متن خبر

شایعه شده سامسونگ گلکسی زد فولد 6 اسلیم می تواند نمایشگرهایی با اندازه فوق العاده داشته باشد

شایعه شده سامسونگ گلکسی زد فولد 6 اسلیم می تواند نمایشگرهایی با اندازه فوق العاده داشته باشد

شناسهٔ خبر: 627322 -




سامسونگ گلکسی زد فولد 5
می‌توانیم دو جانشین برای گلکسی زد فولد 5 ببینیم (اعتبار تصویر: آینده)

سامسونگ گلکسی زد فولد 6 به طور گسترده ای فاش شده است و پیش بینی می شود هفته آینده رونمایی شود – اما همچنین شایعاتی در مورد نسخه باریک این گوشی تاشو که بعدا وارد بازار می شود وجود دارد و ممکن است ما کمی بیشتر در مورد آن یاد گرفته باشیم. .

طبق گزارش The Elec (از طریق Android Authority )، برنامه تولید این مدل مرموز اکنون نهایی شده است و پس قرار است این گوشی در سه ماهه چهارم سال (از اکتبر) ظاهر شود.

گفته می‌شود این مدل نه تنها باریک‌تر است - از این رو نام آن باریک است - بلکه شایعه شده است که یک نمایشگر اصلی 8 اینچی و یک صفحه نمایش پوششی 6.5 اینچی را نیز به همراه خواهد داشت. با این حال، گزارش شده است که پشتیبانی از S Pen در حال کاهش است، که به لاغری کمک می کند.

همانطور که بررسی Samsung Galaxy Z Fold 5 ما به شما خواهد گفت، این گوشی تاشو دارای یک صفحه نمایش اصلی 7.6 اینچی و یک صفحه نمایش خارجی 6.2 اینچی است. گلکسی زد فولد 6 که قرار است هفته آینده رونمایی شود، ظاهرا به همین اندازه ها نیز خواهد ماند.

آیا این اولترا است؟

Z Fold 5 و Z Flip 5 (اعتبار تصویر: آینده)

این نشان می دهد که Galaxy Z Fold 6 Slim واقعاً در راه است، اما اینکه آیا می توانید آن را بخرید یا نه موضوع دیگری است. Elec می گوید 400,000-500,000 دستگاه فقط در برخی بازارهای منتخب در دسترس خواهد بود و چین تنها موردی است که به طور خاص ذکر شده است.

سایر گوشی‌های تاشوی موجود در بازار، مانند Honor Magic V2 ، دارای صفحه‌نمایش اصلی نزدیک‌تر به اندازه 8 اینچی هستند – پس این حرکت می‌تواند به منزله دستیابی سامسونگ به برابری با این گوشی‌ها تلقی شود. ظاهراً یک تاشو با این اندازه مدتی است که در دست ساخت بوده است.

Elec اشاره می کند که برخی از قطعات در مدل باریک در مقایسه با Galaxy Z Fold 6 اصلی دارای مشخصات بالاتری هستند، اما نمی گوید که چه هستند. این احتمال وجود دارد که این دستگاه در واقع همان چیزی باشد که قبلا Galaxy Z Fold 6 Ultra نامیده می شد.

ما باید مطمئن شویم که این دستگاه در اواخر سال چه چیزی برای ارائه دارد، اما ابتدا گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6 هستند که در روز چهارشنبه، 10 جولای (با تعداد زیادی گجت دیگر) عرضه می شوند. ما این رویداد را به صورت زنده پوشش خواهیم داد، و شما نیز می توانید با ما تماشا کنید .

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

مشارکت کننده آزاد

دیو یک روزنامه نگار مستقل در زمینه فناوری است که بیش از دو دهه در مورد ابزارها، برنامه ها و وب می نویسد. در استوکپورت، انگلستان، در TechRadar او را خواهید دید که اخبار، ویژگی‌ها و بررسی‌ها را پوشش می‌دهد، به‌ویژه برای تلفن‌ها، تبلت‌ها و پوشیدنی‌ها. دیوید برای اطمینان از اینکه پوشش اخبار فوری ما در تعطیلات آخر هفته بهترین است، در Gizmodo، T3، PopSci و چند مکان دیگر به‌علاوه، خطوط فرعی دارد، و همچنین سال‌هاست که کارهایی مانند PC Explorer و The Hardware Handbook را ویرایش می‌کند.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است