متن خبر

شاسی بلند U8 هیولایی BYD می تواند با 1184 اسب بخار قدرت و توانایی شناور شدن به اروپا بیاید.

شاسی بلند U8 هیولایی BYD می تواند با 1184 اسب بخار قدرت و توانایی شناور شدن به اروپا بیاید.

شناسهٔ خبر: 450921 -




Yangwang U8
(اعتبار تصویر: BYD/Yangwang)

نمایشگاه خودروی ژنو امسال نسبتاً آرام خواهد بود و اکثر خودروسازان بزرگ جهان پس از انتقال اخیر آن به قطر، این فرمت را تحریم کردند. اما غول خودروهای برقی چینی BYD، همراه با Yangwang U8 به همان اندازه غول پیکر، در آنجا حضور خواهد داشت.

U8 مجلل با داشتن چهار موتور الکتریکی - یکی برای هر چرخ برای تمام چرخ متحرک واقعی - و همچنین یک بسته باتری 49 کیلووات ساعتی، از یک بنزین 2.0 لیتری توربو استفاده می کند که به عنوان یک ژنراتور افزایش برد برای شارژ بسته باتری ها عمل می کند. در حال حرکت

قبلاً مدلی بود که فقط به مقصد چین می‌رفت، اما این واقعیت که BYD آن را به ژنو می‌آورد نشان می‌دهد که در حال سنجش نظر قبل از عرضه احتمالی اروپایی است.

به عنوان یادآوری، Yangwang U8 از پلتفرم جدید e4 استفاده می کند که در حال حاضر با هیچ چیز در گروه مشترک نیست. و اگرچه این مدل تمام آپشن های یک SUV غول‌پیکر را برای خودنمایی شهری دارد، اما در واقع برای مقابله با زمین‌های بسیار دشوار طراحی شده است.

Yangwang U8

(اعتبار تصویر: BYD/Yangwang)

قبلاً نشان داده شده بود که U8 در حال انجام «چرخش های مخزن» 360 درجه است که در آن هر چرخ به طور جداگانه کنترل می شود تا به وسیله نقلیه اجازه دهد تا به طور مؤثر در نقطه بچرخد. علاوه بر این، Yangwang همچنین از نمایش عملکرد «فلوتاسیون اضطراری» خود لذت برد که خودرو را می‌بیند برای حدود 30 دقیقه روی آب می‌نشیند... مانند یک قایق.

اگر سیل ناگهانی را احساس کرد، یا U8 به طور تصادفی در آب نزدیک فرو رفت، پنجره‌ها بسته می‌شوند، سانروف باز می‌شود (به عنوان دریچه فرار اضطراری عمل می‌کند) و چرخ‌ها می‌توانند برای به حرکت درآوردن وسیله نقلیه بچرخند. سرعت کم. این یک ماشین آبی خاکی نیست، اما نزدیک است.

آمار عملکرد نیز بسیار چشمگیر است. قدرت 1184 اسب بخاری وجود دارد که به این معنی است که می تواند در 3.6 ثانیه از 0 تا 62 مایل در ساعت شتاب بگیرد، در حالی که موتور افزایش برد آن برد به این معنی است که برد الکتریکی کلی با همه چیز به 621 مایل می رسد.

برندهای چینی به سمت بازار لوکس حرکت می کنند

یانگ وانگ ممکن است نامی نباشد که در رادار EV فعلی شما وجود داشته باشد، اما در چین موج می زند ، جایی که قطعه دیگر آن - ابرخودرو برقی U9 - فناوری را به نمایش می گذارد که به آن اجازه می دهد در صورت پنچر شدن، بپرد و حتی روی سه چرخ حرکت کند. همین فناوری به U8 آفرود نیز منتقل شده است، جایی که مسلماً منطقی‌تر است.

U8 با قیمتی در حدود 120,000 پوند (حدود 150,000 دلار / 232,000 دلار استرالیا) در بازار داخلی خود، در صورتی که بتواند به این قیمت برچسب ها پایبند باشد، ارزش بسیار خوبی برای پول در اروپا خواهد داشت.

این بدان معناست که در رقابت مستقیم با مرسدس بنز EQG آینده (یا به اختصار کلاس G الکتریکی) و لندروور دیفندر کاملاً مجهز است.

Yangwang U8

(اعتبار تصویر: BYD/Yangwang)

اینکه آیا بقیه دنیا این پول را برای یک مارک نسبتا ناشناخته از چین می بلعند یا نه، یک سوال دیگر است، اما این واقعیت که BYD مجموعه ای از وسایل نقلیه را در نمایشگاه ژنو به نمایش می گذارد نشان می دهد که به طور جدی به فکر گرفتن یک پونت است. .

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید

مشارکت کننده

لئون تقریباً 20 سال است که در دنیایی که در آن خودرو و فناوری با هم برخورد می‌کنند حرکت می‌کند و از سرگرمی‌های داخل خودرو گرفته تا کارخانه‌های تولید رباتیک گزارش می‌دهد. در حال حاضر، خودروهای برقی در کانون توجه او قرار دارند، اما چند سالی به آن فرصت دهید تا هواپیماهای برخاست و فرود عمودی الکتریکی باشند. خارج از ساعات کاری، می توان او را در حال سرهم بندی با موتورسیکلت های آنالوگ متمایز یافت، زیرا موتورهای الکتریکی جایگزینی برای هوندا چهار خطی قدیمی نیستند.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است