متن خبر

طبق گزارش‌ها، اپل در حال بررسی یک موضوع «لمس روح» در جدیدترین مدل‌های اپل واچ است

طبق گزارش‌ها، اپل در حال بررسی یک موضوع «لمس روح» در جدیدترین مدل‌های اپل واچ است

شناسهٔ خبر: 449820 -




دو مدل اپل واچ 9
اپل واچ 9 یکی از مدل های آسیب دیده است (اعتبار تصویر: اپل)

اپل ظاهراً در حال تحلیل یک باگ «شبح لمسی» در Apple Watch 9 و Apple Watch Ultra 2 است که (همانطور که از نام آن پیداست) به این معنی است که ضربه‌ها و ضربه‌ها حتی زمانی که صفحه نمایش لمس نمی‌شود ثبت می‌شود.

طبق یادداشتی که به ارائه دهندگان خدمات مجاز اپل ارسال شده و توسط MacRumors مشاهده شده است، اپل از این موضوع آگاه است و به طور فعال در حال تحلیل آن است. اگر اینطور است و اپل واقعاً توجه می کند، مشکل باید نسبتاً گسترده باشد.

گفته می شود، ما نمی توانیم گزارش های زیادی را به صورت آنلاین از افرادی که این مشکل خاص را تجربه کرده اند پیدا کنیم. اشاره‌هایی به آن که ما کشف کرده‌ایم به‌خصوص اخیراً نیست، اگرچه البته همه کسانی که باگ را در دستگاه اپل خود پیدا می‌کنند نمی‌روند و در مورد آن در اینترنت پست می‌کنند.

در این یادداشت آمده است: «برخی از مشتریان ممکن است گزارش دهند که اپل واچ سری 9 یا اپل واچ اولترا 2 آن‌ها لمس کاذب روی صفحه نمایش خود را تجربه می‌کنند، پس به نظر نمی‌رسد که این موضوع در حال حاضر بر نسخه‌های قدیمی‌تر این ابزار پوشیدنی تأثیر بگذارد.

اقدامات ناخواسته

صفحه و بند ساعت Apple Watch Ultra 2

Apple Watch Ultra 2 نیز درگیر است (اعتبار تصویر: Apple)

بر اساس این یادداشت، این لمس‌های ارواح می‌توانند تماس‌های تلفنی را شروع کرده و از وارد کردن رمز عبور ساعت هوشمند جلوگیری کنند، پس اگر این مشکلات را در ساعت اپل خود تجربه کرده‌اید، تنها نیستید.

در حال حاضر مشخص نیست که چه چیزی باعث این مشکل شده است، یا چه زمانی اپل ممکن است بتواند یک اصلاح را ارائه دهد (اگر واقعاً می توان با یک به روز رسانی نرم افزار آن را برطرف کرد). همچنین مشخص نیست که چند کاربر این باگ را گزارش کرده اند.

اگر Apple Watch 9 یا Apple Watch Ultra 2 شما چنین رفتاری را از خود نشان می دهد، در حال حاضر هیچ راه حل موقتی وجود ندارد که برای همه تضمین شده باشد - اگرچه یادداشت اپل نشان می دهد که اجباری به راه اندازی مجدد ساعت آسیب دیده و به روز نگه داشتن نرم افزار آن ممکن است تا حدی کمک کند

نظرات زیر مقاله MacRumors نشان می دهد که راه اندازی مجدد یا هارد ریست نیز می تواند حداقل برای مدتی به رفع مشکل کمک کند. اگر چیزی رسمی تر از اپل بشنویم، مطمئناً به شما اطلاع خواهیم داد.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

مشارکت کننده آزاد

دیو یک روزنامه نگار مستقل در زمینه فناوری است که بیش از دو دهه در مورد ابزارها، برنامه ها و وب می نویسد. در استوکپورت، انگلستان، در TechRadar او را خواهید دید که اخبار، ویژگی‌ها و بررسی‌ها را پوشش می‌دهد، به‌ویژه برای تلفن‌ها، تبلت‌ها و پوشیدنی‌ها. دیوید برای اطمینان از اینکه پوشش اخبار فوری ما در تعطیلات آخر هفته بهترین است.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است