متن خبر

شایعه شده است که Samsung Galaxy S25 Ultra در حال تغییر شکل است تا در دست گرفتن راحت تر باشد

شایعه شده است که Samsung Galaxy S25 Ultra در حال تغییر شکل است تا در دست گرفتن راحت تر باشد

شناسهٔ خبر: 650413 -




سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا
Samsung Galaxy S24 Ultra (اعتبار تصویر: آینده)

با عرضه رسمی سامسونگ گلکسی زد فولد 6 و سامسونگ گلکسی زد فلیپ 6 ، می‌توانیم توجه خود را به مجموعه بعدی گوشی‌های پرچمدار گلکسی معطوف کنیم و به نظر می‌رسد گران‌ترین مدل گلکسی اس 25 سامسونگ ممکن است با تغییر شکل ظاهر شود.

مشاور مشهور @UniverseIce (از طریق Android Authority ) او میگوید که Samsung Galaxy S25 Ultra طراحی قاب نامتقارن خواهد داشت که به سمت پشت گردتر و به سمت جلو مستقیم‌تر است، جایی که صفحه نمایش قرار دارد.

ظاهراً این باریک شدن جزئی برای راحتی بیشتر گوشی در دست گرفتن است. منبع اضافه می‌کند که قاب میانی و حاشیه‌ها باریک شده‌اند و عرض این گوشی تقریباً برابر با گلکسی S24 سامسونگ است (به‌طوری‌که این عرض به جای 79 میلی‌متر S24 Ultra، 70.6 میلی‌متر خواهد بود).

از آنجایی که انتظار داریم که سری گلکسی S25 در ژانویه 2025 به نمایش درآید - یعنی حدود شش ماه دیگر - اکنون طراحی برای مدل استاندارد، مدل پلاس و مدل Ultra به پایان رسیده است.

چیزی که ما انتظارش را داریم

نشت واقعی: قاب میانی Galaxy S25 Ultra به صورت نامتقارن در جلو و عقب طراحی شده است. قاب میانی نزدیک قاب پشتی گردتر است، در حالی که قسمت نزدیک صفحه نمایش صاف تر است. من معتقدم این طراحی سامسونگ با توجه به احساس نگه داشتن است.12 ژوئیه 2024

تا به اینجا ما چیز زیادی در مورد تلفن های Galaxy S25 نشنیده ایم، اما احتمالاً در ماه های آینده تغییر خواهد کرد. قبلاً صحبت هایی مبنی بر اینکه برخی از چهار دوربین عقب در پشت مدل Ultra در صف ارتقا هستند، وجود داشته است .

ما همچنین رندرهای غیررسمی از جلوی سامسونگ گلکسی اس 25 اولترا را دیده‌ایم ، اگرچه آنها چیزهای زیادی را به ما نمی‌گویند: حداقل از نمای جلو، این گوشی بسیار شبیه به مدل امسال خواهد بود.

می‌توانید به بررسی Samsung Galaxy S24 Ultra بروید تا ببینید ما در مورد مدل فعلی چه فکر می‌کنیم و ما بسیار تحت تأثیر قرار گرفتیم. بدون شک سامسونگ چندین زمینه را برای بهبود پیدا خواهد کرد، از جمله در بخش پردازنده - اسنپدراگون 8 نسل 4 که هنوز معرفی نشده است، احتمالاً این نمایشگاه را اجرا خواهد کرد.

قبل از همه این‌ها، می‌خواهیم ببینیم گوگل برای گوشی‌های پرچمدار اندرویدی خود در سال 2024 روی چه چیزی کار می‌کند: یک رویداد رونمایی برای سه‌شنبه، 13 آگوست ، زمانی که Pixel 9 و Pixel 9 Pro (و شاید گوشی های بیشتری) نمایش داده شود.

مشارکت کننده آزاد

دیو یک روزنامه نگار مستقل در زمینه فناوری است که بیش از دو دهه در مورد ابزارها، برنامه ها و وب می نویسد. در استوکپورت، انگلستان، در TechRadar او را خواهید دید که اخبار، ویژگی‌ها و بررسی‌ها را پوشش می‌دهد، به‌ویژه برای تلفن‌ها، تبلت‌ها و پوشیدنی‌ها. دیوید برای اطمینان از اینکه پوشش اخبار فوری ما در تعطیلات آخر هفته بهترین است، در Gizmodo، T3، PopSci و چند مکان دیگر به‌علاوه، خطوط فرعی دارد، و همچنین سال‌هاست که کارهایی مانند PC Explorer و The Hardware Handbook را ویرایش می‌کند.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است