متن خبر

شبیه‌ساز Luminary Cloud از پردازنده‌های گرافیکی استفاده می‌کند تا به سرعت طراحی محصول کمک کند

شبیه‌ساز Luminary Cloud از پردازنده‌های گرافیکی استفاده می‌کند تا به سرعت طراحی محصول کمک کند

شناسهٔ خبر: 457643 -




شبیه سازی یک مرحله ضروری در مهندسی محصول فیزیکی است. آن‌ها مهندسان را قادر می‌سازند تا نمونه‌های اولیه بسازند و درک کنند که چگونه ممکن است در دنیای واقعی عمل کنند و عواملی مانند کشش آیرودینامیکی، جریان هوا و آب و توزیع فشار و دما را در نظر بگیرند.

به گفته جیسون لانگو، مدیرعامل Luminary Cloud، شبیه‌سازهای مهندسی امروزی بسیار کند هستند و به سختی قابل ارتقا هستند.

لانگو در مصاحبه‌ای با TechCrunch گفت: «بیشتر مهندسان از نرم‌افزار قدیمی استفاده می‌کنند که بر روی زیرساخت‌های داخلی اجرا می‌شود و در نتیجه یک جریان کاری طراحی آهسته است که هر شبیه‌سازی روزها یا هفته‌ها طول می‌کشد». این نرم‌افزار قدیمی چند دهه برای اجرا بر روی ابر و پردازنده‌های گرافیکی مدرن نشده است.

لانگو او میگوید Luminary، استارت‌آپی که پلتفرمی برای اجرای شبیه‌سازی‌های مهندسی ایجاد می‌کند، برعکس، به ابر و پردازنده‌های گرافیکی متکی است - به‌ویژه خوشه‌هایی از پردازنده‌های گرافیکی Nvidia. ابزار شبیه‌سازی Luminary که توسط مشتریانی از جمله برند گلف پوما Cobra Golf و Joby Aviation، راه‌اندازی تاکسی هوایی مورد استفاده قرار می‌گیرد، به مهندسان اجازه می‌دهد تا سناریوهای مهندسی را آزمایش کنند تا طراحی محصول خود را ظاهراً سریع‌تر از راه‌حل‌های نرم‌افزاری قدیمی بهینه کنند.

لانگو گفت: «رویکرد مهندسی بلادرنگ Luminary به تیم‌های مهندسی این امکان را می‌دهد تا چرخه‌های شبیه‌سازی و تجزیه و تحلیل محصول را در چند دقیقه انجام دهند، نه هفته‌ها». [این] منجر به بهبود زمان برای بازار، بینش سریع‌تر، نتایج طراحی بهتر، افزایش بهره‌وری تیم و استفاده بهتر از دلارهای نمونه‌سازی فیزیکی ارزشمند می‌شود.»

متمایل به هوش مصنوعی

Luminary با ابزار شبیه‌سازی مهندسی مبتنی بر ابر، دقیقاً اولین عرضه‌کننده به بازار نیست. رقبا عبارتند از زیمنس، داسو سیستمز، فیزیک ایکس، سیم اسکیل، فلکس کامپیوت و انسیس که سینوپسی به تازگی آن ها را به قیمت 35 میلیارد دلار خریداری کرده است.

لانگو می گوید، اما یکی از جنبه هایی که Luminary را متمایز می کند، سرمایه گذاری آن در هوش مصنوعی است.

این پلتفرم یک دستیار هوش مصنوعی به نام Lumi AI ارائه می دهد که به طور خودکار وظایفی مانند تولید مش را انجام می دهد. Lango توضیح می دهد که تولید مش - که یک شی یا صحنه را به سلول ها یا عناصر کوچک و مجزا به نام مش تقسیم می کند - یک جزء کلیدی از فرآیند شبیه سازی است.

ابر نورانی

اعتبار تصویر: Luminary Cloud

او ادامه داد: "Luminary یک شرکت شبیه سازی و تجزیه و تحلیل است، اما ما در نهایت به یک شرکت داده تبدیل خواهیم شد." با قابلیت‌های هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی، پلتفرم [ما] نه تنها می‌تواند پیشنهاداتی را برای نحوه و مکان انجام اصلاحات برای بهبود و بهینه‌سازی طرح‌ها ارائه دهد، بلکه علاوه بر این می‌تواند نحوه راه‌اندازی، حل و تجسم بهتر شبیه‌سازی‌ها را بیاموزد و به کاربران تازه‌کار نیز اجازه استخراج را بدهد. بینش های مهم.»

