متن خبر

شرکت های فناوری برتر برای کنسرسیوم جدید ایمنی هوش مصنوعی کاخ سفید ثبت نام کردند

شرکت های فناوری برتر برای کنسرسیوم جدید ایمنی هوش مصنوعی کاخ سفید ثبت نام کردند

شناسهٔ خبر: 449350 -




کاخ سفید
(اعتبار تصویر: RozenskiP / Shutterstock)

بیش از 200 سهامدار برتر هوش مصنوعی با یک کنسرسیوم برای موافقت با توسعه و استقرار مسئولانه هوش مصنوعی ثبت نام کرده اند.

وزیر بازرگانی جینا رایموندو از ایجاد کنسرسیوم مؤسسه ایمنی هوش مصنوعی ایالات متحده (AISIC) خبر داد که قرار است سازندگان و کاربران هوش مصنوعی، دانشگاهیان، محققان دولتی و صنعتی و سازمان های جامعه مدنی را گرد هم آورد.

AISIC تحت نظارت مؤسسه ایمنی هوش مصنوعی ایالات متحده (USAISI)، نقشی حیاتی در اجرای اقدامات ذکر شده در فرمان اجرایی رئیس جمهور بایدن ایفا خواهد کرد.

شرکت های فناوری برتر با توسعه هوش مصنوعی مسئول موافقت کردند

رایموندو اظهار داشت: «دولت ایالات متحده نقش مهمی در تعیین استانداردها و توسعه ابزارهای مورد نیاز برای کاهش خطرات و استفاده از پتانسیل عظیم هوش مصنوعی دارد.»

در زمان اعلام این خبر در 8 فوریه، این کنسرسیوم شامل 228 شرکت و سازمان بود که قبلاً روی فناوری‌های هوش مصنوعی سرمایه‌گذاری زیادی کرده‌اند. آنها شامل غول هایی مانند گوگل ، مایکروسافت ، اپل ، آمازون و متا و همچنین بسیاری از ارائه دهندگان خدمات محبوب دیگر مانند Canva، Workday و Adobe می شوند.

این کنسرسیوم به جنبه‌های کلیدی مانند تیم‌سازی قرمز، ارزیابی قابلیت‌ها، مدیریت ریسک، ایمنی و امنیت و واترمارک کردن محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی می‌پردازد.

رایموندو ادامه داد: با همکاری با این گروه از رهبران صنعت، جامعه مدنی و دانشگاه، می‌توانیم با این چالش‌ها مقابله کنیم تا اندازه‌گیری‌ها و استانداردهایی را که برای حفظ مزیت رقابتی آمریکا و توسعه مسئولانه هوش مصنوعی به آن نیاز داریم، توسعه دهیم.

بروس رید، معاون رئیس کارکنان کاخ سفید، بر ضرورت همسو کردن تلاش‌ها در سراسر دولت، سازمان‌ها و تحقیقات تاکید کرد: «برای همگام شدن با هوش مصنوعی، باید سریع حرکت کنیم و مطمئن شویم که همه.

AISIC همچنین با دولت‌های ایالتی و محلی، سازمان‌های غیرانتفاعی و سازمان‌هایی از «ملت‌های همفکر» همکاری می‌کند تا از هوش مصنوعی ایمن و مسئولانه در سطح جهانی اطمینان حاصل کند.

بیشتر از TechRadar Pro

با چندین سال تجربه کار آزاد در محافل فناوری و خودرو، علایق خاص کریگ در فناوری است که برای بهبود زندگی ما طراحی شده است، از جمله هوش مصنوعی و ML، کمک های بهره وری، و تناسب اندام هوشمند. او همچنین علاقه زیادی به اتومبیل ها و کربن زدایی حمل و نقل شخصی دارد. به عنوان یک شکارچی مشتاق معامله، می‌توانید مطمئن باشید که هر معامله‌ای که کریگ پیدا می‌کند ارزش بالایی دارد!

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است