متن خبر

شایعه باتری آیفون 16 خبرهای خوبی را برای پرو مکس منتشر می کند، اما خبرهای بدی برای پلاس

شایعه باتری آیفون 16 خبرهای خوبی را برای پرو مکس منتشر می کند، اما خبرهای بدی برای پلاس

شناسهٔ خبر: 449083 -




جزیره پویا در پس زمینه نارنجی
(اعتبار تصویر: آینده / اپل)

فقط فوریه است، اما شایعات آیفون 16 به طور جدی در حال رسیدن هستند. اخیراً گزارش داده‌ایم که مدل استاندارد بعدی اپل می‌تواند دارای تنظیمات دوربین به سبک آیفون 12 باشد ، و اکنون می‌شنویم که چندین مدل آیفون 16 نیز می‌توانند در خط تعویض باتری باشند.

طبق گفته های سازنده سریال اپل Majin Bu (از طریق X )، آیفون 16 دارای باتری 6 درصد بزرگتر از آیفون 15 (3561 میلی آمپر ساعت در مقابل 3349 میلی آمپر ساعت) است، در حالی که آیفون 16 پرو مکس دارای باتری 5 درصد بزرگتر از آیفون خواهد بود. 15 پرو مکس (4676 میلی آمپر ساعت در مقابل 4422 میلی آمپر ساعت).

Bu "در حال حاضر نتوانسته است اطلاعاتی در مورد مدل پرو به دست آورد"، اما منبع اطلاعاتی می نویسد که آیفون 16 پلاس - برخلاف برادران خود - دارای باتری 9٪ کوچکتر از آیفون 15 پلاس است.

البته این ارقام در معرض تغییر هستند به هر حال انتظار نمی‌رود خط آیفون 16 تا سپتامبر 2024 وارد بازار شود – اما به افزایش عمر باتری بالقوه برای آیفون 16 استاندارد و برادر بزرگ Max آن اشاره می‌کنند. بلندتر و باریکتر از سلف خود .

به نظر می رسد آیفون 16 پرو برای تغییرات نسبت تصویر مشابه (اگر نه یکسان) آماده شده است، پس به نظر می رسد که هر دو گوشی پرو آینده اپل می توانند از اعتبارنامه بهبود عمر باتری بهره مند شوند.

بر اساس اطلاعاتی که به دست آوردم، آیفون 16 جدید دارای باتری 3561 میلی آمپر ساعتی خواهد بود، در حالی که 16 پلاس باید باتری 4006 میلی آمپر ساعتی داشته باشد و 16 پرو مکس باید به باتری 4676 میلی آمپر ساعتی مجهز شود که دیگر L- نیست. شکل گرفته به دلیل طراحی مجدد ساختار داخلی… pic.twitter.com/T7VuhQ6Brs 7 فوریه 2024

این خبر برای آیفون 16 پلاس که نسل قبلی آن با بهترین عمر باتری در کلاس ما را شگفت زده کرد، چندان درخشان نیست. در بررسی آیفون 15 پلاس ، جدیدترین میان رده اپل را به عنوان یک «نمایشگاه همیشگی» توصیف کردیم که «با باتری بزرگ می‌شود»، پس عجیب به نظر می‌رسد که اپل ممکن است مایل باشد نقطه فروش اصلی آیفون را به خطر بیندازد. 16 پلاس با تجهیز آن به باتری کوچکتر.

این تغییر شکل دوربین که در بالا ذکر شد می‌تواند با این تغییر ارتباط داشته باشد. آیفون 16 پلاس، مانند آیفون 16 استاندارد، دارای طرح دوربین عمودی با دو لنز است که می تواند روی موقعیت باتری آن تأثیر بگذارد. اما اگر اینطور بود، آیفون 16 استاندارد نیز تحت تأثیر قرار می گرفت. در عوض، آن گوشی ظاهراً در خط تولید باتری بزرگتر است.

شایعه طراحی آیفون 16 زیبا به نظر می رسد 🔥 ترکیبی از iPhone X + 11 pic.twitter.com/IVWGUFdrR4 4 فوریه 2024

در حال حاضر، پس، ما کمی ناامید هستیم. شاید آیفون 16 پلاس برخی از ویژگی های فضا خواری را ارائه دهد که آیفون 16 استاندارد آن را ندارد؟ اگر چنین است، این اولین باری است که اپل آیفون های غیر پرو خود را فراتر از اندازه صفحه نمایش و باتری متمایز می کند.

جالب توجه است، شایعه شده است که هر دو آیفون 16 و آیفون 16 پلاس دارای چیپست مشابهی با همتایان سطح حرفه ای خود (احتمالاً A18 Bionic) هستند که قبلاً هرگز اتفاق نیفتاده است. اگر این حقیقت داشته باشد، اپل باید امسال جدیدترین آیفون‌های خود را از راه‌های دیگری متمایز کند، پس می‌توانیم برای مدتی برای جالب‌ترین – یا حداقل متنوع‌ترین – سری آیفون آماده باشیم.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

نویسنده ارشد ستاد

Axel یک نویسنده ارشد در TechRadar مستقر در لندن است که از آخرین پیشرفت‌های اپل گرفته تا جدیدترین فیلم‌ها به عنوان بخشی از خروجی اخبار روزانه سایت گزارش می‌دهد. اکسل که قبلاً برای نشریاتی از جمله Esquire و FourFourTwo نوشته بود، در کاربردهای فناوری فراتر از دسکتاپ به خوبی تبحر دارد و پوشش او از گزارش و تجزیه و تحلیل عمومی تا مصاحبه های عمیق و نظرات را شامل می شود.

اکسل قبل از پیوستن به TechRadar در سال 2020 برای مدرک ادبیات انگلیسی در دانشگاه وارویک تحصیل کرد و سپس مدرک NCTJ را به عنوان بخشی از طرح آموزش دیجیتال افتتاحیه شرکت به دست آورد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است