متن خبر

شریک سامسونگ و سیسکو برای ارائه نمایشگر هیولایی 5K از راه دور – QPD-5K 105 اینچی دارای نسبت تصویر 21:9 است اما ارزان نخواهد بود

شریک سامسونگ و سیسکو برای ارائه نمایشگر هیولایی 5K از راه دور – QPD-5K 105 اینچی دارای نسبت تصویر 21:9 است اما ارزان نخواهد بود

شناسهٔ خبر: 447962 -




سامسونگ QPD-5K
(اعتبار تصویر: سامسونگ)

سامسونگ در رویداد سیستم‌های یکپارچه اروپا (ISE) 2024 در بارسلون روی صحنه رفته است تا نشان دهد که چگونه پلتفرم SmartThings نمایشگرهای متمرکز بر تجارت خود را تقویت می‌کند و «آینده اتصال تجاری» را ارائه می‌دهد.

این شامل گسترش همکاری غول کره جنوبی با سیسکو، رونمایی از صفحه نمایش جدید 105 اینچی QPD-5K Smart Signage 21:9 است که با اتاق کیت EQ سیسکو برای تیم های مایکروسافت سازگار است.

سامسونگ او میگوید هنگام استفاده از دستگاه‌های کنفرانس ویدیویی دارای تاییدیه Teams، مانند سیستم‌های مجهز به RoomOS سیسکو، نسبت تصویر 21:9 QPD-5K تجربه ردیف جلو را بهینه می‌کند. این طرح‌بندی اتاق‌های تیم‌های مایکروسافت برای اطمینان از اینکه شرکت‌کنندگان به طور یکسان احساس حضور و مشارکت در بحث می‌کنند، چه از راه دور یا حضوری به آن بپیوندند، طراحی شده است.

سیستم عامل تایزن

ما وارد عصر جدیدی شده ایم که در آن کار ترکیبی بخشی جدایی ناپذیر از تجربه کاری است. هون چانگ، معاون اجرایی بخش نمایشگرهای بصری در سامسونگ الکترونیکس، گفت: کارمندان به سادگی باید بتوانند عملکرد کاملی را در حین کار آنلاین داشته باشند.

شراکت ما با سیسکو محیط کاری قابل دسترسی را برای کاربران فراهم می کند و در مرکز آن صفحه نمایش 105 اینچی QPD-5K ما قرار دارد که به کاربران این احساس را می دهد که در همان اتاقی با همکاران خود نشسته اند.

صفحه نمایش QPD-5K نمای پانوراما را ارائه می دهد، از چندین پنجره برای نمایش اطلاعات بیشتر پشتیبانی می کند و با نوار اتاق و سری کیت اتاق سیسکو سازگار است، پس کاربران می توانند دوربین ها، صدا و سایر قابلیت های ویدئو کنفرانس ضروری را با هم ادغام کنند.

همانطور که انتظار دارید، QPD-5K جدید از سیستم عامل تایزن سامسونگ پشتیبانی می کند. اگرچه این شرکت سیستم عامل مبتنی بر لینوکس را در سال 2021 از گوشی‌های هوشمند و پوشیدنی‌های خود حذف کرد و فروشگاه اپلیکیشن تایزن را در پایان همان سال تعطیل کرد، اما همچنان به آپدیت آن دو بار در سال برای استفاده در تلویزیون‌های هوشمند و نمایشگرهای B2B خود ادامه می‌دهد. نسخه فعلی Tizen 8.0 Public M2 است که در اکتبر 2023 منتشر شده است.

در حال حاضر هیچ صحبتی در مورد قیمت یا در دسترس بودن آن وجود ندارد، اما با توجه به اندازه و قابلیت های صفحه نمایش QPD-5K می توان بيان کرد که ارزان نخواهد بود.

بیشتر از TechRadar Pro

وین ویلیامز یک فریلنسر است که اخبار را برای TechRadar Pro می نویسد. او 30 سال است که در مورد کامپیوتر، فناوری و وب می نویسد. در آن زمان او برای اکثر مجلات PC در بریتانیا می نوشت و تعدادی از آنها را نیز راه اندازی، ویرایش و منتشر کرد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است