متن خبر

سنسورهای ارتقا یافته و مقاومت در برابر آب برای اپل واچ 10 شایعه شده است

سنسورهای ارتقا یافته و مقاومت در برابر آب برای اپل واچ 10 شایعه شده است

شناسهٔ خبر: 737340 -




اپل واچ سری 9 با اسنوپی
Apple Watch 9 (اعتبار تصویر: آینده / بریتا اوبویل)

بر اساس گزارشی جدید، همه ما برای رویداد «Glowtime» اپل در دوشنبه آینده آماده‌ایم و یکی از محصولاتی که به نمایش گذاشته می‌شود باید اپل واچ 10 باشد – ارتقایی که حسگرهای بهبود یافته و مقاومت بهتر در برابر آب را ارائه می‌دهد.

این از منابع معتبری است که با 9to5Mac صحبت می‌کنند و ظاهراً علاوه بر صفحه‌نمایش‌های بزرگ‌تر، مدل‌های جدید به ECG ارتقا یافته و سنسور ضربان قلب مجهز می‌شوند که «قفل آپشن های جدید را باز می‌کند و نتایج دقیق‌تری ارائه می‌کند».

9to5Mac می گوید یکی از این ویژگی های جدید تشخیص آپنه خواب خواهد بود – چیزی که مارک گورمن در بلومبرگ نیز پیش بینی کرده است. آپنه خواب یک مشکل بالقوه جدی است که در آن تنفس در طول شب متوقف می شود و شروع می شود.

در حالی که اپل واچ 10 نمی تواند به شما تشخیص آپنه خواب بدهد، طبق این گزارش ها می تواند در صورت ابتلا به آن به شما هشدار دهد، پس می توانید با پزشک خود در مورد آن چت کنید و به درستی معاینه شوید. .

مقاومت در برابر آب بهبود یافته است

Apple Watch Ultra 2 روی مچ دست افراد

Apple Watch Ultra 2 (اعتبار تصویر: آینده)

صفحه‌های ساعت جدید نیز در راه هستند، 9to5Mac او میگوید : «Reflections» (که به نور محیط واکنش نشان می‌دهد) و «Regatta» از هرمس، که نام آن برگرفته از رقابت قایقرانی به همین نام است، و با گزینه شروع تایمر درست از صفحه ساعت

گفته می شود که مقاومت در برابر آب بهبود یافته نیز در راه است. برخلاف اپل واچ 9 ، شایعه شده است که اپل واچ 10 اپلیکیشن Depth را دریافت می کند که در حال حاضر انحصاری اپل واچ اولترا و اپل واچ اولترا 2 است.

اپل واچ 10 جدید ظاهراً برای ورزش های آبی پرسرعت، که اپل واچ 9 چنین نیست، تا عمق 20 متر گواهینامه دریافت می کند. مشخص نیست که آیا رتبه بندی کلی مقاومت در برابر آب 50 متری اپل واچ 9 نیز تغییر خواهد کرد یا خیر.

طبق گفته 9to5Mac، ساعت ورودی در دو اندازه که کمی بزرگتر از مدل های فعلی 41 و 45 میلی متری هستند، با تغییراتی در رزولوشن در دسترس خواهد بود. ما ساعت های هوشمند جدید و آیفون 16 را روز دوشنبه خواهیم دید.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

مشارکت کننده آزاد

دیو یک روزنامه نگار مستقل در زمینه فناوری است که بیش از دو دهه در مورد ابزارها، برنامه ها و وب می نویسد. در استوکپورت، انگلستان، در TechRadar او را خواهید دید که اخبار، ویژگی‌ها و بررسی‌ها را پوشش می‌دهد، به‌ویژه برای تلفن‌ها، تبلت‌ها و پوشیدنی‌ها. دیوید برای اطمینان از اینکه پوشش اخبار فوری ما در تعطیلات آخر هفته بهترین است، در Gizmodo، T3، PopSci و چند مکان دیگر به‌علاوه، خطوط فرعی دارد، و همچنین سال‌هاست که کارهایی مانند PC Explorer و The Hardware Handbook را ویرایش می‌کند.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است