متن خبر

ظهور میکروکار – چرا خودروهای برقی جمع و جور بالاخره روز خود را می گذرانند و آنهایی که باید تماشا کنند

ظهور میکروکار – چرا خودروهای برقی جمع و جور بالاخره روز خود را می گذرانند و آنهایی که باید تماشا کنند

شناسهٔ خبر: 471071 -




ماشین میکرو
(اعتبار تصویر: Biro/Micro/Silence)

بسیاری از شهرها در سرتاسر جهان با بحران ازدحام روبرو هستند - و در جایی که دولت‌ها و مقامات محلی برای محدود کردن انتشار گازهای گلخانه‌ای از لوله‌های اگزوز آروغ‌ساز CO2 مناسب می‌دانند، خودروهای فروتن به تدریج از بسیاری از مناطق شهری کنار گذاشته می‌شوند.

اگرچه این میکروکار چیز جدیدی نیست (پیل P50 بنزینی در اوایل دهه 1960 عرضه شد)، به لطف مشکلات ترافیکی و آلودگی، چیزی شبیه به رنسانس را تجربه می کند. به علاوه، از آنجایی که فناوری باتری و موتور الکتریکی اکنون به عنوان گزینه "پاک تر و سبزتر" در نظر گرفته می شود، اکثر مدل های مدرن الکتریکی شده اند.

رنو مسلماً با توئیزی بد بو خود پیشتاز این ژانر بود، که زمانی پرفروش‌ترین خودروی پلاگین در اروپا بود، در حالی که سیتروئن اخیراً شعله ریز خودرو را با Ami خود روشن کرد ، که همچنان یکی از ارزان‌ترین خودروهای برقی است. خرید

"از نظر تحرک، ما باید شروع کنیم به نحوه حرکت خود فکر کنیم. اگر به ماشین‌های (مدرن) و اینکه چقدر بزرگ و سنگین هستند فکر کنیم، این مسیر کاملاً اشتباه است. ما باید پایدارتر باشیم و ماشین‌ها مرلین اوبوتر، یکی از بنیانگذاران Microlino ، به T he Fully Charged Show گفت.

مرلین اشتباه نمی کند، زیرا وزن یک SUV مدرن الکتریکی با وزن سه تن غیرمعمول نیست، در حالی که ردپای فیزیکی وسایل نقلیه امروزی به گونه ای است که با سبک زندگی پر جنب و جوش مشتریان مطابقت دارد و با خودروهای بزرگ سازگار است. و اغلب بسیار سنگین - بسته های باتری. این به سادگی زمانی که فضاهای پارکینگ قیمت بالایی دارند، کار نمی کند. وارد میکروکار شوید.

نانو خودرو سایلنت

(اعتبار تصویر: سکوت)

پابلو باریوس، مدیر توسعه کسب و کار در EV و شرکت حمل و نقل Silence، گفت: «در بسیاری از شهرهای اسپانیا، رانندگی و پارک کردن ماشین عملی نیست، به همین دلیل است که ما شاهد چنین غلظت بالایی از اسکوترها و موتورسیکلت ها هستیم. من در نمایشگاه خودروی ژنو امسال

"اما ما همچنین می دانیم که تقاضا برای چیزی وجود دارد که از آب و هوا محصور شده باشد، دارای امکانات رفاهی موجود مانند تهویه مطبوع باشد، و دارای فضای ذخیره سازی برای خرید باشد، به همین دلیل است که ما مدل S04 Nanocar خود را توسعه دادیم. این خودرو به سرعت در سراسر اروپا محبوبیت پیدا می کند. اغلب سریع ترین و ساده ترین راه برای رفت و آمد در شهر است. "

حتی در ایالات متحده، جایی که اتومبیل‌های بزرگ‌تر از زندگی بر فراز مناظر خودنمایی می‌کنند، خودروهای میکرو شروع به جذب کرده‌اند، از جمله خودروی برقی محله‌ای (NEV) با قیمت 11900 دلار از استارت‌آپ Eli، که اکنون مدل Zero خود را هم در اروپا و هم در اروپا عرضه می‌کند. در امریکا .

