متن خبر

شکایت از اسپیس ایکس به‌خاطر استفاده بدون مجوز از ملک یک شرکت سازنده بازی

شکایت از اسپیس ایکس به‌خاطر استفاده بدون مجوز از ملک یک شرکت سازنده بازی

شناسهٔ خبر: 759294 -




شرکت سازنده بازی چندنفره Cards Against Humanity از اسپیس ایکس با اتهام تجاوز و آسیب‌رساندن به اموال آن در تگزاس شکایت کرد. شرکت سازنده این بازی به‌عنوان غرامت 15 میلیون دلار یا دامنه Twitter.com را درخواست کرده است.

براساس گزارش ورج، Cards Against Humanity در شکایت خود او میگوید که اسپیس ایکس از حدود شش‌ماه پیش بدون کسب مجوز از «ملک بکر و خالی» آن در شهرستان کامرون، تگزاس استفاده کرده است.

تغییر پویایی منطقه توسط اسپیس ایکس

در این شکایت همچنین ادعا‌شده که اسپیس ایکس «بسیاری از زمین‌های خالی» اطراف ملک Cards Against Humanity را به دست آورده و شروع به ساخت «ساختمان‌های بزرگ با ظاهر مدرن» کرده و علاوه بر آسیب‌رساندن به زمین‌های آن باعث «تغییر پویایی منطقه» شده است.

اسپیس ایکس برای ساخت این ساختمان‌ها، پوشش گیاهی منطقه را پاکسازی‌کرده، خاک آن را فشرده‌کرده و ژنراتورهایی را برای راه‌اندازی تجهیزات و ارائه نور به آنجا آورده است. Cards Against Humanity او میگوید این اقدامات نه‌تنها به دارایی آن آسیب رسانده است، بلکه با ایجاد این تصور که ارتباطی بین CAH و SpaceX وجود دارد، روی ارتباطش با مشتریان نیز تاثیر منفی داشته است.

این شرکت همچنین در وب‌سایت خود با انتشار دو تصویر بالا که نمای منطقه را در سال 2017 و 2024 نشان می‌دهد، می‌نویسد:

«اسپیس ایکسِ ایلان ماسک در حال ساخت یک پروژه فضایی در این نزدیکی بود و او فکر می‌کند که می‌تواند بدون اجازه‌گرفتن همه چیزهایش را در زمین ما رها کند. پس از اینکه مچ او را گرفتیم، اسپیس ایکس به ما یک اولتیماتوم 12 ساعته داد تا پیشنهادی کمتر از نیمی از ارزش زمین خود را بپذیریم. ما به او گفتیم: «به جهنم برو ایلان ماسک. در دادگاه منتظرت هستیم.»

علاوه بر Cards Against Humanity شکایات مشابه دیگری نیز از اسپیس ایکس وجود دارد. رویترز در گزارش خود او میگوید که با ساکنان «بوکا چیکا» صحبت کرده و آن‌ها می‌گویند که کارمندان اسپیس‌اکس تابلویی را خراب کرده‌اند و مجسمه مریم مقدس را برداشته‌اند. یکی از ساکنان بوکا چیکا نیز به رویترز گفته که SpaceX به او پیشنهاد خرید دو خانه را به قیمت 340000 دلار داده است.

خبرکاو

ارسال نظر

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.


تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است