متن خبر

طبق گزارش‌ها، بولت علیه سرمایه‌گذاری Silverbear به پیگرد قانونی تهدید می‌کند

طبق گزارش‌ها، بولت علیه سرمایه‌گذاری Silverbear به پیگرد قانونی تهدید می‌کند

شناسهٔ خبر: 723106 -




در جدیدترین تغییر در تلاش‌های تهاجمی بولت برای جمع‌آوری کمک‌های مالی، به نظر می‌رسد مدیر عامل شرکت فین‌تک تهدیدی پنهانی مبنی بر اقدام قانونی علیه Silverbear Capital، بانک سرمایه‌گذاری که دخالت آن در معامله همچنان در برخی موارد اختلاف دارد، کرده است.

جاستین گرومز، مدیرعامل شرکت فوربس، در ایمیلی نوشت: «ما معتقدیم که در Silverbear Capital، یکی از سرمایه‌گذاران اصلی ما، برخی اشتباهات داخلی وجود داشته است که باعث سردرگمی غیر ضروری شده است. واقعیت این است که آنها یک برگه تعهد آور امضا کردند که 200 میلیون دلار تعهد می کرد. تیم حقوقی استثنایی ما در Gibson، Dunn & Crutcher آماده است تا به نمایندگی از شرکت در تلاش برای اجرای قوی حقوق ما باشد.

بولت، که ابزارهایی را برای تسویه حساب تجارت الکترونیک با یک کلیک ارائه می دهد، بلافاصله به درخواست نظر پاسخ نداد. شریک Silverbear ورونیکا ولش به فوربس بيان کرد که "این هرگز ربطی به هرگونه ارتباط نادرست نداشت" و این معامله "هرگز در شرکت مورد بحث و تایید قرار ن گرفت. "

در اوایل این ماه، یک برگه مدت فاش شده نشان داد که بولت قصد دارد 200 میلیون دلار سرمایه سهام و 250 میلیون دلار "اعتبارات بازاریابی" را با ارزش 14 میلیارد دلار، با ساختار غیرمعمول معامله پرداخت به بازی که اساساً حامیان موجود را وادار می کند، جمع آوری کند. یا سرمایه گذاری کنند یا سهام خود را در شرکت از دست بدهند.

در حالی که در ابتدا گزارش شده بود که Silverbear در دور سهام پیشتاز است، براد پامنانی شریک این شرکت اخیراً به TechCrunch بيان کرد که او در واقع این معامله را از طریق یک وسیله نقلیه با هدف ویژه (SPV) که توسط یک صندوق سهام خصوصی مستقر در امارات متحده عربی اداره می شود، انجام می دهد.

پامنانی گفت: «در ابتدا از ایمیل Silverbear خود برای پاسخ دادن به برخی موارد استفاده کردم و این باعث سردرگمی شد، اما Silverbear در واقع هرگز به این معامله نگاه ن کرد.

در همین حال، مدیر عامل صندوق لندن در مصاحبه ای با TechCrunch تایید کرد که این شرکت "اعتبارات بازاریابی" را به این معامله کمک می کند. با این حال، صندوق لندن روز جمعه بیانیه‌ای منتشر کرد و بيان کرد که «معتبر بودن هیچ بخشی از سندی که به مطبوعات درز کرده است را ندیده و نمی‌تواند تأیید کند».

ما می توانیم تایید کنیم که بحث هایی بین صندوق لندن و مدیریت بولت وجود داشته است. با این حال، ما در هیچ نقطه ای اعلام نکرده ایم که معامله ای منعقد شده است.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است