متن خبر

شروع به صرفه جویی کنید – Samsung Galaxy Ring اکنون تاریخ فروش شایعه ای دارد

شروع به صرفه جویی کنید – Samsung Galaxy Ring اکنون تاریخ فروش شایعه ای دارد

شناسهٔ خبر: 456572 -




حلقه گلکسی سامسونگ
نمونه اولیه حلقه گلکسی (اعتبار تصویر: سامسونگ)

جزئیات مربوط به حلقه گلکسی سامسونگ به آرامی منتشر می شود و گزارش جدیدی از آنچه قبلاً در مورد تاریخ عرضه کامل آن شنیده بودیم پشتیبانی می کند، و همچنین نشان می دهد که چه زمانی ممکن است واقعاً بتوانیم این پوشیدنی را بخریم.

این گزارش از The Elec (از طریق @Tech_Reve ) می‌آید و او میگوید که تولید انبوه حلقه هوشمند در ماه می آغاز خواهد شد. سپس رونمایی کامل برای ماه جولای برنامه ریزی شده است (به احتمال زیاد در رویداد Unpacked دیگری)، قبل از اینکه دستگاه در ماه آگوست به فروش برسد.

ما قبلاً شاهد شایعاتی بودیم مبنی بر اینکه جولای ماه عرضه کامل Galaxy Ring خواهد بود. سامسونگ گلکسی زد فولد 5 و سامسونگ گلکسی زد فلیپ 5 در یک رویداد Unpacked در جولای 2023 معرفی شدند، و تصور این است که امسال نیز همین اتفاق بیفتد - با یک حلقه هوشمند جدید و ساعت‌های هوشمند جدید نیز به نمایش گذاشته شده است.

تا آنجا که ما می توانیم بگوییم، این اولین بار است که کسی از فروش حلقه گلکسی در ماه آگوست خبر می دهد. در ژانویه منتشر شد، و ما در نمایشگاه MWC 2024 در پایان فوریه به طور عملی با یک نمونه اولیه آشنا شدیم.

اندازه ها و ویژگی ها

ما اولین نگاه خود را به حلقه گلکسی در ژانویه دیدیم (اعتبار تصویر: سامسونگ)

ما در اینجا به جادوی مترجم گوگل تکیه می کنیم، اما منابع The Elec می گویند که 400000 دستگاه از حلقه گلکسی برای شروع تولید می شود و این تولید بسته به واکنش بازار تنظیم می شود.

ظاهراً تا 9 اندازه حلقه هوشمند وجود خواهد داشت که از آنچه قبلاً شنیده‌ایم پشتیبانی می‌کند و گفته می‌شود که به جای ارائه هر نوع عملکرد دستگاه پزشکی مانند اندازه‌گیری فشار خون، بر «سلامتی» تمرکز می‌کند – هرچند ممکن است این اتفاق بیفتد. بعد.

طبق گفته یکی از مدیران سامسونگ ، عمر باتری تا 9 روز خواهد بود و سامسونگ قبلاً به ما گفته است که در مقطعی از سال جاری برای خرید در دسترس خواهد بود. قیمت گذاری برای موفقیت این پوشیدنی بسیار مهم خواهد بود و هنوز چیزی در مورد آن نشنیده ایم.

دستگاه جدید سامسونگ علاقه به دسته بندی محصولات را دوباره تقویت کرده است و اکنون حلقه های هوشمند دیگری در راه هستند تا بتوانند با افرادی مانند Oura مقابله کنند. ناشناخته بزرگ این است که آیا اپل یک حلقه هوشمند نیز راه اندازی خواهد کرد، همانطور که شایعه شده است .

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

مشارکت کننده آزاد

دیو یک روزنامه نگار مستقل در زمینه فناوری است که بیش از دو دهه در مورد ابزارها، برنامه ها و وب می نویسد. در استوکپورت، انگلستان، در TechRadar او را خواهید دید که اخبار، ویژگی‌ها و بررسی‌ها را پوشش می‌دهد، به‌ویژه برای تلفن‌ها، تبلت‌ها و پوشیدنی‌ها. دیوید برای اطمینان از اینکه پوشش اخبار فوری ما در تعطیلات آخر هفته بهترین است.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است