متن خبر

طبق گزارش‌ها، سیسکو قصد دارد هزاران شغل را در بازسازی بزرگ کاهش دهد

طبق گزارش‌ها، سیسکو قصد دارد هزاران شغل را در بازسازی بزرگ کاهش دهد

شناسهٔ خبر: 449972 -




لوگوی سیسکو
(اعتبار تصویر: Shutterstock / Ken Wolter)

طبق گزارش ها، غول شبکه سیسکو در حال آماده شدن برای بازسازی قابل توجهی در شرکت است که می تواند شامل هزاران اخراج شود، در یک حرکت استراتژیک برای همسویی با بخش هایی که رشد بهتری دارند.

این خبر از یک گزارش اختصاصی رویترز منتشر شده است که به نقل از سه منبع ناشناس آشنا با موضوع است.

فراخوان درآمد شرکت در 14 فوریه می تواند مهلتی برای سیسکو برای اعلام این خبر باشد که می تواند بر بخش قابل توجهی از نیروی کار آن تأثیر بگذارد.

سیسکو برای اخراج های بزرگ آماده می شود

بر اساس وب سایت این شرکت، سیسکو تا اواسط سال 2023، 84900 کارگر داشت، پس از اینکه حدود 4100 کارگر (یا 5 درصد از نیروی کار) در اواخر سال 2022 در بحبوحه شرایط اقتصادی چالش برانگیز اخراج شدند.

این شرکت بعداً در سپتامبر 2023 با 350 کارگر دیگر خداحافظی کرد (از طریق layoffs.fyi )، با این حال آخرین گزارش‌ها نشان می‌دهد که اخراج سیسکو در سال 2024 می‌تواند باعث از دست دادن مشاغل بیشتر از کاهش تعداد کارکنان آن در سال 2023 شود.

سیسکو کارت های خود را از نزدیک بازی کرده است و از اظهار نظر خودداری کرده است، اما به احتمال زیاد ممکن است در اوایل این هفته اخباری در مورد تصمیم گیری بشنویم.

دیگر بازیگران اصلی در بخش فناوری، از جمله آمازون ، گوگل و مایکروسافت ، همگی اخیراً استراتژی‌های مشابهی را در نتیجه مستقیم شرایط اقتصادی مشکل‌ساز و سایر عوامل مرتبط اجرا کرده‌اند. اگرچه تعدیل نیرو در بخش فناوری در سال 2024 به سطح سال 2023 نرسیده است، بیش از 34000 کارگر قبلاً در شش هفته اول سال جاری تحت تأثیر قرار گرفته اند.

اخباری مبنی بر اینکه سیسکو ممکن است برای دور دیگری از اخراج کارکنان خود را آماده کند، در بحبوحه کاهش پیش بینی شده تقاضا برای تجهیزات شبکه آن منتشر می شود. رقبایی مانند نوکیا و اریکسون نیز مجبور شدند کارگران را در سال گذشته بسته بندی کنند.

TechRadar Pro از سیسکو خواسته است تا حدس و گمان را تأیید کند و هر زمینه دیگری را اضافه کند، اما این شرکت بلافاصله پاسخ نداد.

بیشتر از TechRadar Pro

با چندین سال تجربه کار آزاد در محافل فناوری و خودرو، علایق خاص کریگ در فناوری است که برای بهبود زندگی ما طراحی شده است، از جمله هوش مصنوعی و ML، کمک های بهره وری، و تناسب اندام هوشمند. او همچنین علاقه زیادی به اتومبیل ها و کربن زدایی حمل و نقل شخصی دارد. به عنوان یک شکارچی مشتاق معامله، می‌توانید مطمئن باشید که هر معامله‌ای که کریگ پیدا می‌کند ارزش بالایی دارد!

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است