متن خبر

شکلات خالی از سکنه – همه چیزهایی که می دانیم

شکلات خالی از سکنه – همه چیزهایی که می دانیم

شناسهٔ خبر: 453958 -




خانه درختی در یک جنگل نشسته بود
(اعتبار تصویر: ConcernedApe)

Haunted Chocolatier هنوز در دست ساخت است، با توسعه دهنده ConcernedApe تأیید می کند که پیشرفت پس از بیش از دو سال کار هنوز در حال انجام است.

آخرین اطلاعاتی که درباره Haunted Chocolatier شنیدیم توسط ConcernedApe در اواخر سال 2023 در روز کریسمس در پلتفرم های رسانه های اجتماعی و همچنین وب سایت رسمی اعلام شد.

"من کارهای زیادی روی Haunted Chocolatier انجام داده ام و پیشرفت خوبی داشته ام. بیشتر روی عناصر اصلی بازی کار می کنم. برای مدتی این کار را انجام خواهم داد. من واقعاً تمایلی به اشتراک گذاری ندارم. خیلی، چون ترجیح می‌دهم بازی غافلگیرکننده باشد تا اینکه همه چیز را فاش کند.

همچنین با انتشار به‌روزرسانی Stardew Valley 1.6 که قرار است در ماه آینده عرضه شود، توسعه نیز کند شده است. ما چیز دیگری در مورد Haunted Chocolatier نمی‌دانیم به جز این واقعیت که این یک بازی نقش‌آفرینی (RPG) است که شباهت‌هایی با اولین بازی مستقل ConcernedApe، Stardew Valley دارد، که با خوشحالی در فهرست بهترین بازی‌های مستقل ما قرار دارد.

ما به سختی مشغول گردآوری همه چیزهایی که درباره شکلات‌های خالی از سکنه وجود دارد، اسکن رسانه‌های اجتماعی و پست‌های وبلاگ بوده‌ایم. پس ، اگر در مورد RPG آینده کنجکاو هستید و می خواهید کمی بیشتر بدانید، این صفحه شما را پوشش می دهد.

Haunted Chocolatier: بریده بریده

چیست؟ سیم کارتی شبح وار برای ساخت شکلات که از سبک Stardew Valley پیروی می کند.

چه وقت آن بیرون میاید؟ هنوز تاریخ انتشار وجود ندارد

روی چه چیزی می توانم بازی کنم؟ رایانه شخصی (سایر پلتفرم های TBC)

گمانه زنی ها و پلتفرم های تاریخ انتشار Haunted Chocolatier

شکلاتی خالی <a href= از سکنه" class=" lazy-image-van" onerror="if(this.src && this.src.indexOf('missing-image.svg') !== -1){return true;};this.parentNode.replaceChild(window.missingImage(),this)" data-normal="https://vanilla.futurecdn.net/techradar/media/img/missing-image.svg" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/xjbryRNLWbagHGZiqgH4uN-320-80.png 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/xjbryRNLWbagHGZiqgH4uN-480-80.png 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/xjbryRNLWbagHGZiqgH4uN-650-80.png 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/xjbryRNLWbagHGZiqgH4uN-970-80.png 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/xjbryRNLWbagHGZiqgH4uN-1024-80.png 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/xjbryRNLWbagHGZiqgH4uN-1200-80.png 1200w" data-sizes="(min-width: 1000px) 970px, calc(100vw - 40px)" src="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/xjbryRNLWbagHGZiqgH4uN.png" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/xjbryRNLWbagHGZiqgH4uN.png">

(اعتبار تصویر: ConcernedApe)

برای پلتفرم‌ها، توسعه‌دهنده ConcernedApe، در حال حاضر فقط به رایانه شخصی متعهد شده است، اما گفته است که "همه قصد دارد آن را به دیگر پلتفرم‌های اصلی نیز بیاورد."

تقریباً مطمئناً شاهد پشتیبانی Haunted Chocolatier در Steam Deck خواهیم بود، اگرچه انتظار داریم که این بازی برای Nintendo Switch ، Xbox Series X /S و PS5 عرضه شود. با این حال، ممکن است مانند Stardew Valley ، با تاخیر عرضه شود.

