متن خبر

شبکه اجتماعی کو در هند تعطیل شد

شبکه اجتماعی کو در هند تعطیل شد

شناسهٔ خبر: 615566 -




پلتفرم رسانه اجتماعی هندی Koo پس از شکست مذاکرات خرید با Dailyhunt تعطیل می شود.

علیرغم تامین مالی بیش از 60 میلیون دلار از سرمایه گذاران برجسته ای مانند تایگر گلوبال و اکسل، کو در سال گذشته با چالش های قابل توجهی در گسترش پایگاه کاربران خود و ایجاد درآمد مواجه بود.

TechCrunch به طور انحصاری در ماه فوریه گزارش داد که کو با Dailyhunt، یک استارت آپ رسانه اینترنتی به ارزش 5 میلیارد دلار، برای فروش احتمالی همکاری می کند.

کو به دنبال جذب کاربران با ارائه یک پلتفرم شبیه به X بود که در آن آنها می توانستند خود را به چندین زبان محلی بیان کنند. این استارت آپ همچنین اپلیکیشن همنام خود را به برزیل نیز گسترش داده بود.

آپرامیا راداکریشنا و مایانک بیداواتکا، بنیانگذاران کو، روز چهارشنبه در پستی در لینکدین نوشتند: «ما مشارکت با چندین شرکت بزرگ اینترنتی، شرکت‌های بزرگ و خانه‌های رسانه‌ای را تحلیل کردیم، اما این گفتگوها نتیجه‌ای را که می‌خواستیم به همراه نداشت.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است