متن خبر

سیم کارت Colony از تیمی از مددرهای Rimworld ماه آینده برای دسترسی زودهنگام قرار می گیرد

سیم کارت Colony از تیمی از مددرهای Rimworld ماه آینده برای دسترسی زودهنگام قرار می گیرد

شناسهٔ خبر: 439973 -




Vivid Storm Interactive اعلام کرده است که بازی سیم‌کارت کلنی بقا Ascent of Ashes در تاریخ ۱۵ نوامبر برای استیم عرضه خواهد شد.

اخبار تاریخ انتشار در کنار یک ویدیوی YouTube فاش شد که در آن تیم محتوای جدید و آپشن های آینده بازی را به نمایش گذاشت و همچنین تغییرات بصری و فنی بازی را برای راه‌اندازی دسترسی اولیه آن به نمایش گذاشت.

توسعه دهنده گفت: "تقویم های خود را علامت گذاری کنید." "گستره بازی بزرگ است زیرا ما متعهد هستیم که بهترین تجربه سیم کارت مستعمره را برای بازیکنان به ارمغان بیاوریم. به همین دلیل، بازیکنان را در مورد نقاط عطف و پیشرفت به طور منظم به روز نگه می داریم."

Ascent of Ashes توسط تیمی از مددرهای سابق RimWorld ساخته شد که بیشتر به خاطر مد محبوب Combat Extended شناخته می‌شوند و بازیکن را در حال زنده ماندن از یک سیاره بیگانه در پی فروپاشی اجتماعی می‌یابد.

بازیکنان باید خانه های خود را بسازند که بتوانند در آن استراحت کنند، محصولات کشاورزی کنند، جانوران بیگانه را رام کنند و از فناوری نجات یافته برای تقویت پایگاه خود در برابر دشمنان استفاده کنند.

توسعه‌دهنده اشاره می‌کند که در Ascent of Ashes مبارزه با نقطه و کلیک بیشتری وجود دارد و توضیح می‌دهد که یک "شبیه‌سازی دقیق ضربه و سیستم سلامتی" وجود دارد که به این معنی است که حتی ضربات غیر کشنده نیز می‌توانند بازیکن را ناتوان کنند، اگر مراقب نباشند. .

دنیای پسا آخرالزمانی و رویه‌ای بازی بزرگ است، اما بازیکنان می‌توانند با استفاده از وسایل نقلیه بازسازی‌شده سفر کنند و بیوم‌های مختلف و نقاط مورد علاقه را کشف کنند. در طول مسیر خود، با بازماندگان دیگری نیز روبرو خواهید شد که هر کدام شخصیت و انگیزه های منحصر به فرد خود را دارند.

"به عنوان رهبر مستعمره، این به شما بستگی دارد که بازماندگان توانمندی را بیابید و استخدام کنید تا شکاف های فهرست خود را در برابر چالش های روزافزون پر کنید. آیا می توانید همه را راضی، ایمن و با انگیزه نگه دارید؟"

علاوه بر این، Vivid Storm توضیح می‌دهد که هوش مصنوعی دشمن «پویا» است و «درجات مختلفی از هوش» خواهد داشت. چه آنها یک گروه مهاجم باشند و چه یک جوخه از سربازان بقایایی که به خوبی آموزش دیده باشند، هر نوع دشمن دارای قابلیت های متفاوتی در نبرد است.

Ascent of Ashes همچنین در جریان Steam Next Fest از ۹ تا ۱۶ اکتبر یک نسخه نمایشی ویژه در دسترس خواهد داشت، پس می‌توانید قبل از انتشار دسترسی اولیه آن را تحلیل کنید.

برای اطلاعات بیشتر، بهترین انتخاب‌های ما را برای بهترین بازی‌های Steam و همچنین فهرست بهترین بازی‌های رایانه‌ای که می‌توانید در حال حاضر انجام دهید، بررسی کنید .

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است