متن خبر

شرایط فروش بایک X9 برای نخستین بار اعلام شد [خرداد 1403]

شرایط فروش بایک X9 برای نخستین بار اعلام شد [خرداد 1403]

شناسهٔ خبر: 544540 -




گروه بهمن شرایط فروش بایک X9 را برای نخستین بار اعلام کرد. این کشنده در حاشیه نمایشگاه خودرو شیراز 1403 به نمایش درآمده است و اکنون مشتریان می‌توانند نسبت به خرید آن اقدام کنند. شرایط فروش بایک X9 از نوع نقدی است و کشنده‌ها در مرداد 1403 تحویل مشتریان می‌شوند.

شرایط فروش بایک X9، خرداد 1403:

نوع محصولقیمترنگجریمه تاخیرموعد تحویل
بایک X9پنج میلیارد و 950 میلیون تومانطوسی2.5% ماهیانههفته آخر مرداد 1403

نگاهی به بایک X9

بایک X9 کشنده‌ای قدرتمند و مونتاژی است که به‌زودی در بازار کشورمان حضور خواهد داشت. این کشنده به پیشرانه 12.9 لیتری شش سیلندر خطی کامینز مجهز است که حداکثر 560 اسب‌بخار قدرت و 2600 نیوتن‌متر گشتاور آزاد می‌کند. گیربکس 12 سرعته اتوماتیک ZF با ریتادر 5 مرحله‌ای نیز وظیفه انتقال قدرت را در بایک ایکس 9 برعهده دارد. این کشنده از نوع تک‌محور است.

شرایط فروش بایک X9

بایک X9 دو باک سوخت دارد که به‌ترتیب 490 و 560 لیتر حجم دارند. وزن خالص بایک ایکس 9 معادل 7400 کیلوگرم است. این کامیون یک کشنده 44 تنی به حساب می‌آید و در این بخش نیز می‌تواند با رقبای اروپایی خود برابری کند. علاوه‌بر کشنده‌های اروپایی، کشنده‌های مونتاژ داخل از شرکت‌های کامل دیزل، ایران‌خودرو دیزل و آرین دیزل به‌عنوان رقبای بایک ایکس 9 در بازار حضور دارند.

بخشی از تجهیزات این کشنده عبارت‌اند از: ترمز هوشمند، سیستم ضد لغزش، کروز کنترل تطبیقی، سیستم ورود و استارت بدون کلید، سیستم چندرسانه‌ای به همراه نمایشگر ۱۲.۳ اینچی، سیستم ترمز اضطراری هوشمند، رادار هشدار خروج از خط، دوربین ۳۶۰ درجه، کولر و بخاری درجا، یخچال ، ترمز پارک برقی، شارژر بی‌سیم، چراغ‌های LED، صندلی پنوماتیکی راننده به همراه گرمکن و سردکن، تخت خواب و سنسور تشخیص آب‌وهوا.

خبرکاو

ارسال نظر

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.


تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است