متن خبر

عرضه آیفون 16 را فراموش کنید – اکتبر می تواند لذت واقعی برای طرفداران مک بوک باشد

عرضه آیفون 16 را فراموش کنید – اکتبر می تواند لذت واقعی برای طرفداران مک بوک باشد

شناسهٔ خبر: 718637 -




مک بوک پرو 16 اینچی
(اعتبار تصویر: اپل)

در حالی که هیاهو برای رویداد 9 سپتامبر اپل در حال افزایش است، جایی که پیش بینی می شود سری جدید آیفون 16 خود را معرفی کند، طرفداران دستگاه های مک و مک بوک این شرکت می توانند در ماه های آینده راه اندازی هیجان انگیزتری داشته باشند، با شایعات جدید که نشان می دهد رایانه های شخصی و لپ‌تاپ‌های همراه با تراشه‌های M4 Pro و M4 Max اپل به‌تازگی وارد تولید انبوه می‌شوند.

این شایعات که اولین بار توسط دیجی تایمز گزارش شد، ادعا می‌کنند که تولید نسل بعدی مک‌بوک پروها در ماه آگوست افزایش می‌یابد و اگر درست باشد، به این معنی است که ما می‌توانیم به زودی شاهد عرضه رسمی آن باشیم.

پول هوشمند در ماه اکتبر برای نسل M4 مک بوک پرو عرضه می شود. برای شروع، به این معنی است که در ماه سپتامبر می‌توان روی آیفون‌های جدید تمرکز کرد، و سپس یک ماه بعد می‌توان به مک‌های جدید تغییر کرد. اگر Apple Intelligence ، محصول آینده هوش مصنوعی (AI) شرکت کوپرتینویی، قرار است در رویداد 9 سپتامبر رونمایی شود، اپل می‌خواهد مک‌های مجهز به هوش مصنوعی خود را در حالی که هیاهو واقعی است عرضه کند - دلیل دیگری برای منطقی بودن ماه اکتبر است.

تجزیه و تحلیل: در نهایت، برخی از مک های M4

راه اندازی مک های M4 چندان غافلگیر کننده نخواهد بود – اما مدت زمانی که باید منتظر بمانیم همین است. در حال حاضر تنها یک محصول از جدیدترین تراشه M4 پشتیبانی می‌کند - iPad Pro (2024، M4) ، پس از تصمیم عجیب اپل برای معرفی تراشه جدید خود در تبلت، به جای مک‌بوک، همانطور که با این کار انجام داده است. نسل های قبلی تراشه های سری M آن.

اگر در حال حاضر یک مک یا مک بوک می‌خواهید، باید به تراشه‌های M3 بسنده کنید – بدون شک مقداری سیلیکون خوب است، اما این بدان معناست که عملکرد و کارایی تراشه M4 را از دست می‌دهید. در همین حال، هنگام تحلیل آخرین iPad Pro، احساس کردم که پتانسیل M4 توسط iPadOS متوقف شده است و فقط می تواند برنامه های تلفن همراه را اجرا کند.

پس برای افرادی که مشتاق مک‌های مجهز به M4 هستند، به نظر می‌رسد که انتظار می‌تواند تقریباً به پایان برسد و مک‌بوک‌های 14 و 16 اینچی با M4 Pro و M4 Max احتمالاً بیش از یک ماه دیگر عرضه می‌شوند.

شایعات اخیر حاکی از آن است که مک بوک های فوق قدرتمند (و گران قیمت) که با سخت افزار M4 عرضه می شوند نیز نیستند، بلکه مارک گورمن از بلومبرگ اشاره می کند که مک بوک ها و مک مینی نیز وجود خواهند داشت که بر روی تراشه سطح پایه M4 نیز کار می کنند. .

امیدواریم این شایعات درست باشند – و این بدان معناست که برای افرادی که علاقه ای به آیفون های جدید ندارند (مثل من)، اکتبر می تواند ماه بسیار هیجان انگیزی باشد.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

ویرایشگر مدیریت، Core Tech

Matt ویرایشگر مدیریت TechRadar برای Core Tech است که از محاسبات و فناوری تلفن همراه مراقبت می کند. مت که برای تعدادی از نشریات مانند PC Plus، PC Format، T3 و Linux Format نوشته است، هیچ جنبه ای از فناوری وجود ندارد که مت به آن علاقه نداشته باشد، به خصوص محاسبات و بازی های رایانه شخصی. او شخصاً اکثر لپ‌تاپ‌ها را در بهترین راهنمای لپ‌تاپ‌های ما تحلیل کرده و استفاده کرده است - و از زمان پیوستن به TechRadar در سال 2014، بیش از 250 لپ‌تاپ و لوازم جانبی محاسباتی را شخصاً تحلیل کرده است.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است