با در نظر گرفتن این موضوع، در اینجا برخی از بازیگران کلیدی و نام‌های نوظهور وجود دارد که باید در فضای میکروکار به دنبال آنها باشید…

Microlino و Microlino Lite

Microlino Lite

(اعتبار تصویر: میکرو)

Microlino ارزش جایگاه خود را در این راهنما دارد، به ویژه به دلیل طراحی کاملاً شایان ستایش آن.

شرکت سوئیسی پشت اسکوتر میکرو، که خود دیوانه‌ای بود که جهان را فراگرفته بود، به طراحی یک خودروی برقی کم‌مصرف و کم‌مصرف پرداخت که حتی افراد 14 ساله بتوانند به طور قانونی بازارهای درآمدی را هدایت کنند.

این در دو طعم عرضه می شود که کوچکترین آنها از خودروی حبابدار معروف Isetta در دهه 1950 الهام گرفته است. Microlino Lite دارای همان "درب یخچال" با باز شدن در جلو و طرح سه چرخ مدل قبلی خود است، اما این نسخه کاملاً مدرن با باتری ها و موتورهای الکتریکی کار می کند.

وزن آن فقط 435 کیلوگرم است، به این معنی که با یک بار شارژ می تواند 62 مایل را مدیریت کند و شارژ کردن باتری ها از یک سوکت خانگی حدود دو ساعت طول می کشد. همچنین یک گزینه باتری بزرگتر 11 کیلووات ساعتی (استاندارد 5.5 کیلووات ساعت است) وجود دارد که برد را تا 180 کیلومتر - یا 112 مایل - افزایش می دهد، اما شارژ آن چهار ساعت طول می کشد.

Microlino بزرگتر و چهار چرخ دارای فضای داخلی برای دو نفر است و حداکثر سرعت آن در حدود 55 مایل در ساعت است که آن را برای آن سفرهای طولانی تر مناسب تر می کند. بزرگترین بسته های باتری را انتخاب کنید و با یک بار شارژ می تواند مسافت خیره کننده 114 مایل را طی کند.

Microlino در حال حاضر در حال تولید و فروش در تعدادی از بازارهای اروپایی است و ایالات متحده هدف بزرگ بعدی است. قیمت آن 21990 یورو (حدود 19000 پوند / 24000 دلار / 36500 دلار استرالیا) است که گران است، اما نسخه Lite به‌جای خرید مستقیم، به صورت اجاره در شهر خود در سوئیس ارائه می‌شود. Micro پرداخت ماهانه 149 CHF را پیشنهاد می کند که حدود 156 یورو / 134 پوند یا 169 دلار / 259 دلار استرالیا است.

نانو خودرو سایلنس S04

نانو خودرو سایلنت

(اعتبار تصویر: سکوت)

نانوماشین Silence S04 که با افتخار در نمایشگاه خودروی ژنو امسال به نمایش گذاشته شد، به سرعت در بازارهای خارج از کشور اسپانیایی خود ظاهر شد و به دلیل طراحی هوشمندانه باتری خود که با طیف وسیعی از اسکوترهای برقی Silence نیز کار می کند، محبوبیت پیدا کرد.

این بسته‌های مکعبی بزرگ (کار نانوماشین به دو عدد نیاز دارد) دارای چرخ‌های جمع‌شونده هستند، به این معنی که می‌توان آن‌ها را به راحتی از خودرو جدا کرد و به راحتی به سوکت، روروک مخصوص بچه‌ها یا حتی در بسیاری از مراکز تعویض باتری Silence کشید.

S04 برای خرید مستقیم 15995 پوند (حدود 20000 دلار / 30000 دلار استرالیا) هزینه دارد، اما Silence شرکت دیگری است که هزینه اجاره ماهانه یا بسته عضویت را تبلیغ می کند. در اسپانیا، ثبت نام و استفاده از اسکوتر و نانوکار با یک قیمت مناسب امکان پذیر است. از طرف دیگر، Silence به مشتریان این امکان را می دهد که خودرو را بخرند و سپس فناوری باتری را اجاره کنند تا هزینه را کاهش دهند.