متأسفانه، بازی هنوز تاریخ انتشار از هیچ نوع - حتی یک پنجره انتشار مبهم ندارد. جزئیات راه اندازی Haunted Chocolatier در حال حاضر روی زمین نازک است و در صفحه پرسش و پاسخ بازی، ConcernedApe می گوید:

"من هنوز نمی توانم به تاریخ انتشار متعهد شوم. هنوز در مراحل توسعه نسبتاً زود است و من می خواهم بدون فشار تاریخ انتشار بتوانم در آرامش کار کنم."

اخیراً، ConcernedApe در یک پست وبلاگی که در روز کریسمس منتشر شد، به طرفداران اطمینان داد که به کار بازگشته و روی "عناصر اصلی" Haunted Chocolatier کار می کند.

تریلر Haunted Chocolatier

جدیدترین تریلر ما برای Haunted Chocolatier دو سال پیش منتشر شد و مکان‌های اولیه بازی را به نمایش می‌گذارد. در این ما شاهد کاوش شخصیت اصلی در عمارت های قدیمی بزرگ و گرد و خاکی مختلف و همچنین پریدن به نقاشی های منظره برای برداشت مواد و مبارزه با موجودات کوچک هستیم. ما حتی می‌توانیم با برخی از مردم محلی ملاقات کنیم و در طول دو دقیقه و نیم فیلم، روستای برفی را کشف کنیم.

در حال حاضر هیچ تریلر دیگری وجود ندارد، اما اگر می‌خواهید از تمام کارهای بد و خلاقیت توسعه‌دهنده به‌روز باشید، کانال رسمی YouTube ConcernedApe را تحلیل کنید.

داستان و محیط شکلات خالی از سکنه

آزمایشگاه علوم کوچک

(اعتبار تصویر: ConcernedApe)

به نظر می رسد Haunted Chocolatier ممکن است عناصر شوم بیشتری نسبت به بازی قبلی ConcernedApe، Stardew Valley داشته باشد. در حالی که تریلر ارواح دوستانه ای را نشان می دهد که به مدیریت مغازه شکلات فروشی شما کمک می کنند، ما همچنین با متصدی بار به نام نایجل آشنا می شویم که به نظر نمی رسد از داشتن یک شکلات سازی دیگر در شهر خوشحال باشد.

ما می دانیم که با Stardew Valley همپوشانی هایی وجود دارد، اما باید دید که چگونه کار خواهد کرد. تا کنون، ConcernedApe مشتاق بوده است تا روشن کند که Haunted Chocolatier یک هویت مستقل خواهد داشت. ConcernedApe با تکرار این نکته که هنگام صحبت با یکی از طرفداران در پاسخ توییتر ، گفت:

"این یک بازی مجزای خودش با هویتی مستقل خواهد بود... "[ Stardew Valley 2 ]" نیست. اما ممکن است اطلاعات مشترکی وجود داشته باشد؛ من دقیقاً مشخص نکرده ام که این دو تا چه حد خواهند بود. متصل".

گیم پلی Haunted Chocolatier

شکلاتی خالی <a href= از سکنه" class=" lazy-image-van" onerror="if(this.src && this.src.indexOf('missing-image.svg') !== -1){return true;};this.parentNode.replaceChild(window.missingImage(),this)" data-normal="https://vanilla.futurecdn.net/techradar/media/img/missing-image.svg" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/xYFPSTSS9BLjD7tj596uXk-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/xYFPSTSS9BLjD7tj596uXk-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/xYFPSTSS9BLjD7tj596uXk-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/xYFPSTSS9BLjD7tj596uXk-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/xYFPSTSS9BLjD7tj596uXk-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/xYFPSTSS9BLjD7tj596uXk-1200-80.jpg 1200w" data-sizes="(min-width: 1000px) 970px, calc(100vw - 40px)" src="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/xYFPSTSS9BLjD7tj596uXk.jpg" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/xYFPSTSS9BLjD7tj596uXk.jpg">

(اعتبار تصویر: ConcernedApe)

به لطف تریلر فیلم داخل بازی، ما ایده‌ای داریم که انتظار چه چیزی را داشته باشیم. برای شروع، شباهت زیادی به Stardew Valley وجود دارد.

واضح‌تر از همه، بازگشت سبک هنری پیکسلی نمادین Stardew است که شخصیت‌ها و مکان‌های جدید این بازی را زنده می‌کند. ما همچنین می‌بینیم که سیستم‌های رزمی و عاشقانه Stardew در حال بازگشت هستند.

