متن خبر

سیستم میکروفون برگردان بی‌سیم DJI تغییر چهره می‌دهد

سیستم میکروفون برگردان بی‌سیم DJI تغییر چهره می‌دهد

شناسهٔ خبر: 443279 -




من واقعاً می خواستم میکروفون DJI عالی باشد. هاجه هم همینطور. با این حال، در نهایت، او از این تجربه بیدار شد و تحت تأثیر نتیجه نهایی قرار ن گرفت. این یک ناامیدی از دسته‌ای بود که واقعاً می‌توانند از ارتقای دوران موبایل استفاده کنند. به‌عنوان کسی که در طول سال‌ها به سهم خود از پخش برنامه‌های تلویزیونی، ویدئوها و مصاحبه‌های صحنه‌ای را انجام داده است، به نظر می‌رسد دنیای میکروفون‌های بی‌سیم لاوالیر/برگردان تا حد زیادی ثابت مانده است.

در طول دهه گذشته، زمانی که DJI از سازنده هواپیماهای بدون سرنشین به متخصص صوتی/تصویری (پرشی شگفت‌انگیز اما منطقی در گذشته) تبدیل شده است، غول سخت‌افزاری شنژن کاملاً خود را برای انجام این کار آماده کرده است. اما تحلیل Haje در نهایت متوجه شد که این سیستم با توجه به آپشن های هزینه، کمبود دارد.

این روزها، DJI در این جایگاه رو به رشد تنها نیست. Rode چند پیشنهاد در سری Wireless Go خود ارائه کرده است (اگرچه طبق گزارش ها با مشکلات سخت افزاری مختلفی دست و پنجه نرم می کرد)، در حالی که Anker وارد شد و همه را با M650 250 دلاری که در حال حاضر می توان در آمازون با قیمت 180 دلار خریداری کرد، پایین آورد. من هفته گذشته در CES با یک مجموعه بازی کردم، اگرچه کووید به شدت آزمایش‌های من در دنیای واقعی را مختل کرد.

اعتبار تصویر: DJI

میکروفون DJI's Mic 2 که از امروز در دسترس است، نوید بهبودهایی در عایق‌سازی/لغو صدا و نویز را می‌دهد – که مورد آخر برای تنظیمات بلند مانند CES بسیار مهم است. این شرکت او میگوید سیستم جدید همچنین می‌تواند صداهای بلند را بدون پیک کردن/تحریف کنترل کند.

ظرفیت باتری نیز از 2600 به 3250 میلی آمپر ساعت بهبود یافته است و زمان کار را تا شش ساعت (از پنج ساعت) افزایش می دهد. Mic 2 مانند نسل قبلی خود در پیکربندی های یک یا دو میکروفون کار می کند. به عنوان کسی که همیشه به دنبال راه هایی برای ارتقای بازی پادکست من بود، امیدوار بودم که DJI این قابلیت را اضافه کند که یک میکروفون سوم را نیز به آن اضافه کند.

این شرکت به من او میگوید : «در حال حاضر، گیرنده می‌تواند با حداکثر دو فرستنده ارتباط برقرار کند»، که به نظر می‌رسد این امکان را باز می‌گذارد - شاید از طریق به‌روزرسانی سیستم‌افزار آینده. در ضمن، می‌توانید آن را در دو پیکربندی اصلی خریداری کنید: دو میکروفون، یک گیرنده و کیف شارژ با قیمت 349 دلار (بد نیست، اگر از من بخواهید) یا 219 دلار برای یک میکروفون، گیرنده و آداپتور تلفن. این که منطقی تر است بستگی به این دارد که شخص دقیقاً به دنبال چه کاری با سیستم است. اگر فقط یک استندآپ روی دوربین است، باید این کار را انجام داد.

این شرکت همچنین در حال فروش لوازم جانبی، از جمله گفت نی میکروفون 39 دلاری سیمی است. Mic 2 هم اکنون از طریق سایت DJI در دسترس است.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است