متن خبر

شایعه شده است که iPad Air بعدی با یک تغییر کلیدی دوربین عرضه خواهد شد

شایعه شده است که iPad Air بعدی با یک تغییر کلیدی دوربین عرضه خواهد شد

شناسهٔ خبر: 456817 -




دوربین سلفی اپل آیپد 10.9 اینچی (2022).
محل قرارگیری دوربین در iPad فعلی (اعتبار تصویر: آینده)

تا زمانی که نسل ششم آی‌پد ایر را ببینیم، زمان زیادی طول نمی‌کشد، و جزئیات دیگری درباره این تبلت فاش شده است: شایعه شده است که دوربین جلویی افقی مطابق با نسل دهم آی‌پد پایه‌ی نسل دهم خواهد داشت. در سال 2022 راه اندازی شد.

به عبارت دیگر، دوربین سلفی زمانی که از تبلت در حالت افقی استفاده می کنید، در بالای تبلت قرار دارد، نه در قسمت پایین. این مورد از مشاور باتجربه Instant Digital (از طریق MacRumors ) است و ظاهراً برای هر دو اندازه iPad Air جدید اعمال خواهد شد.

مطمئناً برای تماس های ویدیویی بسیار منطقی است، زیرا وقتی تبلت در حالت افقی تنظیم شده است، می توانید به بالای تبلت نگاه کنید. همچنین این چیزی است که برای آی‌پد پروهای بعدی شایعه شده است، پس هر آی‌پدی باید به‌زودی محل قرارگیری دوربین جلوی یکسانی داشته باشد.

همانطور که MacRumors اشاره می‌کند، این کار به دانش مهندسی نیاز دارد: برخلاف iPad اصلی، iPad Air و iPad Pro دارای یک شارژر مغناطیسی القایی در امتداد همان لبه برای Apple Pencil هستند. احتمالا اپل راهی برای مدیریت این موضوع پیدا کرده است.

نمایشگر بزرگتر، تراشه سریعتر

تبلت آیپد ایر 10.9 اینچی 2022 با صفحه کلید

نسل فعلی iPad Air (اعتبار تصویر: آینده)

در بررسی 10.9 اینچی آی‌پد 2022 ، قرارگیری دوربین جدید را «بسیار طبیعی‌تر» برای تماس ویدیویی نامیدیم، پس شاید تعجب‌آور نباشد که این تغییر در راه است – و ما باید تائید رسمی را زودتر از مدت‌ها دریافت کنیم.

به گفته منابع، مدل‌های جدید آی‌پد ایر و آی‌پد پرو ممکن است در اوایل این هفته معرفی شوند. ما فکر می‌کردیم هفته گذشته نیز این اتفاق بیفتد، اما اپل تصمیم گرفت به جای آن از مک بوک ایر جدید مجهز به M3 رونمایی کند.

آی‌پد ایر 6 علاوه بر یک دوربین تغییر مکان، می‌تواند در سایز بزرگ‌تر 12.9 اینچی در کنار دوربین فعلی 10.9 اینچی عرضه شود. این بدان معناست که از نظر انتخاب دو اندازه صفحه نمایش برای مصرف کنندگان، با سری آیپد پرو مطابقت دارد.

در زیر کاپوت، در مورد ارتقاء جدیدترین تراشه M3 اپل نیز صحبت شده است، و همچنین شماتیک های فاش شده ای را دیده ایم که نشان می دهد آیپد ایر بعدی چگونه می تواند باشد . به محض رسمی شدن، به شما اطلاع خواهیم داد.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

مشارکت کننده آزاد

دیو یک روزنامه نگار مستقل در زمینه فناوری است که بیش از دو دهه در مورد ابزارها، برنامه ها و وب می نویسد. در استوکپورت، انگلستان، در TechRadar او را خواهید دید که اخبار، ویژگی‌ها و بررسی‌ها را پوشش می‌دهد، به‌ویژه برای تلفن‌ها، تبلت‌ها و پوشیدنی‌ها. دیوید برای اطمینان از اینکه پوشش اخبار فوری ما در تعطیلات آخر هفته بهترین است.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است