متن خبر

شما واقعاً باید استفاده از لپ‌تاپ‌های کاری را برای استفاده شخصی متوقف کنید – دلیل آن این است

شما واقعاً باید استفاده از لپ‌تاپ‌های کاری را برای استفاده شخصی متوقف کنید – دلیل آن این است

شناسهٔ خبر: 701132 -




شخصی در حال تماشای ویدئو در لپ تاپ خود در دفتر
Lataa videoita YouTubesta katsellaksesi niitä ilman verkkoyhteyttä (اعتبار تصویر: Shutterstock / insta_photos)

تحقیقات جدید نشان داده است که اکثریت قریب به اتفاق (90٪) از کارگران از لپ تاپ های ارائه شده توسط شرکت خود برای فعالیت های شخصی استفاده می کنند که به طور بالقوه یک خطر جدی امنیت سایبری است.

مطالعه ESET نشان داد که بخش قابل توجهی از کارمندان با استفاده از سخت‌افزار تجاری خود در فعالیت‌های مخاطره‌آمیز از جمله مشاهده محتوای بزرگسالان، قمار، دسترسی به وب تاریک و پخش غیرقانونی ورزش‌ها شرکت می‌کنند.

ESET تغییر به کار ترکیبی و از راه دور را عامل فشار اضافی برای تیم‌های امنیتی می‌داند و اضافه می‌کند که شرکت‌ها باید اقدامات امنیتی قوی‌تری را برای مدیریت دستگاه‌های شرکتی از راه دور اضافه کنند و در عین حال کارکنان را نیز آموزش دهند.

لپ تاپ های تجاری برای استفاده شخصی

این نظرسنجی نشان داد که دو سوم (63٪) از پاسخ دهندگان به اصطلاح "وب تاریک" در لپ تاپ های کاری خود به صورت هفتگی دسترسی داشتند و 17٪ این کار را روزانه انجام می دادند.

مردان عمدتاً برای دسترسی به وب تاریک مقصر بودند، در حالی که کارگران جوان 16 تا 24 ساله بیشتر به Wi-Fi عمومی ناامن متصل می شدند و از دستگاه های USB شخصی استفاده می کردند.

جیک مور، مشاور امنیت سایبری جهانی در ESET، اظهار داشت: "ما اغلب می شنویم که "کارمندان ضعیف ترین حلقه امنیتی هستند" و امنیت نقطه پایانی ممکن است اولین فکری نباشد که در ذهن مردم وجود دارد، که می تواند باعث ایجاد مشکلاتی در هنگام جابجایی بین کار و دستگاه های شخصی شود."

مور مزایای تعادل بین کار و زندگی راه‌اندازی‌های ترکیبی و کار از راه دور را تأیید کرد، اما تأکید کرد که شرکت‌ها باید فرآیندهای امنیت سایبری بهتری را اجرا کنند.

با این حال، علیرغم خطرات آشکار استفاده شخصی و مزایای نرم افزار مدیریت از راه دور، از هر سه نفر (36%)، یک نفر (36٪) رئیس خود را به عنوان نقض حریم خصوصی در نظر می گیرد.

علاوه بر این، از هر پنج نفر (18%) یک نفر هیچ نرم‌افزار امنیت سایبری روی دستگاه‌های کاری خود ندارد و 7 درصد دیگر مطمئن نبودند که آیا دستگاهشان به اندازه کافی محافظت شده است یا خیر.

از آنجایی که هیبریدی در اینجا برای ماندن کار می کند و مرزهای بین کار و زندگی شخصی به طور فزاینده ای محو شده است، واضح تر است که شرکت ها باید قوانین سخت گیرانه تری را اعمال کنند تا هم از اطلاعات حساس شرکت و هم از کارکنان محافظت کنند.

بیشتر از TechRadar Pro

با چندین سال تجربه کار آزاد در محافل فناوری و خودرو، علایق خاص کریگ در فناوری است که برای بهبود زندگی ما طراحی شده است، از جمله هوش مصنوعی و ML، کمک های بهره وری، و تناسب اندام هوشمند. او همچنین علاقه زیادی به اتومبیل ها و کربن زدایی حمل و نقل شخصی دارد. به عنوان یک شکارچی مشتاق معامله، می‌توانید مطمئن باشید که هر معامله‌ای که کریگ پیدا می‌کند ارزش بالایی دارد!

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است