متن خبر

صنایع غیر سکسی نیز می توانند برای سرمایه گذاران جذاب باشند

صنایع غیر سکسی نیز می توانند برای سرمایه گذاران جذاب باشند

شناسهٔ خبر: 459654 -




به TechCrunch Fintech (که قبلا The Interchange) خوش آمدید! این هفته، ما به چند استارت‌آپ فین‌تک داغ در آفریقا نگاه می‌کنیم، که چگونه تعطیلی Mint به سود Copilot بوده است و چرا VCها در یک استارت‌آپ مدیریت هزینه‌های خاص دو برابر شده‌اند.

برای دریافت خلاصه‌ای از بزرگ‌ترین و اصلی ترین داستان‌های فین‌تک TechCrunch که هر یکشنبه ساعت ۷:۳۰ صبح به وقت PT به صندوق ورودی‌تان تحویل داده می‌شود، در اینجا مشترک شوید .

داستان بزرگ

در حالی که سرمایه گذاری خطرپذیر در آفریقا (مانند هر جای دیگر در جهان) در چند وقت اخیر کاهش یافته است، هفته گذشته برای اکوسیستم فین تک منطقه خوب بود. گزارشگر TC، Tage Kene-Okafor گزارش داد که چگونه Uber سرمایه‌گذاری 100 میلیون دلاری را در مووو فین‌تک آفریقایی انجام داد، زیرا ارزش این استارت‌آپ به 750 میلیون دلار رسید. او همچنین در مورد چگونگی جمع‌آوری 8.5 میلیون دلاری زون برای توسعه زیرساخت‌های پرداخت غیرمتمرکز خود نوشت. و Annie Njanja گزارش داد که چگونه شرکت پرداخت تانزانیا Nala در ارائه خدمات حواله در سال 2021 منجر به ایجاد یک پلت فرم پرداخت B2B شد.

تحلیل هفته

تصمیم Intuit برای بستن برنامه بودجه بندی Mint به فرصت هایی برای استارت آپ ها در این فضا منجر شده است. کریستین هال در مورد اینکه چگونه Copilot در چهار ماه گذشته نسبت به چهار سال گذشته رشد بیشتری داشته است و استارتاپ توانست این رشد را به یک دور سرمایه گذاری 6 میلیون دلاری سری A به رهبری Nico Wittenborn's Adjacent تقسیم کند. TC قبلاً در مورد Copilot گزارش داده بود که اولین بار با 250,000 دلار بودجه فرشته راه اندازی شد و سپس دوباره هنگامی که پشتیبانی از Apple Card را اضافه کرد. آزی عثمان، یکی از بنیانگذاران Monarch Money نیز به TechCrunch گفته بود که ضرر Mint به نفع آنها بوده است.

دلار و سنت

صنایع غیر سکسی نیز می توانند برای سرمایه گذاران جذاب باشند. استارت‌آپ مدیریت هزینه‌های Coast به دنبال کسب‌وکارهایی با پرسنل و ناوگان به اصطلاح واقعی واقعی است. این شرکت ادعا می کند که در سال گذشته شاهد رشد 550 درصدی درآمد بوده است و به تازگی 25 میلیون دلار دیگر سرمایه جذب کرده است.

بانک دیجیتال Onyx Private در حال چرخش به سمت B2B است. این استارت آپ تحت حمایت YC سال گذشته 4.1 میلیون دلار با هدف خدمت به نسل هزاره و ژنرال Zers جمع آوری کرد. اما هفته گذشته به مشتریان اعلام کرد که عملیات بانکی را خاتمه داده و حساب های آنها را می بندد.

nsave فین‌تک سوئیس، که بانکداری در سوئیس را برای مردم کشورهای دارای بخش‌های بانکی ناپایدار یا کشورهایی که با تورم بالا مواجه هستند در دسترس قرار می‌دهد، سرمایه اولیه 4 میلیون دلاری را جمع‌آوری کرده است.

دیگه چی مینویسیم

علیرغم همه رشدهای اخیر در فین تک، اریک گلیمن، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل Ramp ، فکر می کند که این صنعت و شرکت هایی مانند او، فقط سطح را خراش می دهند. گلیمن اخیراً در پادکست TechCrunch Found بيان کرد که علیرغم اینکه استارت‌آپ کارت و هزینه شرکت تک شاخ او تا به حال رشد کرده است، اما تنها 1 درصد از سهم بازار بالقوه خود را به خود اختصاص داده است. واقعیت جالب: هر دو Ramp و Deel این هفته پنج ساله شدند - فقط یک روز از هم.

وزارت دادگستری ایالات متحده در شکایت گسترده ضد انحصار خود علیه اپل و تجارت آیفون آن، هدف خاصی را علیه تجارت عظیم مالی اپل در نظر گرفته است.

سایر عناوین با علاقه بالا

یک جفت غیرمنتظره: تیم Bolt و Checkout.com برای تجارت بدون اصطکاک

استارتاپ جوایز Fetch با افزایش اعتبار خصوصی، 50 میلیون دلار از مورگان استنلی جذب کرد

Wealthfront برنامه های IPO را به تعویق می اندازد

کیت رابویس، مدیر هلدینگ Affirm، سهامی به ارزش بیش از 318 هزار دلار می فروشد

ارائه دهنده فناوری بانکداری ابری nCino DocFox را خریداری می کند

مارکو 12 میلیون دلار برای حمایت از مالی تجارت LatAm جمع آوری می کند

NX Technologies با پشتیبانی PayPal 24 میلیون دلار برای ساده‌سازی پرداخت‌های خودرو جمع‌آوری می‌کند.

Prizepool به دلیل اظهارات نادرست و گمراه کننده، از FDIC خودداری می کند

در حالی که سباستین کانوویچ عقب نشینی می کند، DLocal پدرو آرنت را به عنوان مدیرعامل منصوب می کند

رایان زاک به عنوان سرمایه گذار فین تک به OMERS Ventures پیوسته است

ICYMI: Klarna Visa، Mastercard را با فشار بانکی باز هدف می گیرد

آیا می خواهید با یک نکته ارتباط برقرار کنید؟ به من ایمیل بزنید maryann@techcrunch.com یا برای من پیامی در سیگنال به شماره 408.204.3036 ارسال کنید. همچنین می‌توانید یک یادداشت برای کل خدمه TechCrunch در tips@techcrunch.com ارسال کنید. برای ارتباطات ایمن تر ، اینجا را کلیک کنید تا با ما تماس بگیرید ، که شامل SecureDrop ( دستورالعمل در اینجا ) و پیوندهایی به برنامه های پیام رسانی رمزگذاری شده است.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است