متن خبر

سقوط VinFast که منجر به کشته شدن یک خانواده چهار نفره شد، اکنون تحت تحقیقات فدرال است

سقوط VinFast که منجر به کشته شدن یک خانواده چهار نفره شد، اکنون تحت تحقیقات فدرال است

شناسهٔ خبر: 473202 -




TechCrunch دریافته است که بالاترین تنظیم کننده ایمنی خودرو در ایالات متحده تحقیقات رسمی در مورد تصادف ماه آوریل مربوط به شاسی بلند VinFast VF8 تمام الکتریکی که جان یک خانواده چهار نفره را گرفت، آغاز کرده است.

تصادف حدود ساعت 9 شب 24 آوریل در پلسانتون، کالیفرنیا اتفاق افتاد. پلیس در آن زمان به خبرگزاری های محلی بيان کرد که به نظر می رسد خودرو قبل از برخورد با درخت بلوط و آتش گرفتن، کنترل خود را از دست داده است. سخنگوی اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه (NHTSA) روز دوشنبه به TechCrunch بيان کرد که بخش ویژه تحلیل تصادفات آن "شرایط تصادف و آتش سوزی متعاقب آن" را مستند می کند.

قربانیان که توسط اداره کلانتری شهرستان آلامدا به نام های تارون و رینسی جورج و دو فرزندشان شناسایی شده اند، صاحب خودرو نبودند.

چند روز پس از سقوط، شکایتی به NHTSA ارسال شد که توضیح داد مالک خودروی برقی را به یکی از همکارانش قرض داده است. بر اساس این شکایت، مالک مظنون حداقل یک مورد را تجربه کرده است که ویژگی کمکی بین خطوط خودرو، خودرو را به سمت راست تکان داده است.

هیئت ملی ایمنی حمل و نقل روز دوشنبه به TechCrunch بيان کرد که تحقیقاتی در مورد این سانحه آغاز نکرده است. اداره پلیس Pleasanton بيان کرد تحقیقات خود در حال انجام است. VinFast بلافاصله به درخواست نظر پاسخ نداد.

VinFast، سازنده ویتنامی EV، ارسال شاسی بلند VF8 خود را به ایالات متحده در اوایل سال 2023 آغاز کرد. عرضه به خوبی پیش نرفت. این شرکت به دلیل کیفیت پایین توسط بازبینان مورد انتقاد قرار گرفت. در ماه مه 2023، به دلیل مشکلاتی که در صفحه نمایش داشبورد خالی بود، فراخوانی صادر کرد. حداقل یک شکایت دیگر که در زمان انتشار این مقاله به NHTSA تسلیم شد، به حادثه ای اشاره دارد که در آن سیستم کمک راننده به طور غیرمنتظره ای چرخ را می چرخاند.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است