متن خبر

سرورهای Suicide Squad: Kill the Justice League در حال حاضر به دلیل یک اشکال عجیب و غریب که بازی را به طور خودکار برای شما تکمیل می کند، آفلاین شده اند.

سرورهای Suicide Squad: Kill the Justice League در حال حاضر به دلیل یک اشکال عجیب و غریب که بازی را به طور خودکار برای شما تکمیل می کند، آفلاین شده اند.

شناسهٔ خبر: 446490 -




The Suicide Squad <a href= از N.W.A تقلید می کند." class=" block-image-ads hero-image" onerror="if(this.src && this.src.indexOf('missing-image.svg') !== -1){return true;};this.parentNode.replaceChild(window.missingImage(),this)" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/d8scZPmv5FWwtPngeKvA3T-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/d8scZPmv5FWwtPngeKvA3T-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/d8scZPmv5FWwtPngeKvA3T-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/d8scZPmv5FWwtPngeKvA3T-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/d8scZPmv5FWwtPngeKvA3T-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/d8scZPmv5FWwtPngeKvA3T-1200-80.jpg 1200w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/d8scZPmv5FWwtPngeKvA3T-1920-80.jpg 1920w" sizes="(min-width: 1000px) 600px, calc(100vw - 40px)" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/d8scZPmv5FWwtPngeKvA3T.jpg">
(اعتبار تصویر: Warner Bros. / Rocksteady)

بازی اکشن سوم شخص استودیوی Rocksteady ، Suicide Squad: Kill the Justice League، شروعی دشوار دارد، زیرا راه اندازی زودهنگام آن به دلیل تعمیر و نگهداری سرور قطع شده است، در حالی که توسعه دهندگان برای رفع یک باگ عجیب تلاش می کنند.

به کسانی که نسخه گران‌تر Suicide Squad: Kill the Justice Edition را پیش‌سفارش کرده‌اند، ۷۲ ساعت دسترسی زودهنگام دارند، که قبلاً در مناطق زمانی خاصی شروع شده است. با این حال، اوایل بعدازظهر امروز (29 ژانویه)، حساب رسمی توییتر / X بازی اعلام کرد که بازی به طور بالقوه برای «چند ساعت» در دسترس نخواهد بود، در حالی که توسعه‌دهندگان باگی را برطرف می‌کنند که باعث می‌شود بازیکنان در اولین باری که وارد می‌شوند، داستان کامل را تکمیل کنند. بازی

ما می دانیم که تعدادی از بازیکنان در حال حاضر مشکلی را تجربه می کنند که به موجب آن پس از ورود به بازی برای اولین بار، داستان کامل آن ها تکمیل شده است. برای حل این مشکل، تعمیر و نگهداری سرورهای بازی را انجام خواهیم داد.» "در این مدت بازی در دسترس نخواهد بود. ما انتظار داریم این چند ساعت طول بکشد و زمانی که اطلاعات بیشتری به دست آوردیم به روز رسانی می شود. از اینکه به زحمت افتادید پوزش میخواهیم."

ما می دانیم که تعدادی از بازیکنان در حال حاضر با مشکلی مواجه می شوند که به موجب آن پس از ورود به بازی برای اولین بار، داستان کامل آنها تکمیل شده است. برای حل این مشکل، ما در سرورهای بازی تعمیر و نگهداری را انجام خواهیم داد. در این مدت بازی… 29 ژانویه 2024 خواهد بود

توسعه دهندگان هیچ نشانه ای در مورد زمان بازگشت سرورها ارائه نکرده اند. در زمان نگارش این مقاله، بیش از سه ساعت از پست اولیه می گذرد، بدون اینکه به روز رسانی بیشتری در رسانه های اجتماعی یا سرور رسمی Discord ارسال شود. همچنین مشخص نیست که این مشکل قبل از اجرایی شدن تعمیر و نگهداری سرور چقدر گسترده بود.

پس از پایان دوره دسترسی زودهنگام، Suicide Squad: Kill the Justice League از طریق Steam و PlayStation 5 و Xbox Series X |S در تاریخ 2 فوریه برای رایانه های شخصی عرضه می شود. و بعداً در 5 مارس منتشر خواهد شد.

به دنبال چند بازی جدید برای بازی هستید؟ حتماً توصیه‌های ما را برای بهترین بازی‌های ابرقهرمانی و همچنین بهترین بازی‌های داستانی برای روایت‌های خارق‌العاده تحلیل کنید.

News Writer، TechRadar Gaming

کاترین یک خبر نویس برای TechRadar Gaming است. او که دارای مدرک روزنامه‌نگاری از دانشگاه شفیلد بود، پس از صرف زمان زیادی در روزنامه دانشگاهش و نوشتن در مورد پوکمون و بازی‌های مستقل جالب، جذب صنعت رسانه بازی‌ها شد و متوجه شد که در واقع کار بسیار جالبی است. او قبلاً 19 ماه را به عنوان روزنامه نگار تمام وقت در GAMINGbible کار کرده بود. او همه چیز نینتندو را دوست دارد، و هرگز صحبت در مورد Xenoblade Chronicles را متوقف نخواهد کرد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است