متن خبر

سیسکو Splunk را در یک معامله بزرگ ۲۸ میلیارد دلاری خریداری می کند

سیسکو Splunk را در یک معامله بزرگ ۲۸ میلیارد دلاری خریداری می کند

شناسهٔ خبر: 435964 -




سیسکو در ساخت شرکت از طریق اکتساب ها شهرت دارد، اما تمایل دارد از شرکت های واقعا بزرگ دور بماند. امروز صبح زمانی که شرکت اعلام کرد Splunk را به قیمت ۲۸ میلیارد دلار خریداری می کند، این وضعیت تغییر کرد.

با Splunk، پلتفرم قابل مشاهده ای دریافت می کند که می تواند به خوبی در تجارت امنیتی آن جا بیفتد تا به مشتریان کمک کند تا تهدیدات امنیتی را بهتر درک کنند، و همچنین به تجزیه و تحلیل داده های گزارش برای حل مشکلات دیگر مانند کمک به درک خرابی های سیستم یا عیب یابی بی شماری از مشکلات در سطح گسترده کمک می کند. مجموعه ای از سیستم های سازمانی

طبق مفاد قرارداد، سیسکو حق بیمه سنگینی معادل ۱۵۷ دلار به ازای هر سهم پرداخت می کند. وقتی در نظر بگیرید که پایین ترین قیمت ۵۲ هفته ای ۶۵ دلار در هر سهم بوده است و در اوج دهه ۸۰ و پایین ترین دهه ۹۰ در بیشتر سال جاری بوده است، این یک ضربه بزرگ برای سهامداران Splunk است و نشان می دهد که ممکن است رقابتی برای غول ورود به سیستم وجود داشته باشد. جدیدترین ارزش بازار این شرکت چیزی بیش از ۲۰ میلیارد دلار است.

همانطور که انتظار دارید، مدیران ارشد هر دو شرکت با چاک رابینز، مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره سیسکو که به زاویه هوش مصنوعی در این معامله اشاره می کند، از این معامله استقبال می کردند، زیرا این روزها، همیشه باید یک زاویه هوش مصنوعی وجود داشته باشد، در این مورد با یک زاویه قوی. تمرکز بر امنیت سایبری «قابلیت‌های ترکیبی ما نسل بعدی امنیت و قابلیت مشاهده با هوش مصنوعی را هدایت خواهد کرد. رابینز در بیانیه‌ای گفت: از شناسایی و پاسخ به تهدید گرفته تا پیش‌بینی و پیشگیری تهدید، ما به سازمان‌ها در هر اندازه‌ای کمک می‌کنیم تا امن‌تر و انعطاف‌پذیرتر شوند.

در همین حال، گری استیل، رئیس و مدیر عامل Splunk، در مورد امکانات شرکت های ترکیبی فوران می کرد. او گفت: «اتحاد با سیسکو نشان‌دهنده مرحله بعدی سفر رشد Splunk است که به ماموریت ما کمک می‌کند تا سازمان‌ها در سراسر جهان انعطاف‌پذیرتر شوند و در عین حال ارزش فوری و قانع‌کننده‌ای را به سهامداران خود ارائه کنیم. مطمئناً سهامداران باید از این معامله راضی باشند.

ری وانگ، بنیانگذار و تحلیلگر اصلی در Constellation Research موافق است که این شرکت‌ها پتانسیل خوبی با هم دارند. وانگ به TechCrunch گفت: «این در مورد یک هم افزایی طبیعی است، زمانی که بتوانید با هوش مصنوعی و قابلیت مشاهده، امنیت و شناسایی تهدید را مدیریت کنید.

«مشتریان امنیت شبکه بهتری دریافت می‌کنند، در حالی که Splunk یک خانه کلیدی دارد و سیسکو داستان بهتری دارد که ارزش‌گذاری هوش مصنوعی را هدایت می‌کند. پس تله متری شبکه سیسکو و پلتفرم مشاهده پذیری Splunk دید وسیعی از داده ها را به مشتریان ارائه می دهد.

در سالی آرام برای M&A، این معامله تا این لحظه به عنوان بزرگترین معامله نرم افزاری سازمانی در سال باقی مانده است، بیش از دو برابر شدن Silver Lake Partners که Qualtrics را به قیمت ۱۲.۵ میلیارد دلار در ماه مارس خصوصی کرد.

هر دو هیئت مدیره شرکت قبلاً این معامله را تأیید کرده‌اند، اما باید قوانین نظارتی را تصویب کند، با توجه به تحلیل شدید این نوع معاملات در سراسر جهان. این شرکت ها معتقدند اگر همه چیز خوب پیش برود، معامله در سه ماهه سوم سال آینده بسته خواهد شد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است