متن خبر

صرافی کریپتو OKX خدمات خود را در هند متوقف می کند

صرافی کریپتو OKX خدمات خود را در هند متوقف می کند

شناسهٔ خبر: 459010 -




صرافی کریپتو OKX خدمات خود را برای کاربران در هند متوقف می‌کند، این شرکت در ایمیلی به مشتریان روز پنجشنبه اعلام کرد و به آنها توصیه کرد تا پایان آوریل وجوه خود را برداشت کنند.

این اقدام پس از آن صورت گرفت که اپل و گوگل اپلیکیشن OKX را در این کشور پس از اینکه یک آژانس دولتی هند اعلام کرد که بسیاری از صرافی‌های رمزنگاری به طور غیرقانونی در بازار جنوب آسیا فعالیت می‌کنند، خارج شدند.

واحد اطلاعات مالی، آژانس دولتی، Binance، Kraken، Huobi و Gate.io را در میان برنامه‌هایی که به‌طور غیرقانونی در هند فعالیت می‌کنند، نام‌گذاری کرد، اما در بیانیه عمومی خود از OKX نامی نبرده بود.

OKX به مشتریان در هند توصیه کرده است که تمام موقعیت‌های حاشیه فعال خود را ببندند و تمام وجوه خود را تا 30 آوریل برداشت کنند. صرافی رمزارز برای اقدام خود از "مقررات محلی" استناد کرده است.

ارزهای دیجیتال در ماه مارس سال گذشته در چارچوب چارچوب مبارزه با پولشویی و مقابله با تامین مالی تروریسم در هند قرار گرفتند. FIU اواخر سال گذشته بيان کرد که ده‌ها شرکت - از جمله صرافی‌های محلی CoinSwitch و CoinDCX - در FIU ثبت‌نام کرده‌اند، اما چندین صرافی بین‌المللی با قانون مطابقت نداشتند.

بیشتر بخوانید

تاویانی درگذشت


چندین معامله‌گر در هند در اقدامی آشکار برای فرار از مالیات به پلتفرم‌های ارزهای دیجیتال جهانی هجوم آورده بودند. هند از سال 2022 مالیات بر ارزهای مجازی را آغاز کرد و 30 درصد مالیات بر سود و 1 درصد کسر برای هر تراکنش ارزهای دیجیتال وضع کرد.

در حالی که صرافی‌های ارز دیجیتال مستقر در هند پیش از ورود کاربران جدید به تأیید دقیق مشتری خود نیاز داشتند، این امر در مورد بسیاری از پلتفرم‌های جهانی صادق نبوده است. Coinbase سال گذشته ثبت نام مشتریان در هند را متوقف کرد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است