همچنین برخی از سیستم‌های کاردستی و تزئینات آشنا وجود دارد که امیدواریم به این معنی باشد که بازیکنان بتوانند فضای منحصر به فرد خود را در این RPG ایجاد کنند. در غیر این صورت، کاوش در منطقه اطراف و صحبت با ساکنان بسیار شبیه به آنچه بازیکنان انتظار دیدن آن را دارند، به نظر می رسد.

ConcerenedApe تاکید کرده است که این بازی هنوز در مراحل اولیه توسعه قرار دارد، پس مدتی طول می کشد تا به احتمال زیاد شاهد اضافه شدن ویژگی های جدید به Haunted Chocolatier باشیم. حتی هر شانسی وجود دارد که برخی از جنبه‌ها را حذف یا تغییر دهیم.

اخبار شکلات های خالی از سکنه

اسکرین شات Haunted Chocolatier

(اعتبار تصویر: اریک بارون)

Haunted Chocolatier یک اسکرین شات جدید دریافت می کند
ConcernedApe با ارائه یک به روز رسانی کوچک جدید در بازی، در توییتر اقدام به انتشار یک اسکرین شات کاملاً جدید کرده است. در حالی که شما نمی توانید چیز زیادی از این تصویر تشخیص دهید، این یک به روز رسانی خوب است که پروژه در حال پیشرفت است، اگر هیچ چیز دیگری نباشد. هنگامی که از ConcernedApe پرسیده شد که توسعه چگونه پیش می رود، ConcernedApe پاسخ داد:

"پیشرفت بسیار خوب است، اما ساخت یک بازی زمان زیادی می برد، و من این را کاملاً از ابتدا می سازم (به جز استفاده مجدد بسیار نادر از چیزی از Stardew [Valley]، اگر منطقی باشد). درست در وسط کار طولانی».

اسکرین شات از شکلات‌های خالی از سکنه pic.twitter.com/aHe22PgxpS ۲ اوت ۲۰۲۲

میمون نگران، هنر مفهومی شکلاتی را نشان می دهد
Concerned Ape در توییتر برخی از مفاهیم طراحی شکلات‌هایی را که ممکن است در بازی ظاهر شوند به اشتراک گذاشت. برای تحلیل آن به اینجا سر بزنید.

روابط عاشقانه باز خواهد گشت
بارون در مصاحبه ای با VGKami فاش کرد که Haunted Chocolatier در حال بازگرداندن روابط عاشقانه است. با این حال، او توضیح زیادی نداد و اظهار داشت: "روابط مانند Stardew Valley وجود خواهد داشت. من هنوز دقیقاً تصمیم نگرفته‌ام که سیستم چگونه کار کند. و انتظار دارم این بار با برخی چیزها متفاوت برخورد کنم."

ConcernedApe چهار اسکرین شات از Haunted Chocolatier را به اشتراک گذاشته است
برای جشن گرفتن 1 میلیون دنبال کننده در توییتر، ConcernedApe چهار اسکرین شات جدید از Haunted Chocolatier را به اشتراک گذاشته است و نگاهی به چند منطقه ای که هنوز در بازی نخواهیم دید را ارائه می دهد. اگرچه آنها حجم زیادی از اطلاعات را ارائه نمی دهند، اما هنوز هم نگاهی اجمالی به بازی آینده دارند.

در حالی که منتظر اطلاعات بیشتر در مورد Haunted Chocolatier هستید، چرا Stardew Valley یکی از بهترین بازی‌های نسل گذشته بود.

ویژگی های نویسنده

Elie یک ویژگی نویس برای TechRadar Gaming است، اینجا برای نوشتن در مورد هر چیز جدید یا کمی عجیب و غریب. قبل از نوشتن برای TRG، الی برای کارشناسی ارشد در دانشگاه کاردیف JOMEC در روزنامه‌نگاری بین‌المللی و مستند تحصیل کرد – اوقات فراغت خود را صرف فیلم‌برداری از اسناد کوتاه یا ویرایش بخش بازی برای نشریات دانشجویی خود می‌ کرد.

اولین قدم الی در بازی از طریق پوکمون بود، اما آنها قدم طبیعی بعدی را در ژانر ترسناک برداشتند. هر بازی که شما را در شب بیدار نگه می دارد در فهرست آنها برای بازی است - علیرغم این واقعیت که یکی از بزرگترین ترس های الی تعقیب می شود.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است