متن خبر

شیائومی با انتشار دو پوستر به پیشواز معرفی سری ردمی نوت ۱۴ رفت

شیائومی با انتشار دو پوستر به پیشواز معرفی سری ردمی نوت ۱۴ رفت

شناسهٔ خبر: 756830 -




پس از چندین هفته گمانه‌زنی و انتظار، شیائومی بالاخره معرفی سری ردمی نوت ۱۴ در هفته آتی را تایید کرد. این سری به سخت‌افزار قدرتمند خود در کنار قیمت رقابتی شناخته می‌شود و از محبوبیت بالایی در بازارهای درحال توسعه برخوردار است.

مشخصات محصولات سری ردمی نوت ۱۴

شیائومی به‌تازگی در شبکه اجتماعی Weibo از پوسترهای جدید دستگاه‌های سری ردمی نوت ۱۴ پرده‌برداری کرده است که نشان از طراحی متفاوت در مقایسه با نسل‌های قبلی می‌دهد. یکی از مدل‌ها به ماژول دوربین با شیشه محافظ مجهز شده‌است؛ درحالی‌که دیگری از لنزهای مجزا بهره می‌برد. دوام و پایداری از نکاتی است که شیائومی مانور زیادی روی آنها داشته و محصولات آتی خود را ضد آب و ضد ضربه (هنگام افتادن از ارتفاع) معرفی کرده است.

سری ردمی نوت ۱۴

مدل پایه این سری شامل ردمی نوت ۱۴ می‌شود و دو نسخه گران‌تر با نام‌های ردمی ۱۴ پرو و پرو پلاس آن را دنبال می‌کنند. همان‌طور که انتظار می‌رود، نسخه پایه سخت‌افزار ضعیف‌تری در مقایسه با برادران خود دارد؛ اما همچنان در مقایسه با رقبا، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. دستگاه مذکور به نمایشگر AMOLED با رزولوشن 1.5K مجهز است که در مقایسه با پنل FHD نسل قبل، یک ارتقای محسوس به‌شمار می‌رود. تراشه دایمنستی ۶۱۰۰ پلاس هم وظیفه تأمین نیروی پردازشی را برعهده دارد و آرایه سه‌گانه دوربین با لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، در کنار آن قرار گرفته است.

مدل‌های ردمی نوت ۱۴ پرو و ردمی نوت ۱۴ پرو پلاس هم از نمایشگری با رزولوشن مشابه بهره می‌برند؛ اما پنل آن از نوع OLED است و نرخ به‌روزرسانی تصویر ۱۲۰ هرتز را در اختیار کاربر قرار می‌دهند. احتمال دارد که نسخه پرو از تراشه تازه‌وارد اسنپدراگون 7s نسل ۳ بهره ببرد؛ درحالی‌که مدل پرو پلاس به تراشه دایمنستی 7350 مجهز خواهد شد. همچنین گزارش‌های غیررسمی اشاره دارند که یکی از مدل‌های پرو احتمالاً از شارژ سریع ۹۰ وات هم پشتیبانی به عمل خواهد آورد.

خبرکاو

برچسب‌ها

ارسال نظر

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.


تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است