متن خبر

سرور کوچک و جدید 64 هسته‌ای AMD EYPC HPE می‌تواند از سه پردازنده گرافیکی، شش درایو SSD پشتیبانی کند – اما انتظار نداشته باشید که Black Myth: Wukong را بدون مشکل اجرا کنید.

سرور کوچک و جدید 64 هسته‌ای AMD EYPC HPE می‌تواند از سه پردازنده گرافیکی، شش درایو SSD پشتیبانی کند – اما انتظار نداشته باشید که Black Myth: Wukong را بدون مشکل اجرا کنید.

شناسهٔ خبر: 767538 -




سرور HPE ProLiant DL145 Gen11
(اعتبار تصویر: HPE)

Hewlett Packard Enterprise سرور HPE ProLiant DL145 Gen11 را با هدف بخش‌های خرده‌فروشی، تولید و مخابرات راه‌اندازی کرده است که عمدتاً برای استقرار در محیط‌هایی مانند کارخانه‌ها، کلینیک‌ها و سایت‌های راه دور طراحی شده است، جایی که محاسبات با کارایی بالا و پردازش داده‌های بلادرنگ در آن انجام می‌شود. مهم است.

HPE او میگوید سرور محاسباتی لبه فاکتور فرم ۲U بی‌صداتر از آنهایی که معمولاً در مراکز داده یافت می‌شود، کار می‌کند و آن را برای محیط‌هایی که کنترل نویز ضروری است، مناسب می‌کند. این پردازنده از نسل چهارم پردازنده های Zen4c AMD EPYC 8004 (Siena) کم وات با 8 تا 64 هسته پشتیبانی می کند و تا 768 گیگابایت حافظه DDR5 را پشتیبانی می کند.

این دستگاه دارای سه اسلات PCIe Gen 5 است که می‌تواند برای پردازنده‌های گرافیکی یا کارت‌های شتاب دهنده برای بارهای کاری هوش مصنوعی، یادگیری ماشینی و تحلیلی استفاده شود. گزینه‌های ذخیره‌سازی شامل حداکثر شش درایو قابل اتصال EDSFF یا دو درایو SFF هستند که حداکثر ظرفیت 92 ترابایت را ارائه می‌کنند. علاوه بر این، سرور شامل چهار پورت USB 3.2، یک پورت نمایشگر و رابط‌های مختلف شبکه است که می‌تواند تا 25 گیگابایت بر ثانیه را پشتیبانی کند.

مناسب برای لبه

HPE او میگوید که ProLiant DL145 Gen11 می‌تواند در شرایط سخت کار کند، تا دمای 55 درجه سانتی‌گراد را تحمل کند و دارای منابع تغذیه اضافی برای بهبود قابلیت اطمینان باشد. این سرور با استانداردهای TAA مطابقت دارد و دارای گواهینامه NEBS L3 برای مخابرات است.

سرور با HPE GreenLake برای مدیریت عملیات محاسبه برای استقرار بدون لمس و مدیریت از راه دور ادغام می شود. این شرکت او میگوید که این کار راه‌اندازی سرور را برای کارکنان غیر فنی ساده می‌کند و در عین حال به تیم‌های فناوری اطلاعات اجازه می‌دهد تا کنترل متمرکز بر محیط‌های توزیع‌شده را حفظ کنند.

HPE ProLiant DL145 کاملاً مناسب برای لبه است: اندازه ناهموار و جمع‌وجور، با آکوستیک بی‌صدا و راندمان انرژی که قدرت پردازش زیادی را در فضاهای کوچک به ارمغان می‌آورد، همه با قابلیت اطمینان از عملکرد بالا چه در امروز و چه در آینده. کریستا ساترثویت، SVP و مدیر کل HPE Compute گفت: همانطور که نیازهای مشتری تکامل می یابد.

تور محصول HPE ProLiant DL145 Gen11 - YouTube تور محصول HPE ProLiant DL145 Gen11 - YouTube
تماشا کنید

بیشتر از TechRadar Pro

وین ویلیامز یک فریلنسر است که اخبار را برای TechRadar Pro می نویسد. او 30 سال است که درباره کامپیوتر، فناوری و وب می نویسد. در آن زمان او برای اکثر مجلات PC در بریتانیا می نوشت و تعدادی از آنها را نیز راه اندازی، ویرایش و منتشر کرد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است