متن خبر

شیائومی ۱۳T و ۱۳T Pro مشخصات پرچمدار را با قیمت های میان رده ارائه می کنند

شیائومی ۱۳T و ۱۳T Pro مشخصات پرچمدار را با قیمت های میان رده ارائه می کنند

شناسهٔ خبر: 437777 -




شیائومی روکش‌های Xiaomi 13T و Xiaomi 13T Pro را حذف کرده است، نسل بعدی گوشی‌های هوشمند خود که هدفشان ارائه مشخصات درجه یک پرچم‌دار بدون برچسب قیمت سنگین است.

با شروع از ۵۴۹ پوند برای مدل استاندارد ۱۳T و ۶۴۹ پوند برای ۱۳T Pro (هنوز منتظر قیمت و در دسترس بودن در ایالات متحده و استرالیا هستیم، اگر اصلا وجود داشته باشد)، تلفن های جدید کمتر از آیفون ۱۵ و سامسونگ گلکسی S23 هستند. با چند صد پوند اما همچنان دارای مشخصات ثابتی مانند شارژ سریع، مجموعه دوربین جامع و نمایشگرهای با نرخ تازه سازی بالا هستند.

بیایید با ۱۳T شروع کنیم. این گوشی استاندارد که از ۲۶ سپتامبر در دسترس است، با تراشه مدیاتک Dimensity 8200 Ultra (که در شیائومی ۱۲T پرو یافت می شود) عرضه می شود و دارای ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم با ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی است. گزینه های رنگ سبز سبز، مشکی و آبی آلپاین هستند که دو گزینه اول دارای پشت شیشه ای و دومی دارای پشتی چرمی گیاهی است که تفاوتی با پشت پلاستیکی ۱۲T دارد.

صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی FHD+ 13T دارای صفحه نمایش ۱۴۴ هرتزی AMOLED تطبیقی ​​با حداکثر روشنایی ۲۶۰۰ نیت و پشتیبانی از محتوای Dolby Vision و HDR10+ است. این افزایش نسبت به صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی ۱۲T است.

آرایه دوربین پشتی نشان می‌دهد که Xiaomi 13T دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی نسل قبلی خود را به جای یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی که در همکاری با لایکا توسعه یافته است و دارای فاصله کانونی معادل ۲۴ میلی‌متر و لنز غیر کروی ۷P است که شیائومی او میگوید برای گرفتن نور بیشتر برای پشتیبانی طراحی شده است، کنار گذاشته است. تیراندازی با برد دینامیکی بالا

دوربین فوق عریض از ۸ مگاپیکسلی ناچیز ۱۲T به ۱۲ مگاپیکسل در ۱۳T می جهد، که می تواند عکس های منظره واضح تری ایجاد کند. به علاوه، دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی بی ربط موجود در ۱۲T با یک دوربین تله فوتو ۵۰ مگاپیکسلی جایگزین شده است. در جلو، دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی با پشتیبانی از حالت های عکاسی در شب و پرتره را خواهید دید.

از دیگر مشخصات کلیدی آن می توان به باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع ۶۷ واتی، مقاومت IP68 در برابر آب و گرد و غبار و بلندگوهای استریو Dolby Atmos اشاره کرد.

برو طرفدار

تصویری <a href= از شیائومی ۱۳T/13T Pro" class="lazy-image-van" onerror="if(this.src && this.src.indexOf('missing-image.svg') !== -1){return true;};this.parentNode.replaceChild(window.missingImage(),this)" data-normal="https://vanilla.futurecdn.net/techradar/media/img/missing-image.svg" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/rpEpdcrDZX6eNd8TcXXme9-320-80.png 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/rpEpdcrDZX6eNd8TcXXme9-480-80.png 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/rpEpdcrDZX6eNd8TcXXme9-650-80.png 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/rpEpdcrDZX6eNd8TcXXme9-970-80.png 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/rpEpdcrDZX6eNd8TcXXme9-1024-80.png 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/rpEpdcrDZX6eNd8TcXXme9-1200-80.png 1200w" data-sizes="(min-width: 1000px) 970px, calc(100vw - 40px)" src="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/rpEpdcrDZX6eNd8TcXXme9.png" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/rpEpdcrDZX6eNd8TcXXme9.png">

(اعتبار تصویر: شیائومی)

Xiaomi 13T Pro همان مشخصات دوربین ۱۳T را دارد که لنز ۲۰۰ مگاپیکسلی را حذف می کند، اما به طور کلی دوربین ارتقا یافته است. با توجه به ارزشش، ما از حسگر ۲۰۰ مگاپیکسلی شیائومی ۱۲ تی پرو غافل گیر نشدیم، که به هر حال از binning پیکسل برای تولید عکس های ۱۲ مگاپیکسلی استفاده می کرد. یک سنسور بزرگ می تواند جزئیات بیشتری را در عکاسی با گوشی هوشمند ثبت کند، اما کیفیت واقعی عکس ها بیشتر به پردازش تصویر و هوشمندی محاسباتی بستگی دارد.

از طرف تراشه، ۱۳T Pro دارای مدیاتک Dimensity 9200+ جدید است که می‌توان آن را کاهش‌دهنده اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ نسل قبلی خود دانست. اما ما باید آن را آزمایش کنیم تا ببینیم آیا تراشه مدیاتک اکنون که روی یک فرآیند ۴ نانومتری قرار دارد، عملکرد چشمگیری دارد یا خیر. رم در گزینه های ۱۲ یا ۱۶ گیگابایتی عرضه می شود و فضای ذخیره سازی در ۲۵۶ گیگابایت، ۵۱۲ گیگابایت یا ۱ ترابایت موجود است.

جدا از پشتیبانی از فناوری شارژ ۱۲۰ واتی HyperCharge شیائومی، ۱۳T Pro دارای مشخصات مشابه با ۱۳T است، اما با وزن ۲۰۰ گرمی نسبت به ۱۹۳ گرمی ۱۳T کمی سنگین تر است.

در مجموع، به نظر نمی رسد که شیائومی ۱۳ تی پرو نسبت به مدل قبلی خود ارتقاء زیادی ارائه دهد، اما نسبت به قیمت ۶۹۹ پوندی ۱۲T Pro شاهد کاهش قیمت است، چیزی که برعکس سایر سازندگان گوشی است که قیمت را افزایش داده اند. از پرچمداران آنها

شیائومی ۱۳ تی نسبت به مدل قبلی خود که از ۴۹۹ پوند شروع می شد، جهش قیمتی را شاهد بود. اما به نظر می رسد ۱۳T مجموعه ای مناسب از ارتقاء را با ۵۰ پوند بیشتر ارائه دهد.

ما باید گوشی‌های جدید را آزمایش کنیم تا ببینیم آیا مشخصات روی کاغذ آن‌ها به گوشی‌های قابل‌توجهی برای استفاده در دنیای واقعی تبدیل می‌شود یا خیر. اما آنها باید A-game خود را بیاورند تا جایی در فهرست بهترین گوشی‌های اندرویدی ما پیدا کنند.

یوو نیز ممکن است دوست داشته باشد

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است