متن خبر

سرویس فضای ذخیره‌سازی ابری رایگان سونی برای سازندگان، ارتقاهای برجسته‌ای دریافت می‌کند – پشتیبانی از Dolby Atmos و یک برنامه دسک‌تاپ زیبا برای تسریع انتقال

سرویس فضای ذخیره‌سازی ابری رایگان سونی برای سازندگان، ارتقاهای برجسته‌ای دریافت می‌کند – پشتیبانی از Dolby Atmos و یک برنامه دسک‌تاپ زیبا برای تسریع انتقال

شناسهٔ خبر: 446126 -




Ci Media Cloud
(اعتبار تصویر: سونی)

سونی ارتقاهای قابل توجهی را در پلتفرم Ci Media Cloud خود، یک سرویس مدیریت رسانه و همکاری مبتنی بر ابر، اعلام کرده است. به‌روزرسانی‌ها شامل یک طرح جدید برای کسب‌وکارهای کوچک و متوسط، معرفی یک برنامه انتقال فایل دسک‌تاپ، و پشتیبانی پیشرفته از فایل‌های صوتی Dolby Atmos است.

برنامه جدید دسکتاپ Ci Transfer (قابل دانلود رایگان برای همه کاربران Ci) امکان انتقال سریع فایل ها و پوشه ها به و از پلتفرم Ci Media Cloud را فراهم می کند.

این برنامه که هم برای مک و هم برای رایانه شخصی موجود است، از انتقال سرعت چند گیگ پشتیبانی می‌کند، پس از وقفه، انتقال را دوباره امتحان می‌کند و برای مدیریت صدها فایل بهینه شده است. همچنین دارای عملکردهای مکث و رزومه، گزارش‌های انتقال است و می‌تواند با یک گردش کار جدید برای سازمان‌های بزرگتر که کتابخانه‌های آرشیو مهاجرت می‌کنند جفت شود.

پشتیبانی پیشرفته Dolby Atmos

علاوه بر برنامه‌های آنلاین رایگان، حرفه‌ای و تیم، یک طرح تجاری جدید برای سازمان‌های کوچک و متوسط ​​وجود دارد که سونی او میگوید یک پله بالاتر از اشتراک اولیه تیم Ci است.

با قیمت تقریباً 249 دلار در ماه، فضای کاری نامحدود، 1 ترابایت فضای ذخیره سازی فعال، 4 ترابایت فضای ذخیره سازی آرشیو و 500 گیگابایت انتقال داده ماهانه را ارائه می دهد. این طرح همچنین شامل ویژگی های پیشرفته ای مانند نام تجاری سفارشی و تجزیه و تحلیل استفاده است.

پشتیبانی پیشرفته این پلتفرم از فایل‌های صوتی Dolby Atmos به کاربران اجازه می‌دهد فایل‌های ویدیویی و صوتی را با صدایی همه‌جانبه و معتبر آپلود و پخش کنند.

این پلتفرم که با Dolby.io ادغام شده است از صدای ADM BWF Atmos پشتیبانی می کند و کاربران می توانند به صورت بصری مقیاس کامل واحد بلندی صدا (LUFS) و سطوح True Peak را در ابزار تحلیل رسانه داخلی Ci ​​مشاهده کنند. این امر به تیم‌های خلاق و تضمین کیفیت امکان می‌دهد تا با محتوای فراگیر، همانطور که قرار بود شنیده شود، کار کنند.

دیوید روزن، معاون برنامه‌ها و خدمات ابری Sony Electronics گفت: "ما به طور مداوم در حال توسعه پلت فرم Ci خود هستیم تا نیازهای کاربران را بهتر برطرف کنیم و به بخشی ذاتی‌تر از گردش کار روزانه آنها تبدیل شویم."

با اضافه شدن طرحی که برای رسیدگی به نیازمندی‌ها و بودجه کسب‌وکارهای کوچک و متوسط ​​ایجاد شده است، تجربه‌ای غنی از اپلیکیشن دسک‌تاپ جدید و صدای Dolby Atmos برای صدایی همه‌جانبه و معتبر، Ci را حتی در دسترس‌تر و برای استفاده آسان‌تر می‌کنیم. و قدرتمند برای خلاقان و سازمان ها در هر جنبه ای از صنعت.

بیشتر از TechRadar Pro

وین ویلیامز یک فریلنسر است که اخبار را برای TechRadar Pro می نویسد. او 30 سال است که درباره کامپیوتر، فناوری و وب می نویسد. در آن زمان او برای اکثر مجلات PC در بریتانیا می نوشت و تعدادی از آنها را نیز راه اندازی، ویرایش و منتشر کرد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است