متن خبر

طبق یک قرارداد فاش شده، پیکسل ۸ پرو ممکن است با پیکسل واچ ۲ رایگان عرضه شود

طبق یک قرارداد فاش شده، پیکسل ۸ پرو ممکن است با پیکسل واچ ۲ رایگان عرضه شود

شناسهٔ خبر: 437461 -




پیش‌سفارش پیکسل ۸ پرو ممکن است یک پیکسل واچ ۲ رایگان به شما بدهد.

این تکه اطلاعات از شخصی به نام Kamila Wojiciechowska می‌آید که اخیراً درز گسترده‌ای را برای سری Pixel 8 در X (پلتفرمی که قبلاً توییتر نامیده می‌شد) منتشر کرد .

به نظر می رسد تصویری که او پست کرده است، تصویری از یک ویدیوی تبلیغاتی برای گوشی هوشمند باشد. با نگاهی به پست، این دو دستگاه دارای رنگ های مشابه خواهند بود که در این مورد احتمالاً آبی آسمانی است. علاوه بر این، چیز زیادی نمی توان از تصویر استنباط کرد. به نظر نمی رسد که گوگل در لحظه آخر تغییری در طراحی گوشی هوشمند یا پوشیدنی خود ایجاد نکرده باشد.

نکته جالب توجه این است که گوگل به تازگی تصاویری از این ابزار پوشیدنی در کنار گوشی هوشمند منتشر کرد . در ابتدا، ما فکر می کردیم که این فقط شرکتی است که می گوید این چیزی است که اعلام می شود. اما همانطور که مشخص است، این بخشی از یک معامله بزرگتر بود - احتمالاً برای جذب مشتریان جدید. از افشای دیگری می دانیم که Pixel 8 Pro احتمالاً در زمان عرضه ۸۹۹ دلار قیمت خواهد داشت. مشخص نیست که آیا ترکیب پیش‌سفارش هزینه بیشتری خواهد داشت یا خیر، اگر چه ما تعجب نمی‌کنیم.

نشت سخت افزار

هر چقدر هم که این معامله جالب باشد، می‌توان گوشت واقعی این نشت را در بقیه پست‌های Wojicieshowka پیدا کرد، زیرا او آنچه را که به نظر می‌رسد برگه‌های مشخصات کامل و صفحات محصول برای Pixel 8 و Pixel 8 Pro را به اشتراک گذاشته است.

فاش‌شده‌ها بسیاری از چیزهایی را که قبلاً در مورد Pixel 8 می‌دانستیم تکرار می‌کند و در عین حال برخی از قابلیت‌های دستگاه‌ها را نیز آشکار می‌کند. به عنوان مثال، مشخصات نشان می دهد که مدل پایه دارای صفحه نمایش ۶.۲ اینچی فول اچ دی پلاس (۱۰۸۰ در ۲۳۰۰ پیکسل) OLED خواهد بود. مدل Pro دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی OLED با وضوح ۱۳۴۴ در ۲۹۹۲ پیکسل است. در زیر کاپوت، هر دو گوشی به پردازنده Google Tensor G3 مجهز خواهند شد که توسط یک پردازنده امنیتی Titan M2 پشتیبانی می شود.

باز هم، این همه چیزهایی است که ما قبلاً می دانیم، اما خوب است که تأییدیه دریافت کنیم - اگر غیر رسمی باشد.

اولین چیزی که در برگه مشخصات توجه ما را جلب کرد «عمر باتری فراتر از ۲۴ ساعت» بود. ظاهراً این دو با استفاده از حالت «Extreme Battery Saver» می‌توانند تا ۷۲ ساعت دوام بیاورند. پیکسل ۸ پرو دارای باتری بزرگتر ۵۰۵۰ میلی آمپر ساعتی است در حالی که پیکسل استاندارد دارای باتری ۴۵۷۵ میلی آمپر ساعتی است. علاوه بر این، دستگاه های جدید از شارژ سریع پشتیبانی می کنند.

شارژ سریع ۳۰ دقیقه ای ۵۰ درصد عمر باتری را به شما می دهد. به عبارت دیگر، این به طور بالقوه یک روز و نیم با فرض استفاده سبک است. بد نیست.

ویژگی های قابل توجه

همانطور که قبلاً اشاره شد، Wojciechowska تصاویری از صفحات محصول گوشی ها را از آنچه به نظر می رسد از فروشگاه Google است، ارسال کرد. آنها جزئیاتی را برای آپشن های کلیدی نرم‌افزاری مانند Live Translate ارائه می‌کنند که پیام‌ها را در زمان واقعی به ۴۹ زبان مختلف از طریق Google Assistant رونویسی می‌کند. سری Pixel 8 همچنین با کاهش نویز پس‌زمینه و افزایش صدای بلندگوی دیگر، «تماس واضح» را بهبود بخشیده است.

البته این نشت را با یک دانه نمک بگیرید. همه چیز همیشه می تواند تغییر کند. با این حال، این تصاویر بسیار درست به نظر می رسند. تعجب نخواهیم کرد اگر دقیقاً این عکس ها را در رویداد پیکسل ۸ در ۴ اکتبر ببینیم.

تا زمانی که شما را در اختیار داریم، حتماً فهرست TehrRdar از بهترین گوشی‌های پیکسل برای سال ۲۰۲۳ را تحلیل کنید.

یوو نیز ممکن است دوست داشته باشد

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است