در یک تمایز بالقوه دیگر، Luminary برخلاف برخی از رقبای خود، برای مجوز یا هزینه اشتراک هزینه ای دریافت نمی کند. در عوض، مشتریان برای شبیه سازی و تجزیه و تحلیل به دلار در هر دقیقه استفاده از GPU پرداخت می کنند.

لانگو توضیح می‌دهد: «به عنوان مثال، یک شبیه‌سازی سریع مفهومی یک هواپیما می‌تواند چند دقیقه اجرا شود و هزینه آن کمتر از ۹۰ دلار باشد. «مشتریانی که شبیه‌سازی‌های بزرگ‌تر و با وفاداری بالا یا تعداد زیادی شبیه‌سازی در جستجوی جایگزین‌های طراحی مختلف انجام می‌دهند، به حجم تخفیف‌های ظرفیت پیش‌پرداخت دست خواهند یافت».

پیدایش و گسترش

لانگو Luminary را در سال 2019 با خوان آلونسو، استاد هوانوردی و فضانوردی استنفورد تأسیس کرد. قبل از Luminary، لانگو در Silicon Graphics، سازنده تراشه‌های رایانه‌ای با کارایی بالا، و همچنین NetApp و Cisco کار می‌کرد، در حالی که آلونسو برنامه بنیادی هوانوردی ناسا را ​​اداره می‌کرد که تحقیقات در پروژه‌های مافوق صوت را پیشروی می‌ کرد.

لانگو با آلونسو در تابستان 2019 از طریق ساتر هیل ونچرز، شرکت سهامی خاص، جایی که لانگو یک کارآفرین در محل اقامت بود، ملاقات کرد. داگ مور، مدیر عامل ساتر هیل، آلونسو - در آن زمان، یکی از شرکای اسکواش خود - را دعوت کرد تا با لانگو در دفاتر شرکت در پالو آلتو ملاقات کند، به این گمان که آلونسو و لانگو شرکای تجاری قوی خواهند داشت.

لانگو و آلونسو کلیک کردند. و در طی چندین جلسه، ایده پلتفرمی را که به Luminary تبدیل شد، اصلاح کردند.

واضح است که ساتر هیل آینده پر سودی را در Luminary می بیند، زیرا پایگاه مشتریان این استارتاپ 33 سازمان را در بخش های خودرو، هوافضا و تجهیزات دفاعی و صنعتی تحت الشعاع قرار داده است.

امروز، Luminary اعلام کرد که 15 میلیون دلار سهام و 100 میلیون دلار بدهی از Sutter Hill جمع آوری کرده است، بخشی که این شرکت قصد دارد برای توسعه سازمان فروش و قابلیت های محصول خود اختصاص دهد.

مایک اسپایزر، مدیر عامل ساتر هیل در بیانیه ای ایمیلی گفت: «جیسون و خوان قدرت پردازنده‌های گرافیکی و کشش ابر را به یکی از پیچیده‌ترین عملکردهای مهندسی می‌آورند». Luminary Cloud این پتانسیل را دارد که فرآیند پرهزینه و دشوار توسعه محصول را [بازنگری اساسی] کند.

Luminary مستقر در سانفرانسیسکو، تیمی متشکل از 73 کارمند دارد و قصد دارد این تعداد را تا پایان سال به 80 نفر برساند.

لانگو گفت: «مدل مصرف ظرفیت درخواستی و پیش‌پرداخت Luminary یک راه عالی برای داشتن یک برد-برد با حجم پیش‌بینی‌شده و تخفیف است». «مشتریان با هر اندازه ای می توانند با یک رابطه درخواستی اولیه 0 دلاری شروع کنند... [در نتیجه] به طور کلی، فروش ما تحت تأثیر کاهش سرعت فناوری قرار نگرفته است، همچنین به دلیل اینکه پایگاه مشتری ما تحقیق و توسعه صنعتی است و شرکت های مهندسی به سرمایه گذاری در توسعه محصول تجاری یا مصرفی خود ادامه می دهند.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است