به عنوان یک روش حمل و نقل، S04 نانوکار قادر به حداکثر سرعت 52 مایل در ساعت است، می تواند حدود 92 مایل را با یک بار شارژ مدیریت کند و شارژرهای USB را برای گوشی های هوشمند بسته بندی می کند، فضای کافی برای چمدان ها دارد و بدون کلید کار می کند، به سادگی نیاز به یک برنامه تلفن هوشمند دارد. باز کردن قفل

الی صفر

الی صفر میکروکار

(اعتبار تصویر: الی)

Eli Zero کوچک با برد 60 مایلی و حداکثر سرعت 25 مایل در ساعت، طوری طراحی شده است که از A-to-B با کمترین سر و صدا حرکت کند و جایگزین سفرهای سریع به شهر شود که اسکوتر یا موتورسیکلت احتمالاً آنها را پوشش می دهد - البته با محافظت بهتر. از عناصر، تهویه مطبوع، فرمان برقی، دوربین دید عقب و حتی یونیت سر اختیاری با قابلیت Apple CarPlay و Android Auto.

با وجود قوانینی که به دلیل قوانین سختگیرانه ایمنی تصادف، پیشرفت Microcar را دشوار می کند، رزروها قبلاً در ایالات متحده باز شده است. در نتیجه، برای مثال، رانندگی در جاده هایی با محدودیت سرعت 35 مایل در ساعت، قانونی است، از این رو خودروهای برقی محله طبقه بندی می شوند.

با این حال، این باعث نمی‌شود که Eli بلندگوهای مجهز به بلوتوث، صندلی‌های راحت برای دو نفر، چراغ‌های جلو LED و سیستم استارت بدون کلید منظم را به کار بگیرد. ممکن است شبیه یک گاری گلف شکوهمند به نظر برسد، اما در مورد تجهیزات، شباهت بیشتری با خودروهای سواری مناسب دارد.

Eli او میگوید که ظرفیت تولید حدود 4000 مدل Zero در سال را دارد، اگرچه هنوز مشخص نشده است که تا کنون چقدر مورد توجه قرار گرفته است.

Birò

Biro Microcar

(اعتبار تصویر: Biro)

Birò که اهل ایتالیا است، رویکردی مشابه Silence را برای حمل‌ونقل شخصی کوچک اتخاذ می‌کند و فناوری تعویض سریع باتری را در مدل‌های خود و راه‌حل‌های حرکتی بسیار قابل تنظیم ارائه می‌دهد که از ارزان‌ترین و ساده‌ترین راه‌ها برای جابه‌جایی تا راه‌هایی که می‌توانند در آب و هوای سردتر کار کنند و بار بیشتری حمل کنید

Birò از شما می‌خواهد که در مورد محصولاتش مانند موتورسیکلت‌های با ظرفیت کوچک، با عملکردی مشابه اسکوترهای 50 و 125 سی‌سی در حال حاضر در بازار فکر کنید.

حداکثر سرعت از حدود 28 مایل در ساعت تا 40 مایل در ساعت متغیر است، اما قیمت آنها از 11350 پوند (حدود 14000 دلار / 21500 دلار استرالیا) است که آنها را بسیار ارزان تر از اکثر خودروهای برقی موجود در حال حاضر می کند.

در ایتالیا، این امکان وجود دارد که به یک طرح عضویت بپیوندید و در صورت لزوم به Birò دسترسی پیدا کنید، با شرکت آنها را در «بزرگ» (دو صندلی) یا «کوچک» (اتاق فقط برای یک نفر)، و همچنین «برهنه» ارائه می‌کند. و تنظیمات "لباس پوشیده".

در جایی که Microlino و Microlino Lite از نظر طراحی یکپارچهسازی با سیستمعامل و ظاهر زیبا و خلع سلاح به نظر می رسند، Birò کاملاً کاربردی تر است. اگرچه هنوز هم شیشه جلو گرم شونده، سرعت دیجیتال و نگهدارنده گوشی هوشمند را ارائه می دهد.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

مشارکت کننده

لئون تقریباً 20 سال است که در دنیایی که در آن خودرو و فناوری با هم برخورد می‌کنند حرکت می‌کند و از سرگرمی‌های داخل خودرو گرفته تا کارخانه‌های تولید رباتیک گزارش می‌دهد. در حال حاضر، خودروهای برقی در کانون توجه او قرار دارند، اما چند سالی به آن فرصت دهید تا هواپیماهای برخاست و فرود عمودی الکتریکی باشند. خارج از ساعات کاری، می توان او را در حال سرهم بندی با موتورسیکلت های آنالوگ متمایز یافت، زیرا موتورهای الکتریکی جایگزینی برای هوندا چهار خطی قدیمی نیستند.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است