متن خبر

“سریعترین دستگاه ذخیره سازی در جهان” – کارت Highpoint همراه با هشت مورد از سریعترین SSD عملکرد خواندنی خیره کننده 60 گیگابایت در ثانیه را ارائه می دهد، اما برای شما هزینه گزافی خواهد داشت.

“سریعترین دستگاه ذخیره سازی در جهان” – کارت Highpoint همراه با هشت مورد از سریعترین SSD عملکرد خواندنی خیره کننده 60 گیگابایت در ثانیه را ارائه می دهد، اما برای شما هزینه گزافی خواهد داشت.

شناسهٔ خبر: 589235 -




Rocket 1608A با درایوهای SSD Crucial T705 2TB Gen5
(اعتبار تصویر: TweakTown)

دو سال پیش، TweakTown کارت RAID SSD7540 PCIe Gen4 M.2 HighPoint Technologies را مورد تحلیل قرار داد که به یک توان عملیاتی متوالی 28 گیگابایت بر ثانیه دست یافت . این سایت تصمیم گرفت تا ببیند اوضاع از آن زمان تا چه حد بهبود یافته است، کارت PCIe Gen5 x16 Rocket 1608A HighPoint را در سرعت خود قرار دهد.

با پهنای باند نظری 64 گیگابایت بر ثانیه، Rocket 1608A نسخه بهبودیافته SSD7540 است که دارای یک اسلات تک، طراحی تمام قد با منبع تغذیه 6 پین VGA و هیت سینک خنک کننده با فن است.

Rocket 1608A به عنوان سوئیچ عمل می کند و فاقد رابط راننده/RAID بین سوئیچ Broadcom PLX89048 و 8 کانال PCIe Gen5 x4 M.2 است. این طراحی سازگاری plug-and-play را با هر سیستم‌عاملی با درایور NVMe داخلی تضمین می‌کند. Rocket 1608A همچنین با درایوهای SSD PCIe Gen4 سازگار است، و اجازه می دهد تا حداکثر 56 گیگابایت در ثانیه از 8x PCIe Gen4 x4 M.2 SSD با ظرفیت خام تا 64 ترابایت توان عملیاتی داشته باشد.

سریع ترین دستگاه ذخیره سازی تا کنون

برای آزمایش‌ها، اسلات‌های 8x M.2 Rocket 1608A با پنج، شش و سپس هشت درایو SSD فوق‌سریع T705 2TB Gen5 Crucial پر شد.

Rocket 1608A با 5x SSD (دقیقاً 59.8GB/s) به سرعت 60 گیگابایت بر ثانیه دست یافت و در حالی که اضافه کردن درایوهای بیشتر به دلیل محدودیت های اسلات PCIe Gen5 x16 سرعت را به میزان قابل توجهی افزایش نداد، فضای ذخیره سازی بسیار بیشتری را فراهم کرد.

می‌توانید تمام نتایج محک‌گذاری را در صفحه آزمایشی TweakTown مشاهده کنید، اما اساساً سایت تشخیص داد که HighPoint's Rocket 1608A Gen5 x16 NVMe Switch AIC اکنون سریع‌ترین دستگاه ذخیره‌سازی است، با توان عملیاتی متوالی دو برابر قبلی‌های خود.

هر چند یک هشدار وجود دارد. همانطور که سایت می گوید، «البته، قهرمان توان عملیاتی جدید برای مصرف کننده معمولی نیست، و بار کاری مشترک مصرف کننده را بهتر از یک SSD واحد اجرا نمی کند. با این حال، اگر شما یک تولیدکننده محتوای با حجم بالا هستید یا مجموعه‌های داده عظیمی را اجرا می‌کنید که از توان عملیاتی با عمق صف بالا بهره می‌برند، ما به شما می‌گوییم که در اینجا جام مقدس شما از دستگاه‌های ذخیره‌سازی است که قادر به ارائه سطوح بی‌سابقه کارایی است. به معنای سود بیشتر برای کسب و کار شما است. "

بیشتر از TechRadar Pro

وین ویلیامز یک فریلنسر است که اخبار را برای TechRadar Pro می نویسد. او 30 سال است که درباره کامپیوتر، فناوری و وب می نویسد. در آن زمان او برای اکثر مجلات PC در بریتانیا می نوشت و تعدادی از آنها را نیز راه اندازی، ویرایش و منتشر کرد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است