متن خبر

طرفداران Fitbit از طراحی مجدد برنامه رسمی راضی نیستند – دلیل آن این است

طرفداران Fitbit از طراحی مجدد برنامه رسمی راضی نیستند – دلیل آن این است

شناسهٔ خبر: 440487 -




به‌روزرسانی اخیر اپلیکیشن رسمی گوشی هوشمند Fitbit موجی از انتقادات را از سوی کاربران از گوشه‌های مختلف اینترنت برانگیخته است. پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی، مانند Reddit و Twitter، مملو از مالکانی هستند که از طراحی مجدد رابط کاربری شکایت دارند و خواستار بازگشت به نسخه‌های قدیمی‌تر هستند.

Fitbit که به طور تاریخی هر سال تعدادی مدل جدید منتشر می کند، اخیراً به شدت تولید سخت افزار خود را کاهش داده است، به طوری که Google (شرکت مادر Fitbit) تصمیم گرفت به جای آن تغییرات ظریفی را در نرم افزار ایجاد کند و، کاملاً جای تعجب نیست، مقدار بیشتری از یکپارچه سازی Google را اضافه کند. .

طراحی مجدد اپلیکیشن قرار بود کارها را ساده‌تر، تمیزتر کند و شخصی‌سازی بیشتری را به فرآیند اضافه کند و همچنین راه‌های جدیدی برای ایجاد انگیزه در کاربران ارائه دهد. اما کسانی که این به‌روزرسانی را دانلود کرده‌اند، از طرح‌های رنگی استفاده‌شده (که توسط یکی از کاربران Reddit به عنوان «قهوه‌ای صفراوی، سبز استفراغ و آبی روشن» توصیف می‌شود) تا ناهماهنگی در طراحی، ابراز نارضایتی کرده‌اند.

به نظر می رسد داشبورد درهم ریخته یکی از تکراری ترین شکایات باشد، که از آنجایی که گوگل سعی کرد با به روز رسانی همه چیز را تمیزتر کند، عجیب است. طرح اولیه ایجاد یک طرح بندی جدید بود که همه داده ها را در سه تب تقسیم می کرد: Today، Coach و You.

سه گوشی در پس‌زمینه صورتی <a href= که برنامه جدید Fitbit را نشان می‌دهند" class="lazy-image-van" onerror="if(this.src && this.src.indexOf('missing-image.svg') !== -1){return true;};this.parentNode.replaceChild(window.missingImage(),this)" data-normal="https://vanilla.futurecdn.net/techradar/media/img/missing-image.svg" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/UQJWb5L9W52noYXbegDPDD-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/UQJWb5L9W52noYXbegDPDD-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/UQJWb5L9W52noYXbegDPDD-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/UQJWb5L9W52noYXbegDPDD-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/UQJWb5L9W52noYXbegDPDD-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/UQJWb5L9W52noYXbegDPDD-1200-80.jpg 1200w" data-sizes="(min-width: 1000px) 970px, calc(100vw - 40px)" src="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/UQJWb5L9W52noYXbegDPDD.jpg" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/UQJWb5L9W52noYXbegDPDD.jpg">

(اعتبار تصویر: Fitbit)

هدف امروز ارائه یک نمای کلی از معیارهای سلامت فعلی بود، در حالی که کوچ فهرست ی از تمرینات پیشنهادی را بر اساس آن معیارهای سلامتی ارائه می‌دهد و شما از دستاوردها و تعیین هدف مراقبت می‌کنید. اما این طرح داشبورد جدید متهم شده است که بسیار زیاد است و برای دستیابی به اطلاعات بیش از هر زمان دیگری نیاز به پیمایش و کلیک دارد.

علاوه بر این، Fitbit همچنین متهم شده است که برخی از آپشن های ی را که در نسل‌های قبلی اپلیکیشن به خوبی کار می‌کردند، حذف کرده است. اینها شامل عملکرد ردیابی غذا و کالری است که قبلا ساده تر بود، در حالی که آتش بازی های انگیزشی که در زمان رسیدن به یک هدف تناسب اندام ظاهر می شدند ناپدید شده اند.

همچنین موضوع نارضایتی در میان کاربران ناراضی پیرامون عدم وجود گزینه‌های سفارشی‌سازی برای داشبورد وجود دارد، یعنی عدم وجود حالت تاریک و حذف موارد کلیدی، مانند نشانگر باتری که اکنون فاقد یک عدد درصد است و به سادگی به نماد و یک حدس وحشی.

Fitbit چه کاری می تواند انجام دهد؟

تلفن همراه روی پس‌زمینه صورتی <a href= که برنامه بازطراحی‌شده Fitbit را نشان می‌دهد" class="lazy-image-van" onerror="if(this.src && this.src.indexOf('missing-image.svg') !== -1){return true;};this.parentNode.replaceChild(window.missingImage(),this)" data-normal="https://vanilla.futurecdn.net/techradar/media/img/missing-image.svg" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/PAdzmFeWDT8PjW9qjmDu8n-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/PAdzmFeWDT8PjW9qjmDu8n-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/PAdzmFeWDT8PjW9qjmDu8n-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/PAdzmFeWDT8PjW9qjmDu8n-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/PAdzmFeWDT8PjW9qjmDu8n-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/PAdzmFeWDT8PjW9qjmDu8n-1200-80.jpg 1200w" data-sizes="(min-width: 1000px) 970px, calc(100vw - 40px)" src="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/PAdzmFeWDT8PjW9qjmDu8n.jpg" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/PAdzmFeWDT8PjW9qjmDu8n.jpg">

(اعتبار تصویر: Google / Fitbit)

فیت بیت و گوگل هنوز به انتقادات آنلاین رسیدگی نکرده اند و برخی از کاربران عصبانی خواستار به روز رسانی دیگری برای حل مشکلات هستند. گوشه‌های دیگر وب در حال بحث درباره راه‌هایی برای بازگشت به نسخه قدیمی‌تر برنامه هستند، اگرچه این امر پیچیده است و احتمالاً توسط Fitbit پشتیبانی نمی‌شود.

بدتر از همه، یک توافق عمومی وجود دارد که فیت بیت این پتانسیل را دارد که مشتریان خود را در برابر رقبایی مانند گارمین و اپل از دست بدهد، با توافقی که رابط کاربری آنها اکنون ساده تر و قابل دستکاری آسان تر است.

از آنجایی که ساعت‌های هوشمند و ردیاب‌های تناسب اندام حسگرهای بیشتری به دست می‌آورند و مقادیر فزاینده‌ای از داده‌های تناسب اندام را ارائه می‌کنند، این موضوع برای هر طراح UX یک مشکل واقعی خواهد بود، اما به نظر می‌رسد که گوگل و فیت بیت در مورد این مورد اشتباه قضاوت کرده‌اند.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است