بسیار بزرگ هستند. این شرکت رسانه‌های اجتماعی ردپایی را به‌عنوان نوعی حد وسط بین یک هدست واقعیت کامل و عینک‌های هوشمند قابل حمل‌تر می‌بیند.

لازم به ذکر است که Spectacles 5 نیز مانند نسل قبلی خود به طور خاص برای توسعه دهندگان طراحی شده است. اسنپ ​​می‌تواند آن‌ها را به‌طور گسترده‌تری برای مصرف‌کنندگان باز کند، اما اگر بخواهم حدس بزنم، می‌توانم بگویم که این احتمالاً بیشتر یک چیز Spectacles 6 خواهد بود.

اعتبار تصویر: برایان هیتر

من فرصتی داشتم که Spectacles جدید را تحلیل کنم و می توانم بلافاصله دو چیز را به شما بگویم.

    AR با وجود میدان دید بسیار محدود، چشمگیر است.

    آنها به اندازه ای که در عکس ها به نظر می رسند بزرگ هستند.

از آنجایی که مخاطبان هدف توسعه دهندگان هستند، اسنپ از سخت افزاری به عنوان یک رویکرد خدماتی برای فروش محصول استفاده می کند و ماهانه 99 دلار از توسعه دهندگان دریافت می کند. با این حال، قبل از اینکه خیلی هیجان زده شوید، به خاطر داشته باشید که یک دوره تعهد یک ساله وجود دارد، پس قبل از مالیات، کمی کمتر از 1200 دلار دریافت خواهید کرد.

علاقه مندان باید از طریق یک برنامه توسعه دهنده در Lens Studio برای سخت افزار درخواست دهند. پس از تایید، آنها همچنین به منابع پشتیبانی تیم اسنپ لب دسترسی خواهند داشت.

علیرغم اندازه بزرگ، عینک جدید نیم پوند وزن دارد که به طور قابل توجهی کمتر از مثلاً 1.4 پوند Visio Pro است. در طول دموی خود، متوجه شدم که فناوری AR برای یک هدست بدون اتصال کامل، چشمگیر است، هرچند که بصری و کیفیت تعاملی با میدان دید کوچک مختل می شود. با این حال، در 46 درجه، اسنپ می گوید که تقریباً 3 برابر اندازه Spectacles 4 است که کاملاً یک گام در جهت درست است.

اعتبار تصویر: برایان هیتر

این عینک توسط یک جفت پردازنده کوالکام اسنپدراگون، با یک عدد در هر معبد تامین می شود. در همین حال، موتور فضایی اسنپ، کار خوبی برای درک مکان شما در فضا انجام می دهد.

این شرکت رسانه های اجتماعی همچنین در کنار سخت افزار جدید، سیستم عامل جدیدی را راه اندازی می کند. SnapOS که در بالای هسته اندروید ساخته شده است برای ساده سازی توسعه برای این پلتفرم طراحی شده است.

Spectacles با برخی از شرکای محتوای کلیدی، از جمله Lego، Niantic، و ILM Immersive راه اندازی می شود. دومی عنوان "جنگ ستارگان" را برای پلتفرم پوشیدنی عرضه خواهد کرد و Pokemon Go-maker Niantic عناوین خود، Peridot و Scaniverse را عرضه خواهد کرد. این شرکت همچنین در حال انتشار ابزارهای جدید تولید ویدئو با هوش مصنوعی برای سازندگان، و همچنین آپشن های جدید از نوع لنز گوگل برای چت ربات My AI خود است، و نسخه «ساده» برنامه را به عنوان بخشی از آزمایشی برای آسان‌تر کردن آن ارائه می‌کند. استفاده کنید.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است