متن خبر

صندوق جدید ۳۷۵ میلیون دلاری در One Ventures نشان می دهد که فناوری آب و هوا هنوز داغ است

صندوق جدید ۳۷۵ میلیون دلاری در One Ventures نشان می دهد که فناوری آب و هوا هنوز داغ است

شناسهٔ خبر: 440794 -




ساعت ۷:۳۰ صبح است و تام چی حال و هوای فلسفی دارد. شاید به این دلیل است که او زمانی یک اخترفیزیکدان بود، حرفه ای که مستعد تفکر گسترده بود. شاید به این دلیل است که مادرش بودایی است. یا شاید به این دلیل است که شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر ۳ ساله او به تازگی ۳۷۵ میلیون دلار جمع آوری کرده است.

"گاهی اوقات می گویم که معمولاً فقط در دو بازه زمانی فکر می کنم: همین الان - مثل الان، دو هفته آینده - و ۱۰۰۰ سال بعد. در واقع برای من غیرمعمول نیست که از خواب بیدار شوم و سعی کنم پویایی چیزی را درک کنم. چشم انداز ۱۰۰۰ ساله جالب است زیرا بسیاری از چیزها به گونه ای ناپایدار هستند که نمی توانند ۱۰۰۰ سال دوام بیاورند.

"این ایده که همه چیز ناپایدار است، تنها بخشی از شیوه ای است که من همه چیز را می بینم."

وقتی به این موضوع اشاره می‌کنم که اکثر سرمایه‌گذاران خطرپذیر تمایل دارند بین ۵ تا ۱۰ سال آینده فکر کنند، که در مقایسه با دو هفته و ۱۰۰۰ سال یک حد متوسط ​​ است. "کسی که با ناپایداری راحت است، در واقع در موقعیت بسیار خوبی برای سرمایه گذاری خطرپذیر است. "

او مطمئناً در این مورد اشتباه نمی کند. سرمایه‌های مخاطره‌آمیز فراز و نشیب‌های خود را داشته است، و فناوری آب و هوا نیز چند مورد داشته است. اولین بار در اواسط دهه ۲۰۰۰ به عنوان یک فناوری پاک رشد کرد، قبل از اینکه در زمستان سال ۲۰۱۰ فروپاشید و از بین رفت. پنج سال پیش، یک بار دیگر گام برداشت.

شرکت چی، At One Ventures، جایی که او یکی از بنیانگذاران و شریک عمومی است، نمادی از جدیدترین تجسم فناوری آب و هوا است. او اسناد اولیه شرکت را در ۲۳ دسامبر ۲۰۱۹ به کمیسیون SEC ارسال کرد، درست چند ماه قبل از اینکه کووید، اقتصاد جهانی را متحول کند و مردم را به قرنطینه بفرستد، جایی که آنها به زندگی خود فکر کردند و در برخی موارد، شرکت‌های فناوری آب و هوا را تأسیس کردند. همچنین ضرری نداشت که دلارهای ریسک پذیر تا سال ۲۰۲۱ در سطوح بی سابقه ای حرکت کردند.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است