متن خبر

طبق گزارش‌ها، لنوو در حال کار بر روی یک سیستم‌عامل هوش مصنوعی است – آیا این سیستم‌عامل می‌تواند رقیب ویندوز 11 باشد، همانطور که هارمونی او اس هواوی با اندروید رقابت می‌کند؟

طبق گزارش‌ها، لنوو در حال کار بر روی یک سیستم‌عامل هوش مصنوعی است – آیا این سیستم‌عامل می‌تواند رقیب ویندوز 11 باشد، همانطور که هارمونی او اس هواوی با اندروید رقابت می‌کند؟

شناسهٔ خبر: 449846 -




کامپیوتر با هوش مصنوعی لنوو
(اعتبار تصویر: Lenovo)

طبق گزارش ها ، لنوو در حال توسعه یک سیستم عامل هوش مصنوعی (AI) است که به طور بالقوه می تواند رقیب ویندوز 11 باشد. در نمایشگاه CES 2024، لیو جون، معاون اجرایی گروه لنوو و رئیس جمهور چین، به برنامه‌هایی برای عرضه سیستم‌عامل هوش مصنوعی در سال جاری به عنوان بخشی از استراتژی خود برای ارتقای کامل تجارت هوش مصنوعی خود اشاره کرد.

این اقدام به دنبال اعلام این شرکت در سال گذشته در مورد استراتژی هوشمندی تمام پشته خود انجام شد و لنوو را به عنوان اولین راه‌حل و ارائه‌دهنده خدمات هوش مصنوعی در صنعت برای تکمیل طرح‌بندی اطلاعاتی تمام پشته قرار داد.

لیو جون او میگوید که سیستم‌عامل هوش مصنوعی جدید لنوو با توجه به جزئیات، با تمرکز بر رایانه‌های شخصی هوش مصنوعی و عوامل شخصی بر روی محصولات چند ترمینالی ساخته خواهد شد.

رایانه های شخصی هوش مصنوعی

این شرکت قرار است در نیمه اول سال جاری مجموعه ای از رایانه های شخصی هوش مصنوعی را عرضه کند. گفته می‌شود که این دستگاه‌ها دارای قابلیت‌های تعامل چند وجهی زبان طبیعی هستند که درک هدف و درک بهتر نیازهای کاربر را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد.

این شرکت همچنین در حال ایجاد پایانه‌های هوشمند تعبیه‌شده با هوش مصنوعی است که به گفته این شرکت برای ارائه هوش مصنوعی برای همه و در عین حال «تاکید بر حفظ حریم خصوصی و امنیت» طراحی شده‌اند.

طبق گزارش‌ها، سیستم‌عامل هوش مصنوعی لنوو قصد دارد ساخت اکوسیستم رایانه‌های شخصی هوش مصنوعی را ارتقا دهد و به سخت‌افزار هوش مصنوعی آن کمک کند تا وارد مرحله جدیدی از توسعه شود، اگرچه هنوز مشخص نیست که دقیقاً چگونه است.

برنامه های بلندپروازانه این شرکت بخشی از روند گسترده تر شرکت های فناوری است که در حال توسعه یا توسعه سیستم عامل های خود در چین و فراتر از آن هستند. در صورت موفقیت، سیستم‌عامل هوش مصنوعی لنوو می‌تواند با ویندوز مایکروسافت رقابت کند، همانطور که هارمونی او اس هوآوی اندروید گوگل را در نظر دارد.

بیشتر از TechRadar Pro

Wayne Williams یک فریلنسر است که اخبار را برای TechRadar Pro می نویسد. او 30 سال است که در مورد کامپیوتر، فناوری و وب می نویسد. در آن زمان او برای اکثر مجلات PC در بریتانیا می نوشت و تعدادی از آنها را نیز راه اندازی، ویرایش و منتشر کرد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است