متن خبر

سنهایزر مدل Accentum خود را ارتقا می‌دهد در حالی که هنوز گزینه‌های سطح بالا را پایین می‌آورد

سنهایزر مدل Accentum خود را ارتقا می‌دهد در حالی که هنوز گزینه‌های سطح بالا را پایین می‌آورد

شناسهٔ خبر: 452245 -




Sennheiser Accentum Plus
(اعتبار تصویر: Sennheiser)

Sennheiser هدفون‌های بی‌سیم میان‌رده Accentum خود را با مدل پلاس ارتقا می‌دهد که در عین دستیابی به مقرون به صرفه بودن، چند ویژگی جدید را معرفی می‌کند.

فنجان های Accentum Plus اکنون دارای کنترل های لمسی هستند. طبق اعلامیه ، ضربه زدن و کشیدن انگشت روی سطح به شما امکان می‌دهد میزان صدا را تنظیم کنید، رسانه‌ای را که به آن گوش می‌دهید کنترل کنید یا حالت شفافیت را فعال کنید. آخرین مورد اجازه می دهد تا سر و صدای بیرون به بیرون نشت کند تا بتوانید دنیای اطراف خود را بهتر بشنوید. یا اگر روش سنتی تری را ترجیح می دهید، برنامه Smart Control این شرکت به شما امکان می دهد تنظیمات مشابهی را انجام دهید. در کنترل هوشمند، دارندگان Accentum Plus به یک "اکولایزر 5 باند" و حالت شخصی سازی صدا دسترسی دارند که به افراد امکان ایجاد پروفایل های صوتی شخصی سازی شده را می دهد.

ویژگی جدید دیگر Quick Charge نام دارد که پس از حدود 10 دقیقه اتصال هدست به برق، «پنج ساعت زمان اضافی گوش دادن» به شما می دهد. زمانی که برای شارژ کامل هدفون وقت دارید، می توانید حداکثر 50 ساعت زمان پخش را انتظار داشته باشید.

زن با هدفون Accentum Plus

(اعتبار تصویر: Sennheiser)

مشابه مدل استاندارد Accentum ، ANC هیبریدی (حذف نویز فعال) دارید. این بار، این هدفون تطبیقی ​​است به این معنی که هدفون به صورت پویا سطح حذف نویز را تغییر می‌دهد تا بهتر با محیط سازگار شود. اگر در خیابان راه می روید و ساخت و ساز در حال انجام است، ANC قوی تر خواهد بود. به خاطر داشته باشید که فعال بودن این ویژگی باتری را به سرعت تخلیه می کند.

ویژگی های مشترک

بیشتر مواردی که تا کنون به آن پرداخته ایم، تفاوت های اندک بین Sennheiser Accentum و Accentum Plus است. بقیه چیزها هم همینطور است. برای شروع، هر فنجان مجهز به یک درایور 37 میلی متری است که قادر به تولید صداهای عمیق و بیسیم است. این هدفون همچنین دارای اتصال چند نقطه ای است که به شما امکان می دهد از طریق بلوتوث 5.2 به طور یکپارچه بین دستگاه ها پرش کنید.

این شرکت ادعا می‌کند که تماس‌های تلفنی که از طریق Accentum Plus انجام می‌شود، به لطف ویژگی کاهش باد خودکار روی هواپیما، شفاف باقی می‌مانند. سپس نرم افزار Sideton اختصاصی Sennheiser وجود دارد که به شما امکان می دهد میزان صدای خود را که می خواهید در آن تماس ها بشنوید، تغییر دهید. می تواند به تعدیل صدای شما کمک کند. به این ترتیب، شما خیلی بلند یا آرام صحبت نمی کنید.

Accentum Plus Sennheiser در حال حاضر در سیاه و سفید به فروش می رسد. هر دو رنگ با قیمت 229.95 دلار / 199.99 پوند / 299.90 یورو به فروش می رسند. ما در حال کار بر روی تحلیل این هدفون هستیم. اگر در مورد خرید یا نخریدن آن‌ها فکر نمی‌کنید، می‌توانید تا آن زمان صبر کنید یا خلاصه‌ای از بهترین هدفون‌های بی‌سیم سال 2024 توسط TechRadar را تحلیل کنید.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

مشارکت کننده

سزار کادناس چندین سال است که در مورد صنعت فناوری می نویسد و در زمینه لوازم الکترونیکی مصرفی، دستگاه های سرگرمی، ویندوز و صنعت بازی تخصص دارد. اما او همچنین علاقه زیادی به گوشی‌های هوشمند، پردازنده‌های گرافیکی و امنیت سایبری دارد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است