متن خبر

سریال بزرگ بعدی دیزنی پلاس بر اساس یک مانگای پرطرفدار در اوایل آوریل منتشر می شود

سریال بزرگ بعدی دیزنی پلاس بر اساس یک مانگای پرطرفدار در اوایل آوریل منتشر می شود

شناسهٔ خبر: 454024 -




تصویر تبلیغاتی Fable
(اعتبار تصویر: دیزنی پلاس)

دیزنی پلاس آخرین نسخه اضافه شده به مجموعه رو به گسترش انیمه ژاپنی خود را اعلام کرد. The Fable سریالی است که از یک مانگای بسیار محبوب به همین نام الهام گرفته شده است و داستان یک قاتل ماهر را دنبال می کند که باید برای مدتی دراز بکشد. قرار است در 7 آوریل در پلتفرم دیزنی پلاس به صورت جهانی نمایش داده شود.

مانگای افسانه کاتسوهیسا مینامی که از سال 2014 تا 2019 خوانندگان مجله هفتگی جوان ژاپن را مجذوب خود کرد، در طول سال ها میلیون ها نسخه فروخته است. انتقال آن به صفحه نمایش توسط Tezuka Productions، تحت هدایت کارگردان انیمه کارکشته Ryōsuke Takahashi زنده می شود.

The Fable: The Killer Who Doesn't Kill بر روی یک قاتل قراردادی بدنام که به سادگی به عنوان "Fable" شناخته می شود، متمرکز است، که زندگی او وقف تسلط بر هنر ترور شده است. فابل که در دنیای اموات جنایتکار به دلیل توانایی های کشنده اش شهرت دارد، زندگی فبل وقف کشتار شده است. با این حال، پس از یک سال خشونت‌آمیز، دستور غیرمنتظره‌ای از رهبر سازمانش دریافت می‌کند: هویت جدیدی در اوزاکا به خود بگیرد و به مدت یک سال از هرگونه قتل خودداری کند. فابل با وارد شدن به یک محیط جدید پر از دشمنان بالقوه، باید یاد بگیرد که غرایز خود را تعدیل کند و عادی بودن را بپذیرد.

گسترش دیزنی پلاس

The Fable جدیدترین محتوای انیمیشنی است که از همکاری دیزنی با Kodansha، ناشر پیشرو در ژاپن، معروف به تولید برخی از مشهورترین مجموعه‌های مانگا، از جمله سایر موارد محبوب محبوب مانند AKIRA، Attack on Titan و Ghost in the Shell است.

این خبر همچنین درست پس از اعلام این خبر منتشر شد که دیزنی همکاری جدیدی را با آکیرا توریاما ، خالق سری Dragon Ball نیز آغاز کرده است. این هنرمند افسانه ای مانگای ژاپنی به تولید یک مجموعه انیمیشن اختصاصی به نام سرزمین شنی کمک خواهد کرد، داستانی که در یک دنیای بیابانی دیستوپیایی اتفاق می افتد.

دیزنی در حال حاضر انحصار تقریباً بر فرانچایزهای اصلی از جمله مارول و جنگ ستارگان دارد. اما مشارکت آن با این نام‌های بزرگ در سرگرمی ژاپنی نشان‌دهنده تعهد آن به گسترش به انواع دیگر محتوا است.

لوک کانگ، رئیس منطقه آسیا و اقیانوسیه دیزنی اخیراً به هالیوود ریپورتر بيان کرد که از پتانسیل سرگرمی ژاپن و تأثیر جهانی که ممکن است داشته باشد هیجان زده است. او او میگوید : «اگر به اندازه بازار و منابع موجود نگاه کنید، دلیلی وجود ندارد که ژاپن به یک بازیگر اصلی بازگردد. او همچنین در مورد محبوبیت فزاینده انیمه در سراسر جهان و اینکه چگونه در حال حاضر یک اولویت بزرگ برای دیزنی است صحبت کرد.

با این حال، کانگ همچنین او میگوید که این فقط در مورد انیمه نیست، و به انتشار فصل دوم سریال لایو اکشن ژاپنی Gannibal و همچنین سریال آتی Shogun اشاره می‌کند که به گفته او «مملو از استعدادهای ژاپنی است» و امیدوار است. "به تحریک صنعت کمک خواهد کرد".

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

Becca یکی از همکاران TechRadar، یک روزنامه نگار و نویسنده آزاد است. او بیش از ده سال است که در مورد فناوری مصرف کننده و علوم عمومی می نویسد و انواع موضوعات را پوشش می دهد، از جمله اینکه چرا روبات ها چشم دارند و اینکه آیا یک روز اثر مرور کلی را تجربه خواهیم کرد. او به ویژه به VR/AR، ابزارهای پوشیدنی، سلامت دیجیتال، فناوری فضایی و گپ زدن با کارشناسان و دانشگاهیان در مورد آینده علاقه دارد. او به TechRadar، T3، Wired، New Scientist، The Guardian، Inverse و بسیاری دیگر کمک کرده است. اولین کتاب او با نام Screen Time در ژانویه 2021 با Bonnier Books منتشر شد. او عاشق داستان های علمی-تخیلی، معماری وحشیانه و صرف زمان زیادی برای شناور شدن در فضا در واقعیت مجازی است.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است