متن خبر

طاووس ممکن است دوباره هزینه برنامه های ماهانه و سالانه خود را افزایش دهد

طاووس ممکن است دوباره هزینه برنامه های ماهانه و سالانه خود را افزایش دهد

شناسهٔ خبر: 468306 -




(اعتبار تصویر: AFM Visuals / Shutterstock.com)

به نظر می رسد که Peacock برای دومین بار در کمتر از یک سال گذشته قیمت ها را دوباره افزایش می دهد. طبق گفته Variety ، طرح ماهانه Premium با تبلیغات "با 2 دلار به 7.99 دلار افزایش می یابد" و رسماً آن را از گزینه استاندارد تبلیغاتی نتفلیکس گران تر می کند. Premium Plus این پلتفرم (که در گزارش اشاره می‌کند "عمدتاً بدون تبلیغات" است) شاهد افزایش مشابهی است زیرا ماهانه 13.99 دلار هزینه دارد. Variety او میگوید که «قیمت سالانه Peacock's Premium» به زودی به 79.99 دلار خواهد رسید، «در حالی که Premium Plus از 119.99 دلار به 139.99 دلار برای سال می‌رسد.

این تغییرات ظاهراً در زمان های مختلف برای گروه های مختلف تأثیر می گذارد. برای مشتریان جدید، آنها در 18 ژوئیه شاهد افزایش خواهند بود. مشترکین فعلی تا 17 اوت یا بعد از آن این افزایش را مشاهده نخواهند کرد. این به "تاریخ صورتحساب بعدی آنها" بستگی دارد.

پس سوال اصلی در ذهن همه این است که "چرا؟" چرا آنها به این زودی دوباره این کار را انجام می دهند؟ هیچکس به طور قطع نمی داند. NBCUniversal هنوز اعلام رسمی برای افزایش قیمت دوم نکرده است. با این حال، اگر به صورت آنلاین نگاه کنید، مردم انگشت خود را به سمت المپیک نشانه می روند.

بازی‌های المپیک تابستانی پاریس 2024 از 26 ژوئیه آغاز می‌شود و تا 11 اوت ادامه دارد. NBCUniversal حقوق پخش بازی‌ها را در ایالات متحده خریداری کرد «با پوششی که احتمالاً در سراسر Peacock TV و مجموعه کانال‌های تلویزیونی آن پخش می‌شود».

به روز رسانی های اخیر

زمان انتشار شایعات برای بسیاری مشکوک به نظر می رسید زیرا تنها چند ماه دیگر به بازی ها باقی مانده است. مسلماً، Peacock در سال 2024 به‌روزرسانی‌هایی را انجام داده است که می‌تواند نیاز به شارژ بیشتر از کاربران داشته باشد. به عنوان مثال، این پلتفرم در ماه فوریه حقوق انحصاری پخش جریان Oppenheimer را به دست آورد.

اما، سایر ویژگی‌ها مانند معرفی Multiview و Live Actions بسیار بزرگ هستند که نمی‌توان آنها را نادیده گرفت. اگر با آنها آشنا نیستید، اولی به شما امکان می‌دهد تا چهار ورزش مختلف المپیک را همزمان تماشا کنید. دومی به بینندگان اجازه می دهد تا به تماشای یک رویداد ادامه دهند تا اینکه "همراه با پخش" به رویداد دیگری حرکت کنند. علاوه بر این، Roku فاش کرده است که با NBCUniversal همکاری می کند تا منطقه المپیک جدید NBC را معرفی کند که در آن مردم می توانند از بازی های تابستانی در "تلویزیون یا دستگاه Roku " خود لذت ببرند.

ما برای شفاف سازی با NBCUniversal تماس گرفتیم و از آنها پرسیدیم که آیا می خواهند در مورد شایعات اظهار نظر کنند. در صورت شنیدن این خبر به روز می شود. امیدوارم این شایعات برای همیشه شایعه باقی بماند.

اگر در مورد بازی های المپیک هیجان زده هستید و به فکر خرید یک نمایشگر جدید هستید، فهرست بهترین تلویزیون های 2024 TechRadar را تحلیل کنید. ما توصیه های زیادی در قیمت های مختلف داریم.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

مشارکت کننده

سزار کادناس چندین سال است که در مورد صنعت فناوری می نویسد و در زمینه لوازم الکترونیکی مصرفی، دستگاه های سرگرمی، ویندوز و صنعت بازی تخصص دارد. اما او همچنین علاقه زیادی به گوشی‌های هوشمند، پردازنده‌های گرافیکی و امنیت سایبری دارد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است