متن خبر

شرکت خودروهای خودران Aurora 3 درصد از نیروی کار خود را کاهش می دهد

شرکت خودروهای خودران Aurora 3 درصد از نیروی کار خود را کاهش می دهد

شناسهٔ خبر: 445423 -




به گفته منابع آگاه، Aurora Innovation، شرکت فناوری خودروهای خودمختار که قصد راه‌اندازی تجارت کامیون‌های خودران «بدون راننده» را تا پایان سال 2024 دارد، ده‌ها کارگر را در این هفته اخراج کرد. این شرکت مستقر در پیتزبورگ، که همچنین دارای امکاناتی در کالیفرنیا، کلرادو، تگزاس و مونتانا است، تایید کرده است که حدود 3 درصد از نیروی کار خود پس از تحلیل سازمانی اخراج شده اند.

به گفته این شرکت، آرورا تا پایان سال 2023 حدود 1800 کارگر را استخدام کرده است.

بر اساس بیانیه ای ایمیلی منتسب به کریستوفر بارت، معاون ارشد شرکت آرورا، "در حالی که به سمت راه اندازی تجاری پیش می رویم، اخیراً کل سازمان را تحلیل کردیم تا مطمئن شویم که تا حد امکان موثر و با سرعت لازم برای دستیابی به اهداف بلند پروازانه خود کار می کنیم." . از طریق این فرآیند، تعداد محدودی از نقش ها حذف شدند که بر 3 درصد از کل نیروی کار ما تأثیر گذاشت. در خلال عدم اطمینان بازار اخیر، ما در تامین منابع خود بسیار متفکر بوده ایم تا بتوانیم چنین اقداماتی را به حداقل برسانیم. ما از کمک های این افراد سپاسگزاریم و از آنها در این انتقال حمایت می کنیم."

این اخراج ها در حالی صورت می گیرد که آرورا قصد دارد ناوگانی از کامیون های خودران را مستقر کند که می توانند بدون راننده انسانی پشت فرمان در بزرگراه های ایالات متحده حرکت کنند. این شرکت گفته است که انتظار دارد تا پایان سال 2024 حداکثر 20 کامیون بدون راننده کلاس 8 را راه اندازی کند. در ابتدا، این کامیون های بدون راننده - به این معنی که هیچ انسانی پشت فرمان وجود ندارد - بار را بین دالاس و هیوستون حمل می کنند، مسیری که شرکت برای آن استفاده کرده است. آزمایش کردن.

Aurora همچنین با تامین کننده خودرو Continental روی پروژه ای بیش از 300 میلیون دلار برای تولید انبوه سخت افزار خودروهای خودران برای کامیون های تجاری خودران کار می کند. Aurora به تازگی فاز اول این پروژه را به پایان رسانده است که به Continental اجازه می دهد تا قبل از برنامه خود برای شروع تولید در سال 2027 روی توسعه نمونه های اولیه کار کند.

ثابت شده است که توسعه فناوری وسایل نقلیه خودران که به اندازه کافی برای جاده‌های عمومی ایمن است، تلاشی پرهزینه است که منجر به تعطیلی یا خرید بسیاری از استارت‌آپ‌ها شده است. این موج تحکیم در سال 2020 آغاز شد و به لطف بادهای معکوس اقتصادی تا سال 2023 ادامه یافت.

Aurora که در سال 2017 توسط فارغ التحصیلان تسلا، اوبر و وایمو تأسیس شد، در تلاشی برای افزایش سرمایه مورد نیاز برای تجاری سازی فناوری مرزی، مسیر بازارهای عمومی را در پیش گرفت. Aurora در سال 2021 پس از ادغام با یک شرکت خرید با هدف ویژه که توسط بنیانگذار و سرمایه گذار LinkedIn، رید هافمن، بنیانگذار Zynga، مارک پینکوس و شریک مدیریت مایکل تامپسون راه اندازی شد، تبدیل به یک شرکت سهامی عام شد.

Aurora به عنوان یکی از آخرین شرکت های باقی مانده که بر تجاری سازی دکل های بزرگ خودران متمرکز شده است ظاهر شده است. کودیاک روباتیک، که به صورت خصوصی برگزار می شود. Torc Robotics; و Einride سوئدی نیز بر روی کامیون های خودران کار می کنند. با این حال، همیشه هموارترین جاده ها نبوده است، زیرا هزینه های بالای استخدام مهندسان برای توسعه فناوری همراه با بادهای مخالف اقتصادی، سرمایه را از بین برده است.

در سال 2022، یک یادداشت فاش شده توسط کریس اورمسون، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران Aurora ارسال شده بود که مجموعه‌ای از گزینه‌های کاهش هزینه و ایجاد پول نقد را به هیئت مدیره خود ارائه کرد، از مسدود کردن استخدام و چرخش دارایی‌ها تا افزایش سرمایه کوچک، خصوصی شدن و حتی خود را به شرکت‌های فناوری برتر اپل و مایکروسافت می‌فروشد.

این شرکت به سرمایه گذاران اطمینان داد که پول کافی برای رسیدن به اواسط سال 2024 دارد، و در حالی که مقداری کاهش هزینه ها انجام شد، در جولای 2023 زمانی که افزایش سرمایه 820 میلیون دلاری از عرضه عمومی و خصوصی سهام خود را تکمیل کرد، تسکین واقعی حاصل شد.

این شرکت در آن زمان بيان کرد که فروش سهام به تأمین مالی آن از طریق راه اندازی تجاری در پایان سال 2024 و «تا سال 2025» کمک می کند. Aurora وضعیت مالی خود را در گزارش درآمد سه ماهه سوم سال 2023 خود تکرار کرد و بيان کرد که انتظار دارد کل نقدینگی 1.5 میلیارد دلاری خود را برای پشتیبانی از راه اندازی تجاری برنامه ریزی شده و عملیات مالی خود در نیمه دوم سال 2025 پشتیبانی کند.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است