متن خبر

صفحه نمایش OLED تاشو نسل بعدی ال جی برای لپ تاپ دقیقا همان چیزی است که ما منتظرش بودیم

صفحه نمایش OLED تاشو نسل بعدی ال جی برای لپ تاپ دقیقا همان چیزی است که ما منتظرش بودیم

شناسهٔ خبر: 437434 -




ال جی اعلام کرده است که تولید انبوه پنل های OLED 17 اینچی تاشو خود را برای لپ تاپ ها آغاز خواهد کرد.

پنل‌های تاشو از ساختار Tandem OLED استفاده می‌کنند که برای اولین بار برای نمایشگرهای خودرو اعمال شد، اما اکنون دارای طول عمر بسیار بیشتری است که آن را برای رایانه‌های شخصی و سایر دستگاه‌های مورد استفاده در صنعت فناوری اطلاعات مناسب می‌کند.

پنل OLED از مواد ویژه ای استفاده می کند که چین و چروک را در نقطه تاشو به حداقل می رساند و در نتیجه نمایشگری یکپارچه و شفاف را به همراه دارد. همچنین این صفحه نمایش لمسی است که به فشار انگشت یا قلم حساس است و برای طیف وسیعی از دستگاه ها مناسب است.

دارای رزولوشن QHD+ (2560 x 1920) و نسبت کنتراست بی‌نهایت – زمانی که دستگاه به‌عنوان تیره‌ترین رنگ خود اصلاً نوری از خود ساطع نمی‌کند به دست می‌آید – که تضمین می‌کند می‌توانید از محتوای با وضوح بالا در هر زمان لذت ببرید. صفحه نمایش کاملاً باز شده، یک مانیتور یا تبلت ۱۷ اینچی قابل حمل با نسبت ۴:۳ ​​است، اما با تنظیم زاویه می توانید آن را به یک لپ تاپ ۱۲.۳ اینچی با نسبت ۳:۲ تبدیل کنید.

ال‌جی در سال ۲۰۲۰ شروع به ساخت صفحه‌نمایش‌های OLED تاشو ۱۳.۳ اینچی برای لپ‌تاپ‌ها کرد و اکنون در حال گسترش خط تولید خود است تا صفحه‌نمایش‌های ۱۷ اینچی را نیز شامل شود.

ال جی در حال تغییر بازار پنل های OLED است

ال‌جی نه تنها بازار صفحه‌نمایش‌های OLED را هم در حوزه فناوری اطلاعات و هم در خودروسازی در نظر گرفته است، بلکه دائماً روی نمایشگرهای تلویزیون‌های OLED بهتر و کوچک‌تر سرمایه‌گذاری می‌کند.

فناوری خود را از سال ۲۰۲۲ با OLED.EX بهبود بخشید که تا ۳۰ درصد روشنایی بالاتر از پنل های OLED معمولی ارائه می دهد . این پنل‌هایی را برای هایسنس، سونی، پاناسونیک، فیلیپس و ویزیو و همچنین تلویزیون‌های خود ال‌جی ارائه می‌کند که نشان می‌دهد پیشرفت‌های آن تا چه اندازه بر صنعت تأثیر می‌گذارد. این بهبود به احتمال زیاد پاسخی به فناوری QLED سامسونگ بود که سازنده ای است که برخی از بهترین تلویزیون های موجود را عرضه می کند.

در اوایل سال جاری، ال‌جی اعلام کرد که در حال ساخت پنل‌های تلویزیون OLED 32، ۳۴ و ۳۹ اینچی است که به پنل‌های ۲۷ و ۴۵ اینچی خود می‌پیوندد. تولید صفحه نمایش های OLED کوچکتر حرکت معقولی به نظر می رسد، زیرا بازار قابل توجهی برای کسانی که خواهان تلویزیون های کوچکتر با نمایشگرهای با کیفیت هستند وجود دارد. نمایشگرهای بزرگ‌تر برای برخی بسیار گران‌تر، فضا بر و کاملاً زرق و برق‌آمیز هستند و گفت ن رزولوشن OLED و حتی ۴K به صفحه‌نمایش‌های ۳۲ اینچی می‌تواند بهترین تلویزیون‌های ۳۲ اینچی را در بازار ایجاد کند.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است