متن خبر

شرکت سوئیسی VC ردالپاین، 200 میلیون دلار سرمایه جدید برای سرمایه گذاری های اولیه جمع آوری می کند.

شرکت سوئیسی VC ردالپاین، 200 میلیون دلار سرمایه جدید برای سرمایه گذاری های اولیه جمع آوری می کند.

شناسهٔ خبر: 715209 -




بسیاری از صندوق‌های VC، به‌ویژه دوره‌های قدیمی، نتوانسته‌اند پول را به سرمایه‌گذاران خود برگردانند. به گفته این شرکت، شرکت سوئیسی VC Redalpine یک استثناست و این تا حد زیادی توضیح می‌دهد که چرا سرمایه اولیه 200 میلیون دلاری آن در مرحله اولیه بیش از حد اعلام شده است.

Redalpine Capital VII یا RAC VII در حال حاضر برای حمایت از 15 تا 20 شرکت اروپایی در مراحل اولیه، با 9 سرمایه گذاری تاکنون، از جمله استارتاپ هسته ای آلمانی Proxima Fusion، در حال انجام است.

شریک موسس مایکل سیدلر به TechCrunch گفت: «ما ابتدا یک بسته را انجام دادیم و سپس شروع به استقرار سرمایه کردیم. این سرمایه همچنین به افتتاح دفتر در لندن کمک خواهد کرد.

بازدهی ثابت یک چهارم بالا قطعاً به Redalpine کمک کرد تا بودجه جدیدی را تأمین کند. این شرکت با بیش از 1 میلیارد دلار دارایی تحت مدیریت در صندوق همیشه سبز خود و وسایل نقلیه اولیه خود، شبکه بزرگی از شرکای محدود ایجاد کرده است که به اندازه کافی مایل بودند بر اساس آنچه دیده بودند دو برابر شوند. سیدلر گفت: «ما اخیراً محاسبه کرده‌ایم که از تمام هفت صندوق خود، با ونتاژهای بسیار قدیمی و بسیار جوان، متوسط ​​بازده خالص طی 10 سال گذشته 24 درصد در سال بوده است.

در حالی که برخی از این بازده‌ها احتمالاً از حامیان اولیه تک‌شاخ‌های فین‌تک اروپایی مانند N26 و Taxfin ناشی می‌شوند، تز سرمایه‌گذاری ردالپاین بیشتر با روندهای فعلی مطابقت دارد. سیدلر همراه با شریک خود، پیتر نیدرهاوزر، یک کارآفرین نرم افزاری، ردالپاین را در سال 2006 با تمرکز بر اروپا و آنچه که آنها به عنوان «پیوسته نرم افزار و علم» توصیف می کنند، تأسیس کردند.

در اصطلاح امروزی، شما ممکن است آن را فناوری عمیق اروپایی بنامید، و این موضوع موضوع چندین سرمایه اخیر از Elaia، First Momentum یا IQ Capital است که فقط چند مورد را نام برد. به‌ویژه دانشگاه‌های اروپا، جریان معامله‌ای را ایجاد می‌کنند که می‌تواند LP‌ها را فریب دهد.

سیدلر این روند را تصدیق می کند، در حالی که به مزیت حرکت اول ردالپاین اشاره می کند. «داشتن این شبکه‌های بسیار متراکم با همه دانشگاه‌ها و جامعه علمی، و داشتن همه این افراد با پیشینه‌های علمی در فیزیک، پزشکی، علم مواد و بیوتکنولوژی، در حال حاضر و ایجاد آن یک مزیت منحصر به فرد است. تا زمان زیادی می برد این افرادی که به عنوان یک کارآفرین، یک سرمایه گذار و به عنوان یک دانشمند تجربه دارند، این نژاد بسیار کمیاب است.

با این حال، مانند نسخه‌های قبلی، RAC VII همچنان به بخش‌های ناشناس باقی می‌ماند، زیرا Redalpine این فرصت را برای نوآوری در طیف گسترده‌ای از بخش‌ها، مانند انرژی، سلامت و غذا می‌بیند. این وسعت همچنین به ایجاد یک بافر در برابر نوسانات بازار کمک کرده است. به گفته سیدلر، دامنه وسیع آن یکی از دلایلی است که Redalpine همچنان موفق به خروج از شرکت های پرتفوی "در بازارهای دشوارتر مانند 2022-2023" شده است. سیدلر گفت، در مورد سال 2024، "ما موفق شدیم چندین خروجی را از صندوق VI هنوز جوان خود و صندوق سران خود دریافت کنیم."

سیدلر خود دکترای زیست شناسی مولکولی دارد و در ردلپاین نیز از این قاعده مستثنی نیست. او گفت: «50 درصد از متخصصان سرمایه‌گذاری ما دارای پیشینه علمی یا مهندسی هستند. این به شرکت کمک می کند تا "در سطح چشم با بنیانگذاران علمی تعامل داشته باشد"، اما پشتیبانی عملیاتی را نیز فراهم می کند. او استارت‌آپ medtech Aktiia را مثال زد که شریک عمومی Redalpine، دانیل گراف، پس از ایفای «نقش مهمی در استخدام مدیر عامل جدیدشان» به گسترش آن در سطح بین‌المللی کمک می‌کند.

Sidler گفت، گراف در سیلیکون ولی مستقر است، اما ردالپاین همچنین دفاتری در برلین و زوریخ دارد و دفتر آتی آن در لندن، "تعامل با اکوسیستم آنجا" را برای ردالپاین آسان‌تر خواهد کرد. او توضیح داد: «ما شاهد ظهور جریان معاملات بسیار جالب بیشتری از دانشگاه‌های داخل و اطراف لندن هستیم.

ExpressionEdits spinout دانشگاه کمبریج یکی از نمونه‌های شرکت‌هایی است که Redalpine در بریتانیا به دنبال آن است با حمایت RAC VII، یک پلت‌فرم ویرایش ژن محاسباتی را توسعه می‌دهد که از هوش مصنوعی برای بهبود اثربخشی درمان‌ها استفاده می‌کند. سیدلر به TechCrunch گفت: «بشریت در حال حاضر در نقطه عطف توسعه فناوری قرار دارد، با هوش مصنوعی و پیشرفت‌های بیوتکنولوژی باعث این تغییر می‌شود.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است