متن خبر

عامل توزیع خارج از شبکه لاستیک خودرو در اهواز دستگیر شد

عامل توزیع خارج از شبکه لاستیک خودرو در اهواز دستگیر شد

شناسهٔ خبر: 443363 -




به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری عامل توزیع خارج از شبکه لاستیک خودروهای سواری به ارزش ۴۳ میلیارد ریال در اهواز خبر داد.

سرهنگ حجت‌اله سفیدپوست اظهار کرد: در راستای برخورد با سودجویان و اخلال‌گران بازار، کارآگاهان مبارزه با جرایم اقتصادی با رصد اطلاعاتی از فعالیت فردی در توزیع خارج از شبکه لاستیک‌های خودروهای سواری در شهرستان اهواز مطلع شدند.

جزئیات جدید <a href= از پرونده واردات لاستیک با ارز دولتی" width="400" height="400">
جزئیات جدید از پرونده واردات لاستیک با ارز دولتی

اقتصادنیوز: ​سخنگوی قوه قضاییه درباره آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده مدیرعامل شرکت مدیریت زنجیره تامین رضوی وابسته به آستان قدس که ۸۰ میلیون دلار ارز دولتی در اختیار فردی گذاشته تا ۲۰۰ میلیون حلقه لاستیک وارد کند، اما متهم پس از چند سال نتوانسته به تعهد خود عمل کند و ۲۲ میلیون دلار بدهکار است و دارای چند پرونده فساد مالی مفتوح است، گفت: این پرونده در ناحیه ۳۲ دادسرای عمومی و انقلاب تهران در حال رسیدگی است.

وی گفت : با تحقیقات چند ماهه کارآگاهان پلیس مشخص شد فردی تحت عنوان شرکت تعاونی یکی از ادارات دولتی، ۷ هزار و ۳۶۰ حلقه انواع لاستیک سهمیه‌ای خودروهای سواری را در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ برای توزیع بین کارکنان دریافت کرده است ولی برابر سامانه اداره صمت، تعداد زیادی از آن‌ها خارج از شبکه عرضه شده‌اند.

اطلاعیه فروش لاستیک خودرو منتشر شد+ شرایط جدید

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به اینکه در این ارتباط یک نفر دستگیر شد، گفت: پس از تکمیل تحقیقات، مجموع ارزش پرونده برابر نظر کارشناسان ۴۳ میلیارد ریال برآورد شده است.

سرهنگ سفیدپوست گفت : متهم دستگیر شده پس از تکمیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد. 

خبرکاو

برچسب‌ها

ارسال نظر

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.


تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است