متن خبر

شایعه شده است که موتورولا در سال جاری گوشی پرچمدار اولترا را بازگرداند

شایعه شده است که موتورولا در سال جاری گوشی پرچمدار اولترا را بازگرداند

شناسهٔ خبر: 461299 -




پشت گوشی هوشمند Motorola Edge 30 Ultra
موتورولا اج 30 اولترا در سال 2022 عرضه شد (اعتبار تصویر: آینده)

ما صبورانه منتظر جانشینان گوشی‌های موتورولا اج 40 هستیم و به نظر می‌رسد این بار سه گوشی عرضه می‌شود – با مدل Ultra که پس از کنار گذاشته شدن در سال 2023 بازمی‌گردد.

این از سرفصل‌های اندروید می‌آید، و تصاویر لو رفته از گوشی و همچنین برخی مشخصات کلیدی وجود دارد. Edge 50 Ultra به طور بالقوه در کنار Edge 50 Fusion و Edge 50 Pro قرار می گیرد و قدرتمندترین و گران ترین این سه دستگاه خواهد بود – Snapdragon 8s Gen 3 که به تازگی معرفی شده است، وظیفه پردازنده را بر عهده دارد.

طبق اطلاعات فاش شده، ابهاماتی در مورد اینکه آیا Edge 50 Pro و Edge 50 Ultra واقعاً یک گوشی هستند یا خیر وجود دارد. چیزی که به سردرگمی اضافه می‌کند این است که موتورولا اغلب گوشی‌های مختلفی را در مناطق مختلف عرضه می‌کند و گاهی اوقات بسته به جایی که می‌خرید، نام‌های مختلفی برای یک گوشی می‌گذارد.

ما قبلاً شاهد چند مورد لو رفتن بزرگ موتورولا اج 50 پرو بودیم که به ما نگاهی به طراحی کمی تغییر داده و نشان می داد که ظاهراً این تلفن با صفحه نمایش 6.7 اینچی با نرخ به روز رسانی حداکثر 144 هرتز عرضه می شود.

دوربین ها و رنگ ها

رندرهای موتورولا اج 50 اولترا لو رفت

Motorola Edge 50 Ultra ممکن است کمی شبیه به این باشد (اعتبار تصویر: Android Headlines)

تصاویر فاش شده یک دوربین پشتی با لنز سه گانه را در Motorola Edge 50 Ultra نشان می دهد که ظاهراً شامل یک لنز زوم پریسکوپ است که زوم اپتیکال 5 برابری ارائه می دهد. گفته می شود سنسورهای این لنزها وضوح 50 مگاپیکسلی را ارائه می دهند.

سه رنگ ذکر شده است: یک رنگ مشکی استاندارد، یک رنگ Sisai که قرار است بژ روشن باشد و یک رنگ هلویی Fuzz (که رنگ سال پنتون کمتر نیست، و سایه ای که در برخی از گوشی های قبلی موتورولا دیده بودیم) .

به بررسی Motorola Edge 30 Ultra ما مراجعه کنید تا حافظه خود را در مورد گوشی پرچمدار موتورولا که در سال 2022 عرضه شد، تازه کنید. به نظر می رسد این بار طراحی قرار است اصلاح شود، اما همان اصول وجود دارد - مشخصات سطح بالا. با قیمتی که کمتر از سایر پرچمداران موجود در بازار است.

موتورولا تایید کرده است که چیزی را در 3 آوریل عرضه می کند، پس برای دیدن این گوشی ها نباید مدت زیادی منتظر بمانیم. در مورد در دسترس بودن و نامگذاری جهانی (Edge 30 Ultra در برخی بازارها با نام Edge X نیز شناخته می شد)، ممکن است مدتی طول بکشد تا مشخص شود.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

مشارکت کننده آزاد

دیو یک روزنامه نگار مستقل در زمینه فناوری است که بیش از دو دهه در مورد ابزارها، برنامه ها و وب می نویسد. در استوکپورت، انگلستان، در TechRadar او را خواهید دید که اخبار، ویژگی‌ها و بررسی‌ها را پوشش می‌دهد، به‌ویژه برای تلفن‌ها، تبلت‌ها و پوشیدنی‌ها. دیوید برای اطمینان از اینکه پوشش اخبار فوری ما در تعطیلات آخر هفته بهترین است، در Gizmodo، T3، PopSci و چند مکان دیگر به‌علاوه، خطوط فرعی دارد، و همچنین سال‌هاست که کارهایی مانند PC Explorer و The Hardware Handbook را ویرایش می‌کند.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است